פורום אופנועים
השכבות, פיירינגים (או נייקד), רכיבה נכונה, אחזקה וכל דבר שקשור למכוניות המוזרות האלה עם שני גלגלים ובלי גג שנופלות הצידה אם לא מחזיקים אותן.
4,772 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
יש כזה? מישהו יודע על אופנוע שעליו מותקן כזה? האם זה שווה את הכסף, באם יש כזה דבר?
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
-
- 3 תגובות
- 13.6 אלף צפיות
http://www.dansmc.com/shopmanual2.htm
הודעה אחרונה מאת Duc, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אומנם הכתבה נוגעת לפחיות אך בהחלט ניתן להבין מהיכן נובע הטמטום של המערכת הממשלתית לגבי הקורה על הכבישים. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3039647,00.html
הודעה אחרונה מאת RaananC, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
נתוני ההפגעות (הרוגים) בת"ד של רוכבי דו"ג - בכתבה חדשה (המידע באדיבות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים) באתר המועדון.
הודעה אחרונה מאת שלמה כהן, -
שלום, ברשותי ימאהה דיטי שנת 99 ורציתי לדעת מה יקרה אם אני יבטל את משאבת השמן באופנוע ויסיר את המיכל של השמן....? מהן ההשלכות ? ואם אני יערבב תערובת של דלק ושמן ויוסיף למיכל יהיו אותן תןצאות כמו במערכת שימון המקורית ... תודה מראש....
הודעה אחרונה מאת etz301, -
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בזמנו, לפני כ- 10 שנים, פורסמה כתבה ב"מוטו" או "מוטופאן" על רויאל אנפילד (הודו) שמייבא המהנדס פריץ אגלי לשוויץ ומעביר אותו שיפור ל- 620 סמ"ק, אם אני לא טועה, בסגנון הקפה רייסינג. מישהו זוכר? איזה מס' "מוטו" זה היה? משהו? מישהו? בתודה.
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום אני רוצה להזמין כידון מחו"ל אבל אני לא מבין את המידות שלהם המידה שאני צריך היא חצי גובה ואצלהם כתוב McGrath Carmichael CR High אני חושב שזה המידה האמצעית אבל אני רוצה להיות בטוח הינה קישור לאתר אם זה יכול לעזור http://www.motorcycle-superstore.com/item.aspx?style=14047&department=656&division=6# תודה לכל מי שישיב מרואש
הודעה אחרונה מאת yoshi-shahar, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הנה אחת יפה.... תעלו פה עוד צביעות מקוריות......
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. בצער רב נודע לי לפני מס' שבועות, דרך פורום זה, על גורלו של גיל החשמלאי ז"ל. האם משהו מכם יודע או מכיר אדם או עסק העוסק באותו תחום אשר בו שלט גיל? יש לי אופנוע אשר מורכב בו רגולטור שייצר גיל ז"ל. הייתי רוצה לרכוש עוד אחד בסגנון הזה; מדובר בווסת מעולה. בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Duc, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כרובי שלום רב, בתקוה שעכשיו התמונות אכן מצורפות, אשמח לקבל חוו"ד. תודה
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
על פי הערכות בז"ן, יעלה מחר בלילה מחיר הבנזין אוקטן 95 בכ-6.7%, ויגיע לכ-5.1 שקלים לליטר. המחיר הסיטונאי של הסולר להסקה אמור לעלות בכ-6.7% ההמשך בYNET הדלק ניהיה כל כך יקר שנראה שעשירי הארץ מסניפים אותו אותו בשורות קטנות בארועים חברתיים כתחליף לקוקאין.
