פורום אופנועים
השכבות, פיירינגים (או נייקד), רכיבה נכונה, אחזקה וכל דבר שקשור למכוניות המוזרות האלה עם שני גלגלים ובלי גג שנופלות הצידה אם לא מחזיקים אותן.
4,772 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני מעוניין להחליף ת'צמיגים בימאה ארוקס שלי, יש לי כרגע עליו צמיגים של מישלין מקדימה 130/60 R13 מאחורה 140/60 R13 אני מעוניין לרכוש חדשים.. עכשיו רציתי לדעת מחירים של זוג צמיגים של מישלין.. ומחירים של זוג צמיגים של פירלי... ומה עדיף.. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת סיני, -
אופנוע מאבד מים 1 2
מאת oopn- 20 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
יש לי אופנוע אפריליה קלסיק 50 סמ"ק שמאבד מים בצורה רצינית. אין לי נזילות מהצנרת\רדיטור.והוא עדין לאבד מים יכול להיות שהמים הולכים למנוע? איך אפשר לבדוק את זה? שמעתי פעם על המושג מחזיר מים .יש קשר לבעיה?
הודעה אחרונה מאת סיני, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם . אני מעוניין לרכוש את האופנוע שטח הראשון שלי ( לפני זה היה לי ER ). השאלה שלי מה עדיף : KTM400 או DR350 ? הודה על התשובות ( השאלה מתייחסת בעיקר לאמינות וביצועים .) בני550 .
הודעה אחרונה מאת ירין אלקיים, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אופנוע ששוקל 135 ק"ג ועם הספק כמו אופנוע 600 CC
הודעה אחרונה מאת levil, -
ייבוא צמיגים
מאת gibsonlp- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אחי הצעיר מעוניין לייבא זוג צמיגי דנלופ לCBR600 שלו, מצאנו זוג מתאים מבחינת מידות באיזור ה$200 חיפשתי בפורום ולא מצאתי - מישהו יודע כמה אחוזי מכס צריך לשלם על דבר כזה? תודה.
הודעה אחרונה מאת gibsonlp, -
- 6 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אז ככה אחרי הדיונים הרבים על הג'יט פורס הוא נקנה סך הכל מרוצה אך כמו כל אחד ששואף לקצת יותר מהירות חשבתי אולי מישהו פה יודע על איזה שיפורים אפשריים ללא רצח למנוע ישנו אתר שניסיתי לקרוא אבל הוא כתוב בשפה דנית... http://www.jet-force.net/ אולי תבינו משהו מהתמונות או יותר טוב תביאו משהו מניסיון
הודעה אחרונה מאת סיני, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני רוצה לדעת אם ישנן בעיות מסוימות בסוזוקי GS שנת 97 ככל שידוע לכם אם ביכלל... למשל בעיות גיר מנוע תחת נופל עם השנים וכדומה.... ואם מישהו חושב שהאונוע הוא אותו "סובארו די אל" כמו כל השנים אז שיציין את זה אני אשמח לראות גם תגובות חיוביות על האופנוע תודה רבה לכם מראש אנשים דניאל!
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי כולם, בתאריכים 15-14 למרץ מתקיימת תצוגת אופנה בקניון הזהב בראשון לציון. אני זקוק בדחיפות ל6 מתנדבים בעלי אופנוע קאסטום שנראה טוב ובעלי רוח ספורטיבית שמוכנים להיות נוכחים ואף לקחת חלק בתצוגת אופנה שכזאת (משהו מדכא כמו לרכב עם דוגמנית במושב האחורי) מדובר במאמץ של שעה וחצי כל פעם (2 תצוגות ב-14.15)ובתמורה יתנו תלושי קנייה שווים ביותר לקניון הזהב בסכום לא מבוטל. בכל מקרה אשמח לשמוע תגובות ולקבל מספרי טלפונים פוטנצאליים.
הודעה אחרונה מאת oben750, -
קאסטום או אחר
מאת g777- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש אופנוע קאסטום שישמש אותי לנסיעות של עד כ שעתיים ביום. אני בן 45 גובהיח 187 ואנני מחפש את המהירות אלא את הנוחות יחד עם אמינות. אשמח לקבל מידע על אופנועים אמינים מומלצים אשר עלות האחזקה אינה יקרה. תקציבי לנושא כ- 30000 ש"ח. תודה
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בקטגורית הביניים של קטנועי המנהלים, מול שאר המלוכסנים, מציבה הונדה כלי טכנולוגי סופר-מתוחכם, מפואר ומרשים, ובמחיר תואם. את התשובה לשאלת השאלות תמצאו בסוף... מבחן דרכים
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני מתכנן לקנות אופנוע בחודשים הקרובים. אני ממש מתחיל בעסק הזה ואני ממש לא מבין בזה עדיין ולכן אני צריך מספר עצות. אני רוצה לקנות אופנוע שטח (או דו"ש). אני לא מוכן להתפשר על אופנוע כביש. מצד שני, הבנתי שאופנועי שטח לא נוחים לנסיעה רצופה, ואני מתכנן לסוע איתו לפחות פעם בשבוע על הכביש נסיעה של כשעתיים. רציתי לדעת אם יש אופנוע שיש לו ביצועים טובים בשטח, אבל הוא גם נוח יחסית לנסיעה על כביש. כמובן שמדובר באופנוע עד 500 סמ"ק, לפחות בהתחלה. מעבר לזה אני מעוניין לדעת איפה אני יכול ללמוד על התחום הזה בחודשים הקרובים כדי שאני אהיה מוכן כשאני קונה אותו. תודה.
