Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכובדיי הפורום,

לאחר "שאכזבתם" אותי בנוגע לכך שסוכנות רנו לא תייבא (בשנים הקרובות...) את הרנו קליאו. ולדעתי התייחסות הסוכנות שמוותרת כך בקלות ובזלזול על הנהג הישראלי צריכה לגרור התעלמות מוחלטת מהודעות משבחות וגורפות כאן בפורום, אבל זוהי דעתי האישית.

בהמשך לכך החלטתי לפנות לסוכנות SEAT, ולבחור דווקא את האיביזה (כן, כן אני יודע שהליאון עדיפה...) . ובחרתי לבדוק את דגמי ה-FR מול ה-CUPRA. אז בסוכנות סיאט הודיעו לי כי א-י-ן נהיגת מבחן על הCUPRA ומי שמעוניין לדעת איך מרגישים מאחורי ההגה, ייצטרך כנראה להמשיך ולדמיין. אז בוא נעבור לחלק המעניין, לנתונים "היבשים" :

2 המכוניות הן בעלי נפח מנוע זהה - 1.8 טורבו, שתייהן בעלות 150 כ"ס, ובלה בלה בלה.

ההבדל המשמעותי היחידי בין הדגמים היינו ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש. בעוד שהFR מאיצה בתוך 7.7 שניות (או 8.3) הקופרה ב-6.7 או משהו כזה.

בשורה התחתונה, הFR (3 דל') עולה 132,000, והקופרה 156,000. האם ישנה הצדקה של תוספת 24,000 ש"ח בשביל "להוריד" שנייה אחת בשעון ? האם 2 המחירים מצדיקים את עצמם??????? ומה דעתכם בכלל על הקופרה???

 

טנקס לכווווולם.

פורסם

לקופרה 180 כוח סוס כמדומני

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

גם במידה והקופרה היינה בעלת 180 כ"ס זה לא משנה את הדילמה. האם 24,000 ש"ח שווים 30 כ"ס????? (150-180) ??? עדיף לקנות צי'פ , נראה לי...

פורסם

קודם כל, יבואן רנו לא מוותר סתם כך על הצרכן הישראלי. הוא פשוט עובד ממניעים כלכליים - המחיר של קליאו ספורט חדשה גבוה מדי בשביל לאפשר מכירות מספקות בארץ ולכן לא כלכלי בשבילו להביא אותה. מצער אבל נכון. בנוסף, ההודעות המשבחות כאן הן לתוצרת, לא ליבואן. שים לב להבדל...

 

ולעניין - איביזה FR או קופרה תהיינה פחות טובות, כנראה, גם מקליאו בת שלוש שנים. על הקופרה לא נהגתי, למרות ששמעתי עליה טובות, אבל ה-FR היא בינונית ביותר וכלל לא מתקרבת לרמה של הקליאו. ההבדלים הם משמעותיים יותר מה-30 כ"ס הבדל, אבל אין לי את הרשימה המלאה ולכן אני לא רוצה להגיד סתם. כל שאני יכול לומר הוא כי רוב כתבי הרכב שנהגו על ה-FR יצאו מאוד מאוכזבים, ואלו שנהגו על הקופרה דווקא התרשמו לטובה. חפש ב-YNET, יש שם מבחני דרכים אם אינני טועה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תשמע חבוב, לא כל ה-24 אלף האלה הולכים על המנוע, יש דברים אחרים שאתה צריך להביא בחשבון שגם הם עולים כסף ומשפרים את ביצועי הרכב, רכב זה לא רק מנוע!

אין לי פשוט את רשימת המרכיבים שעל האוטו הזה, אבל אני מניח ששינו את המיתלים, חיזקו את המרכב, ברקסים, ועוד רשימה ארוכה.

ה-30 כ"ס האלה משפיעים המון ד"א, זה לא כולה, ועוד פעם זה לא רק המנוע שיש שינוי בו!

לדעתי תשים עוד 24 אלף וסע לשלום, הקופרה היא חבילה יותר משתלמת לדעתי.

וד"א אתה בטוח לגבי הנתון של 6.7 שניות, אני לא חושב שזה כך, אולי לכיוון יותר 7.2!

פורסם

האיביזה והליאון עושות הכול "נכון". ז"א , מאיצות בחוזקה, מאוד גמישות , פרקטיות אפילו. אבל חסרות כל ברק של ממש. אתה יכול לשפר ולהוסיף , ואתה יכול לשפוך עליהן נפט ולהצית אותן לכדור אש ענק .. אבל עדיין.. זו תהיה אותה שלדה בינונית שנוטה לתת היגוי , עם משקל עודף וילדה מוכשרת [קליאו 172, 200 בקרוב] שנושפת בעורפה ומזכירה לה שהוט-האץ' עושים עם טבסקו ולא עם מרציפן.

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם

ממה שהבנתי עד עכשיו זה ככה :

* לאף אחד אין את "רשימת המרכיבים" המלאה ובעברית על האיביזה קופרה R

* כולם דיי מנחשים מה ההבדל המהותי בין הFR לCUPRA (מיתלים, ברקסים וכד')

* לאף אחד אין מושג אם האוטו זז מ-0 ל-100 ב6.7 ש'? או 7.1? או אפילו 10 ??? :)

* כולם מדברים על "תת היגוי" עצבני, אז מה שווה האוטו אם הוא לא יושב חזק על הכביש?

* כולם מדברים על קליאו וקליאו וקליאו אבל חבר'ה תבינו אי אפשר להשיג כזו חדשה!!!!

 

* אז בסביבות המחיר 150,000 +/- איזה רכב בסיגנון מומלץ??????

פורסם

* לאף אחד אין מושג אם האוטו זז מ-0 ל-100 ב6.7 ש'? או 7.1? או אפילו 10 ??? :smile:

מספר עשיריות שניה לכאן או לכאן ב-0 ל-100 הן מה שיכריעו בשבילך באם לרכוש את הקופרה או לא?



 

* לאף אחד אין את "רשימת המרכיבים" המלאה ובעברית על האיביזה קופרה R

* כולם דיי מנחשים מה ההבדל המהותי בין הFR לCUPRA (מיתלים, ברקסים וכד')

כפי שנאמר לך

בשביל לדעת מה השינויים שנעשו בדרך מה-FR לקופרה אני מניח שתוכל למצוא אותם בביקורות (במגזיני הרכב למשל- היתה לפני מספר חודשים נסיעת מבחן עליה בחו"ל במגזין 'אוטו' אם אינני טועה)

מסתדר עם אנגלית? מצויין. בטח תוכל למצוא ביקורות ואולי אף השוואות בינה לבין ה-FR ברחבי האינטרנט.

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם
וילדה מוכשרת [קליאו 172, 200 בקרוב] שנושפת בעורפה ומזכירה לה שהוט-האץ' עושים עם טבסקו ולא עם מרציפן.

קודם כל שהחדשה תוכיח שהיא ברמה של הישנה.

אח"כ שבאמת ייבאו אותה לארץ

ובמחיר סביר

רק אז נראה לאן הרוח נושפת ואם הטבסקו לא הפך לקטשופ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...