פורום אופנועים
השכבות, פיירינגים (או נייקד), רכיבה נכונה, אחזקה וכל דבר שקשור למכוניות המוזרות האלה עם שני גלגלים ובלי גג שנופלות הצידה אם לא מחזיקים אותן.
4,772 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=1933&Page=1
הודעה אחרונה מאת .3R., -
המלצה להרצה
מאת oz16- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
תגידו זה טוב אם אני יעשה הרצה לקטנוע קימקו די גיי' 50 סמ"ק 40K בנסיעה אחת במהירות של 50 קמ"ש? וכמה קילומטרים צריך לעשות לקטנוע הזה כדי לסיים את ההרצה?
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 11 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
גובה - 1.85 מבנה גוף רזה\בינוני(75-80 ק"ג). מה הן המידות (בערך) האירופאיות והאמריקאיות למכנס ומעיל? והאם ישנה שיטה לבדוק\למדוד את המידה באמצעים ביתיים? תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת Actus Reus, -
R(s)GV - סיפור אמיתי 1 2
מאת .3R.-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
יום ראשון , 19:00 . עצרתי עם האופנוע ליד הפלאפל האהוב עלי (מאלה שאוכלים בעמידה ,הטחינה נוזלת עליך ואין איפה לשבת) , בעודי מתענג על המנה , הגיעו משום מקום שני ערסים יקרים (להלן - עוץ לי וגוץ לי) והעלילה החלה להסתבך. זה התחיל בבדיקה לפני קניה (מבט ה Xray הידוע של כל העוץליגוץלי באשר הם) לאופנוע , בסיום הבדיקה שארכה 10 שניות , ולוותה ב אחי אל תדאג לא נוגע רק ס'תכל עוץ לי - כלי בת Xונה , איזו שנה היא ? חדשה ? לפני שאני משיב , עוץ לי עונה לבד-נראית חדשה, גוץ לי - מה פתאום חדשה ? בטוח 2004 הם מתווכחים ,עוברת דקה , האוירה מתלהטת ואז כשנראה שהכף מוטה לכיוון גוץ לי שהביא סימוכין לדבריו משיעורי מכונאות רכב .עוץ לי מכניס לעניינים את אמא של גוץ לי , מבלבל אותו ושו…
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
שלום לכולם. אני מעוניין לעבור לדו גלגלי ממספר סיבות. אני בתהליכים לקבל רשיון (עד 500) והייתי מעוניין לקבל המלצות על מה לקנות. יש 4 נסיעות בין עירוניות קצרות בשבוע (בתוך גוש דן), וחשובה לי הנאה מירבית מנהיגה עד כמה שניתן בתקציב שיש - עד עכשיו הייתי על רכב ספורטיבי. התקציב יהיה באיזור ה-15K לא כולל אביזרים נלווים. השאלה היא האם בתור רוכב לא מנוסה בעליל עדיף לבלות כמה חודשים על קטנוע לפני אופנוע? קיבלתי המלצות על ההונדה CH250. אם אופנוע זה סביר בכל זאת, מה מומלץ? אנא נסחו תשובות בפשטות וללא ביטויים מהתחום, אני לא מבין גדול (או בכלל). תודה!
הודעה אחרונה מאת ramigt, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-05/news/fg11136-new-market.php
הודעה אחרונה מאת Gilgul, -
מבחן שליטה
מאת armitage- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לי רשיון לרכב, לדו"ג לא. אם אני עושה מבחן שליטה ל-50 סמ"ק, צריך את כל הטפסים כמו ל-עד 500 כלומר בדיקה רפואית, פטור מתיאוריה וכו' או שעצם הרשיון מספיק?
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
"האתר המחודש של מועדון האופנועים הישראלי עלה לאוויר באוקטובר 2003. מה קרה מאז באתר? " כתבה חדשה שאתר המועדון.
