Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרבה אופנועים יפים, משחק גרוע, עלילה פרימיטיבית.

קצת מזכיר פורנו לא?

או מהיר ועצבני, לא?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

זה נותן הרגשה שאופנועים נועדו למרוצי דראג. יאללה, מה הם לא יודעים לקחת סיבובים? :roll:

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

השרשור הזה מחזק את דעתי שעל אופנועים עדיף לרכב מאשר להסתכל, בדיוק כמו הדוגמא האחרת בתחילת השרשור.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
השרשור הזה מחזק את דעתי שעל אופנועים עדיף לרכב מאשר להסכתל, בדיוק כמו הדוגמא האחרת בתחילת השרשור.

זה כמו פורנו, מה עדיף לגעת או להסתכל?

:-D

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
עדיין לא החלטתי מה יותר גרוע, זה או TOURQUE, אבל נראה לי שדווקא במקרה הזה, בייקר-בויז הוא הרע במיעוטו.

 

סרט טוב על אופנועים?? FASTER!!

פעם ראשונה אני שומעה מה זה הסרט הזה Faster?

 

בייקר בוייז זה סרט הכי חראה שראתי!

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם

למה חרא?

סרט חביב.. הביצועים מעניינים והרעיון חמוד..

אז נכון שאין יותר מידי השכבות וזה, אבל סה"כ סרט חביב..

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
למה חרא?

סרט חביב.. הביצועים מעניינים והרעיון חמוד..

אז נכון שאין יותר מידי השכבות וזה, אבל סה"כ סרט חביב..

הסרט הזוי לחלוטין, אתה שומע העברות הילוכים (למעלה מ8 )אבל אין שימוש בקלאץ' או ברגלית הילוכים, זה מעניין מאוד.

המון דברים לא הגיוניים שם, בין היתר גם העלילה.

 

סרט גועל נפש.

0.00001 בסולם ששון

פורסם

מסכים איתך ב-100%, זה סרט לילדים בני 13 שעוד לא מבינים מחיים שלהם.

בזבוז של אופנעים.

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם
הסרט הזוי לחלוטין, אתה שומע העברות הילוכים (למעלה מ8 )אבל אין שימוש בקלאץ' או ברגלית הילוכים, זה מעניין מאוד.

המון דברים לא הגיוניים שם, בין היתר גם העלילה.

 

סרט גועל נפש.

0.00001 בסולם ששון

אני חייב לציין שלהעביר הילוכים בלי קלאץ' זה הגיוני מאוד..

אז כן, הגימור של הסרט לא משהו.. שחכו מכל הפרטים הקטנים, אבל עדיין נחמד שיש סרט על אופנועים.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

×
×
  • תוכן חדש...