פורום אופנועים
השכבות, פיירינגים (או נייקד), רכיבה נכונה, אחזקה וכל דבר שקשור למכוניות המוזרות האלה עם שני גלגלים ובלי גג שנופלות הצידה אם לא מחזיקים אותן.
4,772 נושאים בפורום הזה
-
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם . רציתי לשאול איזה סוג שמן משתמשים באופנועים ( מנוע וגיר ) , כמו GS או ER ? הודה לכם על התשובות , בני550 .
הודעה אחרונה מאת jonathan, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הטיפול הגדול ל ZZR מתקרב. במסגרת החסכון, מעונין לבצע את כל הטיפולים בעצמי, כולל כיוון שמסים ותאום קרבורטורים. מכיוון שכיוון שמסים דורשת מיומנות (ורגישות עוצמת דחיפת הפילרגייש) מעונין להיעזר בפעם הראשונה במכונאי מיומן (תמורת תשלום) לשם הכוונה ובדיקה. האם משהו מכיר מכונאי שיוכל להצטרף למשימה כזו? ניסיון, הערות והארות יתקבלו בברכה. (איזור הצפון) תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת ReuvenM, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה זה לעזאזל...???
הודעה אחרונה מאת סיני, -
- 18 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אתמול הורכב לי על האופנוע (אר אם איקס 50 סמ'ק שנת 2002), אגזוז לחץ של חברת טכני גז, האגזוז הוא אגזוז שלם מהסעפת. מה שמפריע דבר שהתחיל לאחר שהרכבתי את האגזוז הוא: שהאופנוע לא עולה לטורים גבוההים כמו שהוא היה עולה עם האגזוז המקורי. עכשיו מה שאני צריך זה השערות ממה זה יכול לנבוע?? אני ממש ממש מבועס ולא מרוצה כרגע ממה שהשקעתי עליו 1100 שקל! אז אם תוכלו לעזור לי אני אשמח מאוד! נ.ב 1. אין בריחות של גזים ממקומות לא רוצים אלה רק מהיציאה של הדוד (כמו שצריך...) 2.אני לא אפרסם את מי שהתקין ומכר לי את המוצר שכרגע אני לא מרוצה ממנו, מטעמים אישים רק אני אצפה מהבן אדם (שגולש בפורום באופן קבוע) לעזור לי בכדי להגיע לפיתרון, כיוון שקניתי ממנו מוצר יקר מאוד ואני כר…
הודעה אחרונה מאת DT RR!!!, -
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לכם רעיון לסקר דו גלגלי קלאסי בין יושבי הפורום ? אשמח לשמוע רעיונות בדיחות, הומור על חשבוני או סתם הצעות לסקרים מטופשים, יימחקו האשכול כולו יימחק ברגע שמישהו יעלה רעיון טוב (לטעמי) לסקר אנא המליצו, מלבד השאלה, גם על 4 תשובות אפשריות (לפחות 4)
הודעה אחרונה מאת Little Max, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
דוקאטי NCR אמיתי http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4533214367 המחיר לדעתי מציאה למי שיש
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ועד 1345. פרטים מלאים תמצאו באתר מועדון האופנועים הישראלי. יש גם פרסום ב YNET אופנועים. נקודת המפגש לצפון/דרום בצומת ביתן אהרון/גבעת שפירא וכביש 2 (כביש החוף) לצפון. טיול שבילים נינוח עם נופי נחלים ובסיומו אופציה תרבותית למעוניינים בלבד . עלות מזג אוויר , כזה שהיה לנו היום (משובח ביותר) בשבילים בהם שוטטנו , 1 ש"ח לאופנוע, להכין כסף קטן כי לא מקבלים שקים וכרטיסי אשראי. להתראות זהר
הודעה אחרונה מאת השבילאי, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
בן-דוד שלי טוען שכיוון שהכבישים משובשים פה ושם, וכיוון שיש לו דרך לקצר פעם בשבוע דרך שטח, הוא מעוניין לעבור לאופנוע שטח. כרגע יש לו GN250. הוא רוצה לעלות לאופנוע עם מנוע 350. אני טוען שכיוון שכמעט כל הזמן הוא על הכביש, עדיף אופנוע שמיועד לכביש בלבד, בצורה הגיונית. רציתי לשאול מי יודע מה ההבדל בין 350 כביש ל-350 שטח, נניח בתקציב של 14K, בדברים הבאים: 1: משקל. לא נכון שמשקל אופנוע שטח יהיה גבוה יותר? 2: בד"כ יהיו יותר קרועים, לא? 3: כלי פחות טוב באופנוע שטח באותו מחיר? 4: פחות אחיזה בכביש באופנוע שמיועד גם לשטח? במכוניות זה כך, איך באופנועים? 5: יותר צריכת דלק בין היתר בגלל החיכוך של צמיג עם שיניים במקום חלק? 6: חלקי חילוף יותר יקרים? 7: נסיעה נוחה יותר רוב …