הודעה אחרונה מאת שלמה כהן, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 14.8 אלף צפיות
אז ככה.. אני כרגע לומד לרישיון עד 500. כמו שכולכם (או לפחות מי שעבר) כבר יודעים בטסט יש חלק של מבחן שליטה שנקרא "60 מטר ב60 שניות" נסיעה בקו ישר לאורך 60 מטר במהירות איטית אני בשיעור ה-5 ועדיין לא מצליח לבצע את העיניין כמו שצריך.. אני ממש מודאג מזה כי זה פשוט לא הולך לי (לומד על DR350) המורה שלי אמר לי לנסות להתיישב כמה שיותר קדימה (לכייון הטנק דלק) להישאר עם גב זקוף לשמור על מבט קדימה (והמליץ לנסות למשוך מעט את הקידון אלי - אמר שזה עזר לכמה תלמידים) עכשיו אני עדיין לא מצליח וכמעט ושאין שיפור ביכולת הביצוע שלי בנושא.. זה כמובן רק במהירויות ממש נמוכות (אני אפילו חושב שזה מגוחך לצפות ממישהו להחזיק את האופנוע יציב במהירויות כאלה... (מהירות של פחות מחצי קלאץ'…
הודעה אחרונה מאת turbo1, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
לאור נסיון אישי מלפני שבועיים בסונול דרך יריחו.. מישהו יודע האם ננקטים צעדים ממשלתיים נגד התחנות שנתפסות בבדיקות ? תביעה פרטית היא בעייתית מן הסתם. אפשר לעשות מבצע התנחלויות עם שלטים בפתח התחנות בשבתות...
הודעה אחרונה מאת v_strom_rider, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כאשר רציתי לשחרר רישיון האופנוע מההפקדה, נאמר לי שזה בלתי אפשרי משום שחסר "דגם מנוע". לא עזרו טענותי שהמסמך שלי הוא מקורי כפי שנמסר לי במשרד הרישוי לאחר "ההקפאה", לא עזר הטיעון שזהו המסמך כפי שהם מסרו לי וכך היה כול השנים עם האופנוע; עלי לפנות ליבואן (...) של האופנוע כאן בארץ, על מנת להמציא את דגם המנוע. הכול כמובן מלווה עם אינספור התרוצצויות בין הבוחנים למיניהם בחולון, כאשר האופנוע נסחב אחרי במשאית קטנה (המומחים הרי דורשים לראות, לא?) חלם, זה כאן. נ.ב. משהו יודע מיהו היבואן של BSA בארץ?.....
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אם היה כבר בעבר למחוק...בכל מקרה אולי יש כאלו שלא ראו: http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=37SSGN6TF5H7D1CKLEX5RDWADM תהנו
הודעה אחרונה מאת biker boy, -
- 22 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-05/news/fg11110-loris-capirossi-focus.php חשבת שנשכח, הא יא לוריס? קיווית שההוד וההדר שאתה מוקף בהם בהווה יגרמו לנו להמשיך הלאה? רצית שהביצועים שלך על האדום האדום הזה יגרמו לנו לסלוח? טעית. לא נשכח לך את האליפות ההיא שגנבת ב- 1998 בצורה לא ספורטיבית, מטונפת ומסריחה מהאראדה. לא נשכח איך בהקפה האחרונה, בפניה האחרונה סגרת אותו בצורה אסורה, היפלת אותו וגנבת לו את האליפות שהגיעה לו בצדק. לא נשכח לך גם את ההתנגשות ההיא במרצליאנו לוקי, חביב הקהל, בפתיחת המירוץ במוג'לו באותה שנה, שסיכנה את החיים שלו ושל רוכבים אחרים. אתה רוצה שנשכח, אבל אנחנו זוכרים ומזכירים - עמוק בפנים, אתה לא יותר מאשר גמד איטלקי ערס קטן, עם נפש …
הודעה אחרונה מאת סיני, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי. מנסיבות שאני לא מעונין לפרט כרגע העסקה שלי אם הונדה כנראה לא תצא לפועל , ביקרתי היום ב"מטרו" לברר בקשר לR1 2005 אני כמובן אעשה נסיעת מבחן ע"מ לגבש דעה אבל הייתי שמח לחו"ד מאנשים שרכבו / רוכבים על האופנועים האלה . תודה רבה איתן
הודעה אחרונה מאת light12, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=50029&item=4535502574&rd=1 ג.
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
"האם יש קשר בן הוותק ברכיבה, סוג הרכב, ומידת הסיכון למעורבות בתאונה קטלנית ?" עוד, בכתבה הבאה באתר המועדון.
הודעה אחרונה מאת שלמה כהן, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
"מה שבטוח הוא שהונדה, שהביאה לעולם הדו גלגלי לא מעט רעיונות חדשניים" חדשני? יש יצרן שמייצר את כל האופנועים שלו ללא שילדה, נקרא BMW למי שמכיר, ואצלו ראש ההיגוי והמזלג מתחברים שניהם ישירות למנוע. האופנוע אומנם כולל תת שלדה במקומות הכרחיים אבל לא שלדה במובנה המלא.
