Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2 דברים ברצוני להעלות:

הראשון הוא נושא שעלה בעת שיחה די הזויה עם כמה חברים. במהלך השיחה החלטתי להיות אמיץ ולהתוודות שבזמן הרכיבה, כשמשעמם לי, אני שר. לא רק שר, צועק! כל מיני שירים שנדבקו לי לראש.

מסתבר שגם הם.

אני מניח שגם כאן יש כמה, אז אילו שירים אתם הכי אוהבים לשיר על האופנוע.

 

השני זה האם אחרי כל החלקה מגיע הקטע של האם זה נכון הסיכון שבחרתי לעצמי, ומה יהיה הלאה, שאופנוע יגדל ויתחזק? אם במהירות X קרה לי ככה, מה יקרה ב Y ?

פורסם
2 דברים ברצוני להעלות:

השני זה האם אחרי כל החלקה מגיע הקטע של האם זה נכון הסיכון שבחרתי לעצמי, ומה יהיה הלאה, שאופנוע יגדל ויתחזק? אם במהירות X קרה לי ככה, מה יקרה ב Y ?

אחרי כל החלקה? כמה פעמים בשבוע אתה מחליק?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
2 דברים ברצוני להעלות:

הראשון הוא נושא שעלה בעת שיחה די הזויה עם כמה חברים. במהלך השיחה החלטתי להיות אמיץ ולהתוודות שבזמן הרכיבה, כשמשעמם לי, אני שר. לא רק שר, צועק! כל מיני שירים שנדבקו לי לראש.

מסתבר שגם הם.

אני מניח שגם כאן יש כמה, אז אילו שירים אתם הכי אוהבים לשיר על האופנוע.

אח, כן. בעיקר קלאסיקות של Cypress Hill, כמו למשל "Boom Biddy Bye Bye", ועוד שירים נהדרים אחרים. וזה לא בגלל שמשעמם, זה בגלל שאני מאושר.

כן, כן. מאושר (לחלוחית בזווית העין)..

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
2 דברים ברצוני להעלות:

הראשון הוא נושא שעלה בעת שיחה די הזויה עם כמה חברים. במהלך השיחה החלטתי להיות אמיץ ולהתוודות שבזמן הרכיבה, כשמשעמם לי, אני שר. לא רק שר, צועק! כל מיני שירים שנדבקו לי לראש.

מסתבר שגם הם.

אני מניח שגם כאן יש כמה, אז אילו שירים אתם הכי אוהבים לשיר על האופנוע.

 

השני זה האם אחרי כל החלקה מגיע הקטע של האם זה נכון הסיכון שבחרתי לעצמי, ומה יהיה הלאה, שאופנוע יגדל ויתחזק? אם במהירות X קרה לי ככה, מה יקרה ב Y ?

1. לשיר זה לגיטימי. כל עוד זה לא שריד חדד או בועז שרעבי.

תנאי משלים הוא שמי ששר "אבי ביטר", אז אפשר, מותר ורצוי להוריד אותו מהכביש. ביחוד אם יש לו קסדת חצי.

 

הסתייגות הכותב היא במידה ואתה שר, אז תשים לב שאתה לא עם קסדת שלושת רבעי, או נפתחת, כי בזמן עצירה ברמזורים בדיוק כשאתה בפזמון בקולי קולות אתה תקלוט איזה בלונדה עם מחשוף עד לטבור נקרעת עליך מצחוק. (דוגמא כללית...)

 

2. אם אחרי כל החלקה אתה חושב על הסיכון?

 

לא היית צריך לחשוב על זה לפני זה?

 

הסיכון תמיד קיים. מי שאומר שלא, פשוט משקר לעצמו ורצוי שיניף את הרגל חזרה מעל האופנוע ויזמין מונית/אוטובוס/אמא שיקחו אותו לאן שצריך.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
ראתי פעם אחד כזה, הוא לא שר אבל הוא צחק כמו איזה אחד שברח מבית משוגעים...

טוב אז סליחה נו.

 

בדיוק היה לי איזה אפצי' והשתחרר לי ווילי קטן.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
אני שר את הדיסק הראשון של סיסקו כול הדרך... לפעמיים אני גם שורק אותו... :lol:

טוב סטיות כאלה זה כבר למטפלים מקצועיים יותר.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

טוב נו אז אני לא היחיד ששר ועושה שטויות עם עצמי במהלך הנסיעה...חשבתי אני הדפוק היחיד :)

מממ ובקשר להחלקה..הסיכון תמיד קיים ותמיד צריך להיות מודע לו..אין ממש מה לעשות :\

פורסם
אחרי כל החלקה? כמה פעמים בשבוע אתה מחליק?

0.0004 לערך.....

 

 

הייתה אחת, רצינית (הכל יחסי) ראשונה.

השאלה היא אם במידה וחס ושלום אני אחליק עוד פעם, לצפות להרהורים הללו.

 

 

ולא ציינת מה המנגינה שלך....

 

 

אני לפעמים צועק שטויות בצרפתית. לא סתם מבטא, אלא ראסמי צרפתית. כל מיני משפטים לא קשורים.לגבי שירים, בד"כ את מה שנדבק לי אחרון לראש.

 

אני חייב להגיד לכם שזה מאוד מרגיע לדעת שאני לא הדפוק היחיד כאן.

פורסם

חחחחח הנושא הזה משעשע..

אני לאחר כל ביצוע מרשים.. כגון ווילי, סטופי, השכבה(כן גם עם מוטקרוס אפשר להשכיב), קפיצה יפה או משו דומה, פולט צרחה אדירה של התלהבות:)

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

בקשר להחלקות בלי עין רעה טפו טפו טפו חמסה וכו' עדיין לא החלקתי ואני גם לא מתכנן בזמן הקרוב

 

בקשר לשירים כן אני שר לעצמי הרבה או השיר האחרון שנתקע בראש

או שירים מהיציע....של הפועל רמת גן :roll:

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

יש שיר אחד שחוזר הרבה:

 

dont stop me now של queen

 

בנוסף יש משפט/מחשבה שחוזרים במקרים מסויימים: "אופס... זה הולך לכאוב" :shock:

פורסם

אני צרחתי/שרתי/צעקתי/יללתי בימי הרכיבה שלי את Highway to Hell שי AC/DC

 

 

היום, בפחית, אין לי סיבה טובה לשיר ;-)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
0.0004

אני חייב להגיד לכם שזה מאוד מרגיע לדעת שאני לא הדפוק היחיד כאן.

לדעתי זה יותר מדאיג ממרגיע חחחח:roll:

ופעם נדבק לי הפרסום שיש בערוץ 2 ולא הפסקתי להגיד אותו כל היום לא יודע למה אבל כל היום הוא היה לי בראש(שתיים זה תמיד ב----יחד!) חחח לכו תבינו... ובלי שום קשר לאופנוע או אוטו תמיד יש איזה שיר שנדבק לראש ולא רוצה לעזוב...:|

×
×
  • תוכן חדש...