הודעה אחרונה מאת Ruff Rider, -
-
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם. אני רוכב חצי שנה על MZ. ומאד נהנה ממנו. אבל אני רוצה פשוט אופנוע טיפה יותר חזק. רוב הנסיעות שלי בין עירוניות. והעדר מוחלט של מיגון רוח גם די מציק לי. האופנועים שעליהם אני חושב. זה ודאי GS/ER (הנפוצים למוגבלי רשיון). הייתי בכיף מחליף לMZ בנפח 500: NRX או SILVERSTAR.(רק מאד קשה להשיג בארץ. יש כלים ספורים) וגם די קורצת לי האופציה של XT500 . גם יכולות כביש לא רעה. ונראה לי אפשר לטייל בצורה רגוע בשטח. שלוש שאלות. 1. XT500? מבחינת אמינות, עלויות אחזקה? מהירות שיוט? (אני יודע שלבחור עם המשגל בין חזיר לכבשה בסמלון יש כמה טיפים לזרוק לי) 2. MZ 500 למישהו היה? אמינות? עלויות אחזקה? מהירות שיוט? 3. השכונה שלי ממש לא מש…
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- 4 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
כמה תעלה לי בערך אחזקה של קטנוע 200 סמק שנת 2002-2003. אם אפשר בבקשה לקבל פירוט על כל דבר. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אהוד, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
"למי שלא שם לב: ביום ב', ה-14/03/05, יעלה לדיון בועדת הכלכלה של הכנסת חוק הנהיגה הספורטיבית , בהכנה לקריאה שניה ושלישית." כתבה חדשה באתר המועדון.
הודעה אחרונה מאת שלמה כהן, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי VFR 95 ואני משתמש בו לטיולים וגם לרכיבה ספורטיבית. אני צריך להחליף צמיגים ואני מתלבט בין: BRIDGESTONE BT014 AVON AZARO AV50-SP MAXXIS V1 מישהו מכיר ויכול לחוות דעה או להמליץ? תודה
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
בנדיט 1200 1 2
מאת אומגה- 18 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
צריך חוות דעת על בנדיט 1200 מודלים 96 97 מי בעניין?
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
סוגי מנועים
מאת עכבRון- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שמעתי על כוונה בארה"ב, להתחיל לעבור למדיניות של עידוד מנועים גמישים, הכוונה היא למנועים שיכולים לעבוד על בערה פנימית שאינה רק על בסיס בנזין, אלה גם על חומרים כמו מתנול ואתנול בנוסף למנועי חשמל וגז. במכוניות התחום מתפתח, השאלה שלי היא אם מישהו שמע או מכיר ניסויים לפתח אופנועים שעובדים על סוגים כאלו? אני לא מתייחס לתוספות ניטרו או אחרים, אלה על אופנועים שמראש מתוכננים לפעול על אנרגיה אחרת.
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם בשעה טובה האופנוע שלי הגיע ל 30K ק"מ.מודל 99 (כמעט כמו הטייפון עם 21K מודל 2003 ) הייתי רוצה לעשות טיפול בעצמי אז ככה אם מישהוא יודע 1. מה צריכים לעשות בטיפול 30 ?שמנים(גיר\מנוע)פילטרים? מתיכת שרשרת? שימון? גירוז? 2. איפה אפשר לקנות את החלפים לטיפול מבלי שאצטרך להשאיר את טבעת הנישואים כערבות 3. האם כדאי לי לקחת לטיפול לשלם 530 ש"ח ולקבל אופנוע אחרי טיפול (כמובן שאין לי כל דרך לדעת אם הטיפול נעשה באופן מקצועי) 4.בעבר בניתי קאר-טינג ככה שהיכולת הטכניות שלי בסדר ,אשמח לכל הסבר בבקשה את עזרתכם
הודעה אחרונה מאת amiro, -
אנשים יקרים מישהו מכיר אתר שמתאר איזה צמיגים מתאימים לאיזה אופנוע? שאו ברכה
הודעה אחרונה מאת tPR, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מחפש לרכוש אגזוז לחץ לפייזר 1000.דודים יש למכביר אבל הבעיה היא במקשר שבין האגזוז לבין הסעפת. חייב להיות אורגינלי.מקשר לא אורגינלי לא מתאים לתומך האחורי שגם משמש כרגלית דריכה ימנית של המורכב.
