פורום אופנועים
השכבות, פיירינגים (או נייקד), רכיבה נכונה, אחזקה וכל דבר שקשור למכוניות המוזרות האלה עם שני גלגלים ובלי גג שנופלות הצידה אם לא מחזיקים אותן.
4,772 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הרבה יותר טוב מאשר ללכת לעבודה פריחה באלוני סבא תצפית לכנרת תצפית (עם שלג) מהר בנטל ארוחה טובה במסעדת הבוקרים במרום גולן קצת חרמון ברקע קפה בראש פינה והבייתה כיף הרבה כיף
הודעה אחרונה מאת הדג נחש, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי רעשים מוזרים בדיסק הקדמי בנסיעה וכשהוא עוצר הוא לא עוצר חלק יעני מה צריך לעשות?
הודעה אחרונה מאת oz16, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני מעוניין במתקין שיודע .. לא סתם אחד לחבר לי באוטו מגבר וסאב ורדיו דיסק כולל הכבלים הנילוים במחיר הוגן מאיזור ראשון או אשדוד והסביבה מי שמעוניין ...........הדגמים של פיוניר תודה
הודעה אחרונה מאת AUDI-BOY, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אמנם זה היה בפחית, אבל בכל זאת תקדים מעניין- מסתבר שאפשר, למשל, לבטח איזה SM מפני גניבה, לשלם פרמיה על פי מחיר מחירון- ולקבל על כל השיפורים, אם חס וחלילה נגנב. הידיעה בYnet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3046171,00.html
הודעה אחרונה מאת מיף, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני אמור להתחיל לימוד נהיגה על אופנוע עד 500 סמ"ק . מה עדיף מבחינת תפעול ונוחות לבן אדם שפעם ראשונה עולה על דו"ג , על מה יהיה לי יותר קל ללמוד ? כלי שהוא בתצורת דו"ש בסגנון DR 350 , או משהו בתצורת כביש בסגנון ES ?
הודעה אחרונה מאת מיף, -
-
- 26 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
עשרת הראשונים שישלחו אלי הודעה פרטית שתכיל את כתובתם המלאה, כולל שם ושם משפחה (והודעה פרטית בלבד - לא אי מיילים ולא מסרים אישיים במערכת פורומים אחרת), יקבלו בדואר זוג מדבקות של האתר, חינם. נא לציין באם אתם מעונינים במדבקה בה הטקסט כתוב בלבן או בשחור, כמו בתמונה המצורפת. (בכל מקרה, הרקע הוא שקוף). הכתובת שתשלחו לא תישמר ולא תשמש את פול גז / בולשיט דוט קום / קארס פורום, לשום מטרה אחרת. בוקר טוב לכולם!
הודעה אחרונה מאת cbr_rr, -
- 6 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
איך הם עדיין קיימים בארץ ?,אמינים , ? תחזוקה יקרה? מתכוון בעיקר לדגם הקטנוע גיפי1 איך הוא מוצלח?
הודעה אחרונה מאת biker boy, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3046702,00.html אז אולי יש מקומות יותר גרועים?
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
במירוץ האחרון של 2004(Magny Cours) השתתפו 14 אופנועים מסוג דוקאטי (998,999,996) ומתוכם 3 על הפודיום, במירוץ הראשון של 2005 מספר הדוקאטים ירד לחצי רק 7 ירידה משמעותית לאלופת הסופרבייק בשנתיים האחרונות. מספר אופנועים לפי סוג: 11 : Yamaha YZF R1 7 : Ducati 999RS 5 :HONDA CBR 1000RR 4 : Kawasaki ZX10 2 :Suzuki GSXR1000 K5 2 : Petronas FP1 הנה רשימת הכניסה למרוץ בקטאר 26/2: #1 James Toseland GBR Team Ducati Xerox Ducati 999F05 #3 Norik Abe JPN Yamaha Motor France YZF R1 #6 Mauro Sanchini ITA Team PSG-1 Kawasaki Corse ZX10 #7 Pierfrancesco Chili ITA Team Klaffi Honda CBR 1000RR…
הודעה אחרונה מאת ofe-R1, -
ימאה ארואקס
מאת ohadzini- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מה אתם אומרים עליו בתור קטנוע 50?! כל היתרונות חסרונות תרשמוו! ביטוח דלק החזקה הכול בתודה אוהדדדדדד
הודעה אחרונה מאת הדג נחש, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ביום שישי, ה-18 לפברואר 2005, ייערך במסלול "שפיצרינג" אשר במתחם ירקונים (ליד פתח תקווה), המרוץ הראשון ל-2005 בליגת הסופרמוטו הישראלית וכן מרוץ היסטורי משהו, של קטגוריית הקטנועים. זהו תאריך שנקבע מחדש לאחר שתחזיות מזג האוויר הצפויות, הצביעו על גשמים הצפויים לפגוע בקיום האירועים שתוכננו ל-4 ול-11 לפברואר. המשך....