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אמש עלה ועבר בקריאה ראשונה בכנסת ברוב של 10 קולות נגד מתנגד אחד, חוק הספורט המוטורי. החוק לו ייחלנו וציפינו במשך שנים רבות. אבל לפני ששולפים את בקבוקי השמפניה מהמקרר, תרשו לנו רגע לצמצם לכם את השמחה... http://www.bullshitdotcom.com/archive/jan-05/news/fg10381-motor-sport-approved-in-first-call-opinion.php
הודעה אחרונה מאת שלמה כהן, -
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למי שהספיק.. תהנו
הודעה אחרונה מאת Ruff Rider, -
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
כן, לא חוקי, בלה בלה בלה. תחסכו את זה ממני. במקום לקפל את הלוחית, מה דעתכם על מתקן שפשוט יזיז אותה מהדרך, חשמלית, כפונקציה של המהירות? יש לי כמה רעיונות בנושא, ויכולת ביצוע של כל החלק האלקטרוני (אני במקצועי מתכנת embedded - ויש עוד בחור שיעשה את המעגל האלקטרוני). אין לי שום כוונה מסחרית, רק כצעצוע חביב\גאדג'ט מועיל, לי ולכל מי שמעוניין. אני צריך מישהו עם גישה למחרטה, שמסוגל לייצר חלק מתכתי, שישמש כתושבת ללוחית הרישוי. הרעיון המקורי שלי הוא לחתוך את הלוחית באמצע, לאורכה, ולשים כל חצי ממנה על גבי תושבת שמחוברת לציר. כשהתושבות צמודות, הלוחית נראית שלמה לגמרי, ואין שום עדות למתקן הנורא שמסתתר מאחוריה (זה נראה כמו סתם תושבת, זוכרים?). כשהתושבות נפרדות (…
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.xpower.de/mfiche.html
הודעה אחרונה מאת Ruff Rider, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, יש לחבר שלי אופנוע שהיה של אבא שלו פעם וכבר בערך שנה הוא עומד אצלו מתחת לבית שלי שהתניעו אותו. עכשיו אנחנו רוצים להתניע אותו אבל יש בעיה.. מישהו חתך את הראש פלאג ועכשיו יש רק את הגומי השחור בלי הכיסוי של הפלאג ולפי מה שהבנתי בתוך הגומי השחור אמור להיות חוט חשמל או משהו שיוליך אז אם למישהו יש מושג מה אפשר לעשות אז תודה רבה !! ד"א אם האופנוע לא פעל כבר בערך שזה יש איזה משהו ספציפי שצריך לעשות כמו איזה ניקוי או משהו שבלעדיו האופנוע לא יתניע? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yarinc, -
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.bullshitdotcom.com/archive/jan-05/news/fg10037-upcoming-first-sm-race-israeli-league-05.php
הודעה אחרונה מאת elik-belik, -
- 21 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום. אני מעוניין לקנות קומפרסור קטן אך חזק לצביעה/נקיון חלקים מסוימים באופנוע. איזה לחץ מינימלי אני צריך? כמה יעלה קומפרסור? יש אפשרות להשיג יד שניה? ואם כן אז איפה? נ.ב:כל תגובה מבעל נסיון תתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת etz301, -
לא מנומס
מאת SCOOTERMAN- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
להציג טיזר של ה-New Norton ולנעול אותו, לא יפה.
הודעה אחרונה מאת caRnaf, -
- 11 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
http://www.localhost.nl/stuff/movies/motor/JD2Promo.wmv סעו בזהירות חברה
הודעה אחרונה מאת Juk, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אממ אני צריך ראדיאטור של אופנוע מישהו יכול למכור לי? אני מעוניין במשומש. עם כל החלקים.
הודעה אחרונה מאת TheNightDevil, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
2 דברים ברצוני להעלות: הראשון הוא נושא שעלה בעת שיחה די הזויה עם כמה חברים. במהלך השיחה החלטתי להיות אמיץ ולהתוודות שבזמן הרכיבה, כשמשעמם לי, אני שר. לא רק שר, צועק! כל מיני שירים שנדבקו לי לראש. מסתבר שגם הם. אני מניח שגם כאן יש כמה, אז אילו שירים אתם הכי אוהבים לשיר על האופנוע. השני זה האם אחרי כל החלקה מגיע הקטע של האם זה נכון הסיכון שבחרתי לעצמי, ומה יהיה הלאה, שאופנוע יגדל ויתחזק? אם במהירות X קרה לי ככה, מה יקרה ב Y ?
