Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמש עלה ועבר בקריאה ראשונה בכנסת ברוב של 10 קולות נגד מתנגד אחד, חוק הספורט המוטורי. החוק לו ייחלנו וציפינו במשך שנים רבות. אבל לפני ששולפים את בקבוקי השמפניה מהמקרר, תרשו לנו רגע לצמצם לכם את השמחה...

 

http://www.bullshitdotcom.com/archive/jan-05/news/fg10381-motor-sport-approved-in-first-call-opinion.php

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אני אומר כן, לתחומים האפורים ולמחטף של תקדימים.

 

וכי מה חשבת?

דווקא חוק הספורט המוטורי , הוא ולא אחר, יחמוק מעקרון הזרמת הכספים מהציבור הרחב - בעל ההכנסה בינונית - אל הממשלה ומקורביה, תוך מתן פטור למספר מקורבים ? ( כך קרה כזכור לכל בעניין ביטוח החובה).

 

בלי מודל כלכלי כעין זה החוק לא יעבור, ואם הוא יעבור הוא לא יבוצע, כלומר, ייתקע באיזה משרד ממשלתי שאמור לחוקק תקנות מתאימות במשך שנים.

 

הדרך היחידה שבה הציבור אכן יהנה מהשיפור שהחוק עשוי ליצור, היא על ידי יצירת תקדימים ומחטפים באותו תחום אפור. למשל, אולי עורך דין מוכשר יצליח לנסח אפשרות חוקית לעשות שינויים באופנוע 'ספורט' , המשמש לתחרויות בחו"ל כך שהוא יהפוך לשעה-קלה לכלי ייעודי למרוצים, או משהו כזה.

פורסם
אני אומר כן, לתחומים האפורים ולמחטף של תקדימים.

 

וכי מה חשבת?

דווקא חוק הספורט המוטורי , הוא ולא אחר, יחמוק מעקרון הזרמת הכספים מהציבור הרחב - בעל ההכנסה בינונית - אל הממשלה ומקורביה, תוך מתן פטור למספר מקורבים ? ( כך קרה כזכור לכל בעניין ביטוח החובה).

 

בלי מודל כלכלי כעין זה החוק לא יעבור, ואם הוא יעבור הוא לא יבוצע, כלומר, ייתקע באיזה משרד ממשלתי שאמור לחוקק תקנות מתאימות במשך שנים.

 

הדרך היחידה שבה הציבור אכן יהנה מהשיפור שהחוק עשוי ליצור, היא על ידי יצירת תקדימים ומחטפים באותו תחום אפור. למשל, אולי עורך דין מוכשר יצליח לנסח אפשרות חוקית לעשות שינויים באופנוע 'ספורט' , המשמש לתחרויות בחו"ל כך שהוא יהפוך לשעה-קלה לכלי ייעודי למרוצים, או משהו כזה.

מה אגיד? אתה טועה.

 

אולי כדאי להפסיק לחפש מי יהיה הפראייר שיעשה לנו את העבודה, כשכל מה שאנחנו עושים זה לקטר?

 

ד"א, אני מאמין שהנושא יפתר על הצד הטוב.

×
×
  • תוכן חדש...