הודעה אחרונה מאת barakhalla, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.zx6e.com/forums/index.php? - ZZR600 http://www.cmmartworks.com/PHPBB2/index.php - ZZR600/1100
הודעה אחרונה מאת barakhalla, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
היי כיום אני מתלבט לקנות צמיג מסוג irc לאופנוע cbr 600 או לקנות דנלופ יש הבדל במחירים כ 400 ש"ח בכללי ( לזוג) אני אישית לא מכיר את הצמיג ואני רוכב רכיבה ספורטיבית אבל גם ביומ יום מישהו מכיר את הצמיג אשמח לשמוע עליו והמלצות יתקבלו בברכה שון הנה קישורית למחירים ולצמיגים http://www.moto-depot.co.il/index.php?cPath=28_31_66 אוהב אתכם ושמרו על עצמכם ולא לשכוח ... " מה יכול להיות ? רק יותר גרוע .. "
הודעה אחרונה מאת ofe-R1, -
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני עובר לגור באילת, וחשבתי על להוציא רישיון לקטנוע 50 סמ"ק . עכשיו אני לא סגור על עצמי, קראתי פה הודעות בפורום ששווה ישר לעשות רישיון על 500 סמ"ק יש לי רישיון לרכב כבר 5 שנים, והבנתי שאני לא צריך לעשות תאוריה ואם אני רוצה להוציא על 50 סמ"ק אני רק צריך לעבור מבחן שליטה וזהו. עכשיו הנסיעה באילת תהיה בערך 50 ק"מ ליום +- האם עדיף להוציא רישיון על 500 ? והאם עדיף לקנות קטנוע 50 סמ"ק או שלקנות קטנוע מעל 50 סמ"ק ? ואני לא כלכך מבין בתחום הזה הוא חדש לי. עכשיו אני גר בראשון האם כדי לי להתחיל ללמוד בראשון או שאחרי שאני עובר לאילת ? והאם אני צריך להוציא טופס ירוק ממסי וללכת למשרד התחבורה ולקבל אישור לא לעשות תאוריה ? ושוב לעשות בדיקת עיניים ואצל רופא ? תודה …
הודעה אחרונה מאת הדג נחש, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מצאתי את הכבה הזאת באתר מוטובייק, לפי מה שקראתי היא עיניינית ועונה לכל האופנועים המתחילים של עד 500.... מקווה שזה יעזור http://www.motobike.co.il/motobike/news/news.asp?id=2507 (חוץ מזה שווה להיכנס רק בגלל התמונה היפיפיה של הR-1)
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני צריך המלצה לחנות טובה של מעילים לאופנוען. מה סדר גודל המחירים ? האם יש מידות קטנות ? (אישה) מיגון יש בכל מעיל ? שווה להזמין מאי ביי ? תודה, דניאל.
הודעה אחרונה מאת הדג נחש, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
פעמים רבות אנו נתקלים בתשתית לקויה. רוב הרוכבים שהחליקו, מאמינים שזהו מר גורלם וממשיכים הלאה כל עוד לא נגרם נזק משמעותי. אבי אבידן בחר לא להשלים עם "מר גורלו" ונלחם בחברת הביטוח של בעלת הכביש. המשך...
הודעה אחרונה מאת הדג נחש, -
-
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
התמונות אומרות הכל... האופנוע הנ"ל נבנה כדי לקחת חלק במרוצי Battle of the twin האירופאיים והוא הצליח לנצח בשלושה מתוך שלושה מרוצים בהם השתתף. מבוסס על הדוקאטי DS900 (עם מנוע המולטיסטראדה) כשהמנוע מוגדל ל-1200 סמ"ק (105 כ"ס לעומת 85 כ"ס במקור) ונמכר על ידי סדנת NCR בזוג גרסאות : "רגילה" (רק 30 אלף יורו) וגרסה דומה לזו המופיעה בתמונות ומתקראת גרסת ה"מרוצים" - ב-36 אלף יורו...