הודעה אחרונה מאת asaftas, -
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
למישהו יש חוות דעת על צמיגים מסוג: Bridgestone - Battlax BT45 המיועדים לGS500 ומגיעים עליו מהיצרן. אשמח לשמוע על צמיגים אחרים אשר יכולים להתאים מבחינת הדרישות לאופנוע הנ"ל, כגון: אורך חיים, אחיזה יבש/רטוב וכדומה, אשר יצא למישהו להרכיב על האופנוע שלו. בקרוב מאוד אצטרך להחליף צמיג קדמי ובאחורי יש עוד זמן אבל גם לא יותר מדי(מצבו יותר טוב מהקדמי) ורציתי לדעת האם כדאי לבדוק צמיגים מחברה אחרת. למרות שאצלי הקדמי הוא MT75 של פירלי לעומת האחורי שהוא BT45 של ברידג'סטון. באם אני מחליף, אני כבר אחליף את שניהם. התרשמות מצמיגים לקטגוריה ולאופנוע יעזרו בהחלט כמו גם טווחי מחירים שבהם נתקלתם. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת tPR, -
- 25 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
S.O.S באפריל שנת 2004 חבר שלי עבר תאונה אשר כתוצאתה נקטעו באופן חלקי 4 אצבעות בידו הימנית. (חוץ מהאגודל) לאחר מספר חודשי שיקום,הוא המשיך לרכב על אפנוע וכעבור זמן קצר לא הריגש מוגבלות ואף לא הבדל באופן השליטה על הכלי. יש לו אחיזת הגה טובה ואין מוגבלות באופן הלחיצה על ידית הבלם. עפ"י חוק, לאחר תאונה שכתוצאתה הפך לנכה, היה חייב לעבור בדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים וכך עשה. במסגרת הבדיקה במכון בדק אותו רופא כללי (לא אורטופד) באופן שיטחי מאוד - נתן לו להחזיק את ידו בחוזקה ע"מ לבדוק הבדלי כח אחיזה בשני הידיים. כל הבדיקה נמשכה כדקה ובסיומה אמר לו הרופא שלדעתו אין שום בעיה ושבמקרה הכי גרוע יצטרך לעבור עוד בדיקה אצל אורטופד. כעבור כחודשיים מיום הבדיקה קיבל תשובה ממשרד …
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
או שחבל על הזמן? השאלה מתייחסת למחיר, כמובן.
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מה הייתם מגדירים אורך חיים של כפפות חורף ? אני מתכוון לאורך החיים של היכולת שלהם לאטום מפני הגשם. האם שני חורפים של שימוש אינטנסיבי הם מבחינתכם זמן הגיוני ?
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
במסגרת שיפור השירות לגולשים והגדלת השימושיות של פול גז עבורכם, יצרנו מנוע חיפוש נוח (אנו מקווים), בו תוכלו לחפש אחר טלפונים וכתובות של עסקים שונים בענף. אינדקס העסקים מציג תוצאות הממוינות אלפביתית לפי שמו המלא של העסק וללא שום העדפה של עסק זה או אחר, גם אם הוא מפרסם, פירסם או יפרסם ברחבי האתר. אנו מזמינים בזאת גולשים או בעלי עסקים אשר מצאו טעות בפרטי עסק מסוים, לתקן אותנו או לשלוח לנו פרטים במידה ועסק כלשהו, חסר ברשימה. לחצו כאן כדי ליצור עימנו קשר. אנו תקווה כי תמצאו באינדקס החדש שימוש ותגלשו בו בנוחות ויעילות. קישור לאינדקס החדש, נמצא באופן קבוע בדף הראשי, מתחת לרשימת הידיעות. אגב, ניתן, לפעמים, "לאתגר" את האינדקס בשמות מותגים או שמות המזוה…
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
באמצע השבוע שעבר גיליתי כי הצמיג האחורי התחיל במשא ומתן עיקש על מכירת נשמתו לשטן במסווה חוטים לבנים דקים לאורכו. לבסוף הוחלט על הרכבת זוג מצלרים ME-Z6 לאחורי, ו ME-Z4 לקדמי. ביום ה' הורכב הגומי הטרי (והיקר) ובשבת שוחרר הדרקון. ה Z6 לא אכזב וסיפק אחיזה מעולה נקודה (קניה משתלמת).להלן מדגם מתמונות כביש הצפון.