הודעה אחרונה מאת גיורגיו עמרני, -
-
- 17 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
לקראת רשיון 500 בזמן הקרוב, אני בכיוון של קאסטום. מפאת חוסר תקציב, פזלתי לכיוון EN. מישהו יכול לספר על אמינות, עלויות אחזקה, כדאיות ברכישה של EN, מודל 95-96? איך האופנוע באופן כללי? תודה
הודעה אחרונה מאת סיני, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ג`ט פורס 125 ג'ילרה VXR 200 TGB RS303 אני רוצה ליקנות קטנוע חדש ומתלבט בין השלושה שרשמתי בכותרת. הדרישות שלי מהקטנוע: אמינות מהירות(ספורטיבי) חסכוני תמורה הכי טובה לכסף? אם יש לכם עוד מידע על הקטנועים אני ישמח ליקרוא.. מי מבין 3 קטנועים הכי כדאי להוציא עליו כסף? אני פתוח להצעות נוספות. תודה מראש עריכה: משום שאף פעם לא היה לי אופנוע אני מעוניין לדעת כמה עולה אחזקה שנתית של כזה קטנוע?
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 5 אלף צפיות
רציתי לדעת אם באמת קיים דבר כזה שהמורה עושה קומבינה שהתלמיד שלו לא יעבור שיעור כדי שיעשה אצלו עוד שיעורים... כי לפעמים אנשים שלא עוברים טסט אומרים שזה קומבינה וכאלה, אז רציתי לדעת אם באמת קיים דבר כזה... כמובן שאני מדבר רק על אופנועים(ואם אפשר להתייחס ל-50 סמ"ק יותר כי זה התחום כרגע) תודה.
הודעה אחרונה מאת viper_gt2, -
-
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
קניתי אופנוע dr350 שכתוב על הרישיונות שלו מבוטל עם סמל של המשטרה. היתקשרתי לברר במשרד הרישוי ואמרו לי שהאופנוע מורד מהכביש מהמשטרה לא מהם. וזה בגלל שהאופנוע עשה תאונה ונשבר לו הבולמים הקידמיים בלבד. היחלפתי את הבולמים הקידמיים שלו והאופנוע במצב תקין. את ההורדה הוא קיבל ב6.5.04 והטסט שלו נגמר ב8.8.04 איך אני מחזיר את האופנוע לשימוש יומיומי (כולל טסט)??? תודה מראש ירין אלקיים
הודעה אחרונה מאת fz1, -
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום! אני מחפש סוגי קרבורטורים לידע הכללי בנתיים אני יודע על סוג של חברה או שיטה שנקראת CV האם תוכלו להוסיף שמות של קרבורטורים חברות או שיטות שונות של סוגים של קרבורטורים תודה!
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
עוד לינק ששווה לקרוא (ליישם? זה כבר תלוי בכם) http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
הודעה אחרונה מאת ReuvenM, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שמעתי שהחלקים של הGPR מאוד יקרים אבל אני מעוניין לדעת כמה ועם עוד מיצרים אותם(חלקים\אופנועים)... אני לא מחפש אופנוע כל כך הרבה לשטח ושמעתי שהRMX הוא רק שטח והDT הוא חצי חצי אבל הוא נמוך כך שאני לא יודע מה להחליט לפעמיים מתחשק לרכב לשטח אבל הרוב אני ירכב בכביש כך שעם אני יקנה את הGPR זה יהיה רק כביש... בקיצור תעזרו לי
הודעה אחרונה מאת אהוד, -
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום , אני רוצה לדעת מהן דיזות בקרבורטור ולמה שמשפרים את ההספק מגדילים אותם או משו דומה? תודה...
הודעה אחרונה מאת r929, -
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מכניס את ה- 600F לטיפול גדול אוטוטו אני ממש מתלבט האם יש ערך מוסף לפילטר שמן + אוויר של K&N או שמא פשוט להסתפק באלו שהמוסך מספק ???? האם השימוש בפילטרים האלו הוא עד כדי כך " אוי אוי אוי " חבל"ז או שבאופנוע כמו שלי ( גרוטאה עם רישיון לכביש ) אני לא ארגיש הבדל ???