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
השאלה בכותרת כמה שווה הקסדה הזאת בארץ? ובכמה אני יכול למכור אותה?
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
התמונות:
הודעה אחרונה מאת Orgulas, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=1840&Page=1 א. לקחו את המנוע של המונסטר 1000, תקעו אותו בשלדה, וקיבלו טיל במשקל 120 קילו, שמתנהג כמו שצריך. תאווה לחיך. ב. נייל ביילי, עיתונאי בכיר ובוחן עבור די הרבה פרסומים בעולם, כותב יופי. ג. מתי לעזאזל כבר יהיו בארץ track days.
הודעה אחרונה מאת 10barosh, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אנימציה חדשה באתרם, שמתארת את המאבק הארוך, המתיש והילדותי בין "און בר כוח" ו"ירחמיאל קולרגול" מפורום שטח בתפוז - השניים מתווכחים תדיר מי רוכב יותר טוב, תוך כדי השמצות השני, עם כינויי "פחדן" על כל הטיותיו, הזמנות לתחרויות (והתחמקות עיקבית מהן) ועוד ועוד ועוד... האנימציה "גבעת קולרגלת" מתאר זאת היטב... שווה ביקור אגב, מאחורי הפרוייקט המרהיב הנ"ל, ואנימציות נוספות (כמו גם האתר כולו), עומד "גיורגיו עמרני" הגולש גם עימנו בפורום פול גז...
הודעה אחרונה מאת Actus Reus, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יכול להיות שבחמישי אני יוצא לסיבוב { עוד לא החלטתי אם זה יהיה לכוון כביש הצפון או לכוון השני לגמרי }. אני בונה על הרבה כביש וקצת שבילים, לא משהו מוגזם. לי יש XT500. אשמח גם לעצות והמלצות לסוג כזה של טיול. { צאו מתוך הנחה שאני מכיר את כל הארץ מבחינת כבישים- ענין של עבודה לא שוויץ }
הודעה אחרונה מאת Vadrom, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
תראו איזה יצירת אומנות לדעתי מדהים
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי קטנוע ג'ילרה ראנר 50 סמ"ק ובזמן האחרון יש לי רעשים מוזרים מהגלגל האחורי... זה קורה בעיקר כשאני מתחיל ליסוע אחרי עצירה, אם מישהו נתקל בזה או מכיר מוסל אמין שיוכל לעזור לי אשמח לתגובות
הודעה אחרונה מאת speedseeker, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
אני מתכנן לבנות משהו די רציני לשטח או לשפץ אחד ישן ושקלתי את הכלי הזה ATC של הונדה. יש כאלו בארץ? אפשר לבנות דבר כזה משילוב של סרן אחורי של טרקטורון ושלדה של אופנוע? תודה, מאור. אתר שיסביר לאלה שלא יודעים מה זה: www.3wheelerworld.com/ zHonda1984ads1.shtml
הודעה אחרונה מאת biker boy, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום רב, רציתי לשאול איזה ביטוח עושים בדרך כלל בקטנוע לא חדש. חובה זה ברור, אבל מקיף וג'?
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בקרוב אני יוציא רשיון על "עד 500" רציתי לדעת כמה יעלה קורס נהיגה מתקדמת... איפה עושים כמה מפגשים בלה בלה בלה....
הודעה אחרונה מאת Torquefreak, -
איך עושים ווילי?!?!? 1 2
מאת Gilgul-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 22.2 אלף צפיות
יש לי אופנוע 600 סמ"ק (CBR600RR) ואני לא מכיר אף אחד שיודע לעשות ווילי. בעיקרון אני עושה ווילים קטנים, אני נוסע על איזה 30 בהילוך ראשון, עוזב את הגז ונותן מכת גז ואז הגלגל מתרומם, אבל לא יותר מ 20 ס"מ. אני רוכב מקצועי על אופניים כבר לא מעט שנים, ועם האופניים אני עושה ווילים מטורפים! את תנועות הגוף והעברות המשקל אני מבין ממש טוב , אבל עם האופנוע זה פשוט לא עובד. אני בטוח שיש כל מיני שיטות, אז אולי תוכלו לתת לי כמה טיפים. תודה!
הודעה אחרונה מאת Duc, -
-
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
http://www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/sport_lng0_spo39_sto684561.shtml
הודעה אחרונה מאת tygger,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- itaimoto
- גולדן191
- Alberrto
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- nir eli
- הרקוליטו
- bogib
- meny5
- quizlette85117701
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
