פורום אופנועים
השכבות, פיירינגים (או נייקד), רכיבה נכונה, אחזקה וכל דבר שקשור למכוניות המוזרות האלה עם שני גלגלים ובלי גג שנופלות הצידה אם לא מחזיקים אותן.
4,772 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
זה אמור היה להיות משולב אם אני לא טועה בחליפה
הודעה אחרונה מאת tPR, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לא, אני לא מדבר על מתחרה לפולגז... כשחיפשתי תמונות נחמדות של ה R-1000 החדש בשביל לעבוד קצת בפוטושופ (מצאתי כמה תמונות ממש נחמדות...) נתקלתי בזה. Visordown Forums בפורום הזה יש בערך 20,000 משתמשים וכל אופנוע שאתם רק יכולים להעלות על דעתכם... יש שם מכירה וקניה של אופנועים, של ציוד, של הכל! אנשים מוכרים שם הכל מסופרמוטו ועד רפליקות, מ R1 2004 ועד KTM 50 EXC.... רק חבל שזה לא בארץ... יש שם אפילו מקום מוקדש לאנשים שרוצים לארגן Track Days.... בקיצור, מטורף...תיכנסו ודפדפו...
הודעה אחרונה מאת Ghost-Buster, -
- 23 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
התחלתי לחקור קצת לגבי פילטר אוויר חלופי מתוצרת K&N לאחר ששמעתי את השם הזה מוזכר בכל פעם שמישהו ציין שיפורים לכלי שלו, בין אם משמעותיים ואם קטנים. קפצתי לבקר באתר של החברה: http://www.knfilters.com/ על מנת ללמוד קצת יותר על המוצר המדובר... הם מעלים נתונים מרשימים לגבי יכולת יניקת האוויר המוגברת, עלייה בכח המנוע וכדומה. בנוסף, הפילטרים מסוגלים, בתנאים רגילים, לעבור 50 אלף מייל ויותר לפני הניקוי התקופתי. (הם טוענים ש50 אלף הוא תקופת הזמן המומלצת לניקוי תקופתי). מה שלוקח אותנו לנק' חשובה אחרת... הפילטר הוא בר שימוש חוזר. ירוק ביותר... אז..., אשמח לשמוע קצת על רשמים מאותם אלו שהחליפו את הפילטרים שלהם לתוצרת K&N ובנוסף על מחירי שוק ממ…
הודעה אחרונה מאת tPR, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רציתי לדעת מאיפה אני יכול להשיג זוג שסתומי פליטה לDR650 שנת 91 ??
הודעה אחרונה מאת honda_sport, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יודע? (חוק הספורט המוטורי, כמובן)
הודעה אחרונה מאת speedseeker, -
-
"הסוואה בתנועה" 1 2
מאת כRובי- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ישנה מסתוריות רבה הטמונה באחד מתרחישי התאונה הנפוצים ביותר בין אופנועים למכוניות � מה בדיוק גורם להם לצאת אל תוך נתיב התנועה של אופנוע מתקרב ואז לעצור לפתע בדיוק בקו התנועה של הרוכב המתקרב במהירות? ייתכן מאוד שהתעלומה קרובה, יחסית, לפתרון. כאן
הודעה אחרונה מאת ttzz, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כן, הולך להיות חוק ספורט מוטורי שבו נאסר על מי שרוכב באופנוע סדרתי על הכביש לעלות על המסלול שייבנה לתחרויות על פי החוק. אתם תמשיכו לסכן ולהסתכן בכבישי הארץ - אין אלטרנטיבה. כל זאת בחסות העמותות שרואות את האנטרס של כמה עשרות מתחרים מקצועיים שירכשו כלים רק לצורך התחרות ויביאו אותם על עגלות מתאימות (לא ישמשו לתנועה בכבישים ). יש לכם שעתיים לנסות למנוע את הפשלה הזאת. הסיפור כי בתקנות ישנו את החוק רק מלמד על חוסר ההבנה של המעורבים שתאוות המשרות מעוורת את עיניהם.... גילוי נאות: חבר מועדון האופנועים הישראלי הדורש כי המסלולים יהיו פתוחים לכל רוכב הרוכב על אופנוע המורשה לנוע בכבישי הארץ וגם רוכב דו"ש שאין לו שום עניין בימי מסלול אבל מתנגד לריסוק אופנועים ואיברים בכביש הציבור…
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
-
gilera ice 1 2
מאת djor- 19 תגובות
- 10.8 אלף צפיות
איך הקטנוע הזה בכלליות? כולם משבחים אותו והוא נראה הקטנוע המושלם. אבל למה בקושי יש כאלה על הכבישים? האם יש לו בעיות כרוניות או מוכרות? מה המהירות המיירבית שלו ומה המהירות שיוט שלו? אור
הודעה אחרונה מאת Krusty, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
איך אפשר לתאר את האופנוע הזה ? מתאים לנהגים חדשים ? אמין ? דניאל.