הודעה אחרונה מאת Wile E. Coyote, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מעוניין בכלי אמין דלק שמן וזהו לדרך... בסביבות 20 אלף+- יש מומלצים? אגב אפשר גם מחירים של אחזקה ? צמיגים... טיפולים ... תודה
הודעה אחרונה מאת גיורגיו עמרני, -
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, אני בן 17 מבנימינה. אני אוהב אופנועים מאז שאני זוכר את עצמי, אבל לאחרונה אני מתחיל לצאת מהמסלול כי אני יותר שקוע בעבודה.. וזה ממש חבל לי, אז לאחר שכבר התמכרתי ל www.fullgaz.co.il , החלטתי לעבור לשלב הבא. (הפורום) אני עובד בגרפיקה ומוזיקה, וגם כמה דברים מהצד לא רציניים... כמה הזהרות לגבי: אני סקרן, ועד שאני לא אבין משהו אני אוציא לכם את הנשמה. אני נדחף (לא לדברים שאני לא מבין בהם, אלא לפגישות, אירועים וכו..) ואני אוהב לדבר (כמו כולנו, לא?) בכל אופן, יש לי רישיון על 50 סמ"ק (ואני מצטער שעשיתי, בזבוז של כסף וזמן) אני עובד על רישיון לאוטו, שבוע הבא טסט.. וכשאהיה בן 18 אני אגש לעשות על 500 סמ"ק (או 350, במידה והחוק יעבור עד אז..) …
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למי שיצא לראות את הכתבה בערוץ 2 על ה"אב הגאה", ולמי שלא, מדובר על אב למופת שהרכיב את שני ילדיו לבית ספר על הקטנוע בלי קסדות וצולם.......אני בטוח שהוא גם מעסיק את טייסון כמטפלת..... מה שנחמד בכתבה זה שהראו גם צילום של רוכב אופנוע (DR350 נדמה לי) שנתפס בתחנת דלק עקב הלשנה......ולשם שינוי לא בגלל עברת תנועה, אלה כי האופנוע גנוב. מחמם את הלב אין מה לומר. ולמרות הטינה שיש לפעמים למתנ"א צריך הפעם לומר כל הכבוד...לשם שינוי עבודה עניינית.
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שאלתי היא כזאת : לפני כיומיים התחלתי להרגיש שהמצערת נהייתה יותר נוקשה(לא פיזית) , ... לפני כן שהייתי נוגע במצערת היא הייתה מאוד מאוד רגישה ומייד עם כל נגיעה הטורים היו עולים יפה (מדובר על 6-7k סל"ד בנגיעת מצערת קטנה ביותר) ועכשיו המצערת דורשת יותר זמן כדי להגיע לסל"דים הנ"ל. כלומר היא פחות חלקה ויתר כבדה (כמו של ה-gsxr-ים הישנים יותר ) בנוסף התחלתי לשמוע יותר ויתר בק-פיירים מהאגזוז. . מבקש תגובות על סמך ניסיון בתודה
הודעה אחרונה מאת Juk, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, נסעתי האופנוע ולאט לאט האורות נחלשו לי ושעצרתי בצד נכבה לי האופנוע, ניסיתי להניע הוא לא הגיב חוץ מהאורות של הניוטרל, יום לפני המצבר עשה לי קצת בעיות אז חשבתי שזה מצבר. הנעתי את האופנוע עם קבלים ואיך שאני מנתק את הקבלים האופנוע שוב נכבה. היום הבאתי מצבר חדש ושאני מנסה להניע הפיוז שליד המצבר (30A) נשרף מה יכולה להיות לדעתכם הבעייה תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת jonathan, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מישהו מכיר מורה טוב בכפר סבא? ומה סדר גודל של המחירים לרישיון? (יש לי על רכב פרטי)
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הסיבה -האופנוע משמיע דפיקות חלשות שהמנוע קר ,כשמתחמם אין זכר לדפיקות . שאלתי במוסך והם טענו שצריך לעשות כיוון שסתומים ולימתוח שרשרת טיימינג,חשבתי אולי יש פיח על השסתומים וניקיון של המנוע יסדר הכל ,אז קניתי פחית k44 ועכשיו שניה לפני שאני מרוקן אותה למיכל שמתי לב שרשום למערכת הזרקה ,לER יש בכלל קרבורטורים .. מה יכול לקרות אם אני ישתמש בK44 בכל זאת ?
הודעה אחרונה מאת Actus Reus,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 456 אורחים (הצג רשימה מלאה)
