Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. בצער רב נודע לי לפני מס' שבועות, דרך פורום זה, על גורלו של גיל החשמלאי ז"ל.

האם משהו מכם יודע או מכיר אדם או עסק העוסק באותו תחום אשר בו שלט גיל? יש לי אופנוע אשר מורכב בו רגולטור שייצר גיל ז"ל. הייתי רוצה לרכוש עוד אחד בסגנון הזה; מדובר בווסת מעולה.

בתודה מראש.

פורסם
שלום לכולם. בצער רב נודע לי לפני מס' שבועות, דרך פורום זה, על גורלו של גיל החשמלאי ז"ל.

האם משהו מכם יודע או מכיר אדם או עסק העוסק באותו תחום אשר בו שלט גיל? יש לי אופנוע אשר מורכב בו רגולטור שייצר גיל ז"ל. הייתי רוצה לרכוש עוד אחד בסגנון הזה; מדובר בווסת מעולה.

בתודה מראש.

ואוו, אתה לא מעודכן...

הוא כבר מזמן ז"ל.

 

אתה יכול לגשת בחיפה לכרמלי בצומת קריית אתא. גם עבודות מעולות, אם זה קרוב לך.

זה בית מלאכה ואתה יכול לברר שם.

 

נ.ב.

אם זה כזה ווסת מעולה, אז למה אתה צריך אחד חדש?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
ואוו, אתה לא מעודכן...

הוא כבר מזמן ז"ל. אני מעודכן - הרי אמרתי שידוע לי מה קרה איתו.

 

אתה יכול לגשת בחיפה לכרמלי בצומת קריית אתא. גם עבודות מעולות, אם זה קרוב לך.

זה בית מלאכה ואתה יכול לברר שם. האמת היא שאני מהמרכז.

 

נ.ב.

אם זה כזה ווסת מעולה, אז למה אתה צריך אחד חדש?

משום שאני צריך כזה לאופנוע אחר... לא להחליף את הוסת שלו שיש לי עכשיו.

בכול אופן - תודה עבור העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...