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
האם כדאי לשים פילטר אוויר פתוח לימאה ארוקס 50 ישפיע לרע?! לטובה?!
הודעה אחרונה מאת DT RR!!!, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://tazmoto.free.fr/motos_compet_7.htm
הודעה אחרונה מאת yarinc, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שמועות רשת על איך דגמי 2006 יראו יופי שלא יהיה האגזוז המכוער של ה- CS , רק שישמרו את הרצועה לנוחות ...
הודעה אחרונה מאת Toolie, -
מכון בדיקה אמין
מאת אומגה- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כבעליו הגאה (לעתיד) של בנדיט 1200 רציתי לבקש מכם המלצות על מכון בדיקה אמין באזור המרכז. אחד שיגיד לי את כל מה שאני רוצה ולא רוצה לדעת על האופנוע. בנוסף לזה, תוך כדי כתיבה, עלתה לי המחשבה שהמלה "אופנוע" היא די מפגרת והגיע זמן להציע לאקדמיה ללשון ,מילה הרבה יותר עכשווית לכלי הנפלא הזה, שהוא הרבה יותר מ-אופן שזז. גם קטנוע נשמע נורא. מה זה החרטה הזה? רעיונות ייושמו בברכה.
הודעה אחרונה מאת Yaakov, -
- 13 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
לפי ספר הרכב :קידמי 36 אחורי 42... נראה לי מוגזם פחד למי יש המלצות?. נסיון? תודה ANGEL
הודעה אחרונה מאת Yaakov, -
- 6 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום לכולם, סליחה על הבורות, אבל רציתי לדעת באיזה נפחים יש את האופנוע הזה? ומלבד זאת אם מישהו יוכל להעריך את מחירו. תודה.
הודעה אחרונה מאת agent5, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אולי איפה אני יכול להשיג רגלית אחורית לGPZ? התחלתי לפרק ברוב טיפשותי את הבורג כשניקיתי את האופנוע וכשהרכבתי אותו חזרה שכחתי לחזק את הבורג וכנראה תוך כדי נסיעה הרגלית השתחררה ועפה לה לקיבינימט!!! :{
הודעה אחרונה מאת Duc, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מדי פעם אני רוכבת עם חברים על האופנוע והייתי רוצה לרכוש לי מעיל עור משומש משלי עם מיגונים ולא רק מעיל שיגן עלי מהרוח. יש חנות או אתר אינטרנט מסודר שמוכרים בו מעילים משומשים? ליטל
הודעה אחרונה מאת אהוד, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 10.3 אלף צפיות
שלום, לחבר יש בעיה עם הילוכים באופנוע, אבל עדיין מעוניין באופנוע ולא בקטנוע... האם יש "אופנוע אוטומטי" זתומרת, מראה של אופנוע, אבל ללא הילוכים ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בדרום הארץ, בכביש 90, מדדה מתנ"א-דרום רוכב אופנוע במהירות של 189 קמ"ש; הרוכב נעצר במחסום הכניסה לעיר אילת ורשיונו נשלל (מנהלתית) ל- 30 יום. רוכב האופנוע טען להגנתו כי לא יתכן שנסע מעל 125 קמ"ש משום שהיה לו קר אם זה התירוץ הכי טוב שלו , כנראה שקפאו לו כמה תאים במהלך הרכיבה. כתבה בנושא אכיפה בסופ"ש (מתוך מוטובייק) - http://www.motobike.co.il/motobike/news/news.asp?id=2569
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-05/news/fg11131-motorsport-law-goes-econo-commision.php
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עכשיו, בפול גז
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בכתבה חדשה באתר המועדון.