הודעה אחרונה מאת jonathan, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני מחפש מגיני ברכיים שאוכל ללבוש בעיקר מתחת לג'ינס (אפשר גל מעל). מגנים יעודיים לאופנועים מאד מסורבלים ולא פרקטים, חוץ מלטיולים. בכל מקרה, מגנים של אופניים לא ממש תופסים את הברך. הכי קרוב שמצאתי היו מגינים לרולר בלייד. אשמח לשמוע אם למישהו יש רעיון! ומה אתם חושבים על המגינים האלו??.... http://www.kneedraggers.com/details/35-ICON05-2
הודעה אחרונה מאת lioroko7, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום ! אני רוצה להוסיף קיט יניקה לקטנוע איפה ניתן לקנות וכמה זה עולה בערך? הקטנוע הוא גורייד 150 וכמה כוח סוס הוא מוסיף או אם בכלל הוא מוסיף משהו?
הודעה אחרונה מאת סיני, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכורים בלבד? לא בטוח... עכשיו, באי-ביי http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4512049460&ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcN__Stores
הודעה אחרונה מאת סיני, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני רוצה ליקנות קטנוע שיהיה כמה שיותר מהיר בסביבות ה10K(משומש) עד 500 סמק.. קטנוע כמה שיותר זריז.. ושיהיה יפה רוב הנסיעות שלי יהיו בעיר. חשבתי בנתיים על: ג'ילרה VXR 200 פיג'ו ג`ט פורס 125 TGB RS303 - הבנתי שהקטנוע הזה חדש בשוק ואין עליו ממש מידע של אמינות וכו... מה אתם ממליצים? אני פתוח לעוד הצעות תודה.
הודעה אחרונה מאת Ugin, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
חבר שלי, רון. מגיל 15 מת לעשות רשיון לאופנוע. רון השתחרר לא מזמן מהצבא והתחיל לעבוד לייד בייתו, בעבודה הזאת הוא לא נדרש לשום כלי תחבורה מכיוון שמקום עבודתו במרחק הליכה, אבל רון רוצה להוציא רישיון על אופנוע. רון, מפחד לעלות על אופנוע. כולם אומרים לו שהוא גוזר על עצמו גזר דין מוות. כולם מפחידים אותו ומנסים להוריד אותו מזה. אני לא. למרות שאני חולה עליו, אני לא מנסה להכניס בו פחדים או חששות. אני חושב שאסור לוותר על חלומות. מה אתם חושבים ? כדאי לבחור שכל כך לא בטוח בעצמו לעלות על אופנוע ? לחכות קצת ? לוותר על החלום ? אני בכוונה שואל פה בפורום אופנוענים כי כאן אתם בטוח מכירים את הנושא מבפנים. אשמח לתשובות, דניאל.
הודעה אחרונה מאת חי עם קטנוע, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אנו שנייה לפני סיום שיפוץ של קאג'יבה RX 250 שנת 83(הוותיקים זוכרים,בזמנו היה בהמת שטח ) מתקשה למצוא סכמת חשמל של האופנוע! האם מישהו מתותחי האינטרנט או מישהו עם רעיון אחר יכולים לעזור במציאת הסכמה? תודה מראש ג'ורג'
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה הקשר של התמונה הזו, לפורום שלנו?
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
טיולים זה כיף. טיולים על אופנוע זה ממש כיף. טיולים בשניים על אופנוע, זה כיף, אבל אחר. אני מתכנן מתישהו להתחיל לצרף אלי את חברתי לטיולים על הCBF (שנשאר, ולא הוחלף בKTM.. ). אני רוכב תמיד עם קסדה מלאה, מעיל ממוגן עם מיגון גב, כפפות, מגיני ברכיים (מתחת למכנסיים, אני לא טמבל) ומגפיים (אמיתיות, Sidi Vertebra). זה לא כזה מגושם כמו שזה נשמע, במיוחד לא לטיול ארוך כשלא צריכים ללבוש ולהוריד את כל הכבודה (בניגוד לנסיעות לעבודה למשל). השאלה היא, מה לעשות בטיול עם חברה שלי? לשים עליה את כל זה? לא בטוח שהיא תרצה להצטרף. לא לשים? לא נראה לי. מה גם שבכל מקרה אני לא אסע יותר ממוגן ממנה, משיקולי מצפון להשאיר את זה לשיקול דעתה? HMM. בכל מקרה, היא לא תסע עם פח…
הודעה אחרונה מאת tygger, -
-
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קישור שמצאתי ב-FAV שלי העוברים דילול ברגעים אלו http://www.engr.colostate.edu/~allan/engines.html
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.killsometime.com/Video/video.asp?video=Bike-Load אני אישית מאוד אהבתי !
הודעה אחרונה מאת Yariv,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 456 אורחים (הצג רשימה מלאה)