הודעה אחרונה מאת קוואזימודו, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 38 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מתוך אתר של "המשרד לבטחון פנים ומשטרת ישראל" במסגרת מלחמת המשרד לביטחון הפנים ומשטרת ישראל בתאונות הדרכים הוחלט על הצבת מאות מצלמות מהירות אלקטרוניות שיכנסו לראשונה גם לתחומי הערים. זהו שלב ראשון ביישום פרוייקט המשותף למשרד לביטחון הפנים, משרד התחבורה, משטרת ישראל, משרד האוצר והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. התכנית, אשר הוצגה הבוקר לשר לביטחון הפנים, גדעון עזרא, ושר התחבורה, מאיר שטרית, תפעל תחילה כפיילוט עם 20 מצלמות אלקטרוניות ניידות, שיוצבו לסירוגין על 70 עמודים. על פי התכנית יותקנו כ-300 מצלמות בפריסה ארצית, מהן מצלמות קבועות ומהן ניידות, שינועו במחזוריות בין 1200 עמדות רגישות ברחבי הארץ. הנתונים יועברו באמצעות מערך האכיפה האלקטרונית האוטומטית למרכז בקרה ופיקו…
הודעה אחרונה מאת אנזו, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לכבוד חברי הפורום 1.האם מישהו נתקל באופנוע מסוג זה קולני שמו.(ראו תמונה מצורפת) 2.האם התקיים היום מפגש ע-נ-ק של אופנועים היום בדרכי בכביש החוף אני מבחין באיזה קבוצה של 30 אופנועים לפחות בברכת שבוע טוב בכבוד רב אילן פ.
הודעה אחרונה מאת turbo, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
Colin & Rossi test: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/328/328727_63036.wmv Colin interview: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/328/328699_41867.wmv Rossi interview: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/328/328734_99605.wmv Gibernau interview: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/328/328769_39725.wmv Bayliss interview: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/328/328710_13903.wmv Nicky interview: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/328/328695_79066.wmv Biaggi interview: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/328/328749_47398.wmv Ca…
הודעה אחרונה מאת סיני, -
פורום לרוכבי KTM
מאת ROG- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 3 אלף צפיות
פורום עשיר במידע וידע, מתוחזק היטב ב - http://www.ktmtalk.com
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
כאמור. קראתי את זה של קאת'קארט, ועוד איזה אחד איפשהו. אבל זה לא מספיק, והאופנוע הזה מסקרן אותי. מישהו יודע?
הודעה אחרונה מאת tygger, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אופנוע XJ400?? או בקטגורית ה-500ים בכלל? ההייתי מעוניין לבצע את השינוי הזה באופנוע שלי תודה על התגובות
הודעה אחרונה מאת tygger, -
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
נשאר על שני גלגלים.......... לא? אז זהו, שגם אני חשבתי שלא, עד אתמול בערב, נסעתי בערך 90, כאשר בעוית הזיין ראיתי תנועה חשודה ממש קרוב אלי, הבנתי שאין לי סיכוי להיתחמק, נכנסתי למוד התנגשות , הכנסתי קלאץ' החזקתי חזק וישר את הכידון ומלמלתי "שיט". ואז - בום בגלגל קדמי, בום בגלגל אחורי - וזהו! ה XT נישאר ישר. זה מקובל הדברים האלה? מישהו מוכן להסביר לי למה הוא עשה את זה? ראבק! כולה 20 ס"מ הרוחב של האופנוע בגובה של חתול! ןלפני שמישהו קופץ - מדובר בכביש בינעירוני חשוך עם שדרת עצים צמודה אליו מימין { משם יצא החתול החמור }.
הודעה אחרונה מאת tygger, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכם! יש לי שאלה בנוגע לקרבורטור - מה תפקידה של הדיזה החשמלית בקטנוע? ואיך היא מופעלת ( על ידי מי) ואם הדיזה מכניסה דלק או אוויר - והאם היא גם יכולה לעלות את הטורים שמנוע קר.
הודעה אחרונה מאת gabisas1,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- itaimoto
- גולדן191
- Alberrto
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- nir eli
- הרקוליטו
- bogib
- meny5
- quizlette85117701
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