הודעה אחרונה מאת שלמה כהן, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כן, עברנו ללוח מובנה בתוך האתר מקווים שתמצאו אותו נוח, מהיר, שימושי ויעיל http://www.fullgaz.co.il/class/
הודעה אחרונה מאת .3R., -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לפני שישה חודשים הזמנתי צינורות בלם מהאתר האמריקאי טריקטייפ. הצינורות עלו 71$ המשלוח 15$ סה"כ 86$. מבירור המחירים בארץ אז זו הייתה קניה משתלמת. אלה ש...חלף חודש והצנרת לא הגיע, למרות שבאתר צויין שההזמנה נשלחה . נסיונות התחקות אחר ההזמנה העלו חרס, ניסיתי להפעיל קשרים עם מנהלת סניף הדואר המקומי שהבטיחה לי ששום חבילה לא הגיעה אליה. ניסיתי לדבר עם נציגי המכס (שגם אותם אני מכיר אישית) ובאמת לאחר ניסיונות רבים מצידם לעזור לי - לא נמצאה שום חבילה. פניתי לשון מהאתר והסברתי לו את הדברים, הוא מצידו אמר שהחבילה נשלחה ונתן לי את מס' האיתור שלה עם המס פניתי שוב לדואר ושם נאמר לי שאין - לא קיימת - חבילה עם מס' כזה. פניתי שוב לשון שהבטיח לי שחבילה נוספת יוצאת ממנו אלי …
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עוגת שוקולד תהנו http://www.bikers.co.il/kl120305/kl120305a.asp
הודעה אחרונה מאת bikers, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
המעריצים יוצאים בהצהרות מפה ועד להודעה חדשה... דיפדפתי קצת בין סקירות מרוצי ה-GP של פול גז בשל כתבה שאוטוטו עולה באתר, ומצאתי את הקישור הזה http://www.fullgaz.co.il/archive/jul-04/news/fg6181-2004-gp-sachsenring-sum.php זהו המרוץ שהיה בגרמניה ביולי 2004 ובו ניצח ביאג'י פשוט מצחיק אותי לקרוא היום את התגובות, בהתחשב בתוצאות של ביאג'י בעונה הקודמת, ובהתחשב בעובדה שרוסי לקח את האליפות, בסופו של דבר, אפילו עוד לפני שהסתיימו כל הסבבים של 2004
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למי שעוד לא היה או סתם למי שרוצה לראות סרט על סופרמוטו המקום מומלץ לכל נהג
הודעה אחרונה מאת r929, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו מכיר מכון טוב בדיקה לאופנועים לפני קנייה באיזור חיפה ?
הודעה אחרונה מאת cbr_rr, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הודה לכם אם תמליצו לי על מקום תודה!
הודעה אחרונה מאת gabisas1, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
משחק "אקסטרים ריאליטי" חדש, מסוכן ואימתני מכל קודמיו, סוחף אחריו המונים: אתה מול הסימונים של מע"צ
הודעה אחרונה מאת עכבRון,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- itaimoto
- גולדן191
- Alberrto
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- nir eli
- הרקוליטו
- bogib
- meny5
- quizlette85117701
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