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-05/news/fg11283-superbike-supersport-sm-in-atotz-5-for-05.php
הודעה אחרונה מאת Yariv, -
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
זה מה שקורה כשגונבים רמזור אדום
הודעה אחרונה מאת Gilgul, -
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ניסיתי לחפש ברשת מגן מנוע לאופנוע שלי CB500 שנת אלפיים אבל לא מצאתי דבר. מוצר כזה אינו מיובא לארץ ואין להשיג אותו אלא אם כן ביבוא אישי. מישהו יודע היכן אני יכול להזמין, דרך איזה אתר? אני עצמי לא מצאתי
הודעה אחרונה מאת נתן.ל, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שווה להציץ שם על הדגמים. http://jwoodandcompany.com/lots_2005.htm
הודעה אחרונה מאת RaananC, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
עם יש לכם סרטים מאוד ארוכים של נסיעות עם אופנועים כבדים עם ביצועים עם תוכלו לתת לי תודה נועם לוי
הודעה אחרונה מאת Fazerdot, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי על הגלגל למטה איפה שהמשאבת שמן נקודה לבנה. אבל לאיפה היא אמורה להיות מכוונת??? בראש אני יודע יש שנץ על הקמשפט זה שטויות. השאלה היא אם אני שם את הטלטל בנקודה מתה למעלה, ומכוון את השסטומים לפי השנץ אם זה הכיוון טימינג שלו. או איך מכוונים שם לכל הרוחות??? תודה מראש ירין אלקיים ואיך מזהים אם הבוכנה היא בוכנת לחץ או בוכנה רגילה??? אומרים לי לפי ה4 שקעים של השסטומים על הבוכנה. יש אמת בדבר??
הודעה אחרונה מאת jonathan, -
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כרגע, dorna.com מוביל לאתר ה-GP הרשמי אבל אני מחפש ליצור קשר עם החברה עצמה אשמח לעזרתכם אה...ובוקר טוב לכולם!
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
שמעתי היום 2 שוטרים צבאים מדברים על זה שצריכים להגיע הארלי לצה"ל. אני מאוד סקפטי... יכול להיות הדבר ? דניאל.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
התחלתי עכשיו לחפש כל מיני פרטים על זה וגליתי שזה די זול ומגניב... רק בשום מקום לא מצאתי את המשקל של זה, מישהוא יודע כמה הם שוקלים בערך? ואולי מישהו יודע חוץ מהמחיר של האופנוע כמה יעלה לי להביא אותו לארץ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Ruff Rider, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אתמול הייתי עם חבר אצל דוד שלו שרוצה למכור את הדוקאטי שלו 650 סמ"ק הבעיה שאני לא יודע איזה דגם זה (לא שאלנו את הדוד, הוא לא היה בבית - לכל החכמים ) הדגם שנראה הכי קרוב אליו זה דוקאטי אינדיאנה 650, הדגם שראיתי היה עם פנס אחורי בצורת צלב שווה אורכים (בצורת פלוס) מעוצב יפייפה, הכידון היה ישר ודי ארוך, פתח המיכל דלק היה בצד ימין של המיכל ולא באמצע. מכל זוית שהסתכלתי עליו הוא נראה....גרוטאה!, כולו אבק וחלודה על השרשרת ודיסקים של הברקסים...... אבל, אחרי שאתה מסתכל עליו אתה רואה את הפוטנציאל שיש באופנוע הזה עם קצת השקעה הוא יהיה בונבון!!, אני מקווה לצלם עוד היום ולהביא לכם לזיהוי.
הודעה אחרונה מאת גרוטאיסט, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לכבוד יובל ה-50 לימאהה, יוצאת ימאהה בתחרות עולמית של דגמי אופנועים מנייר. http://www.yamaha-motor.co.jp/global/50th/contest/index.html המנצח יזכה להחליט איזה דגמי נייר חדשים תשחרר ימאהה בעונה הבאה.
הודעה אחרונה מאת RaananC, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סופ"ש כזה זה לא רק מירוצים אלא יש הרבה פאן מסביב. הקישור: http://www.bevelheaven.com/gatherings/wsb-2004/best/index.htm
הודעה אחרונה מאת RaananC, -
- 36 תגובות
- 10 אלף צפיות
מבערך לפני שלושה שבועות ה- Lean Machine: ניב המדריך גידי פרדר על איזה DR (נראה כמו נער על DT מבחינת הפרופורציות):
הודעה אחרונה מאת Gilgul,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 456 אורחים (הצג רשימה מלאה)
