פורום אופנועים
השכבות, פיירינגים (או נייקד), רכיבה נכונה, אחזקה וכל דבר שקשור למכוניות המוזרות האלה עם שני גלגלים ובלי גג שנופלות הצידה אם לא מחזיקים אותן.
4,772 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ידוע למישהוא מאיפה אני יכול להשיג בזול חלקים ל אפריליה LC 50 משהוא באזור הצפון
הודעה אחרונה מאת סיני, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אם עוסקים במסלולים... הייתי לפני מספר חודשים ב Waldorf, גרמניה. בגלל שהייתי צריך להרוג שעתיים לפני הפגישה, נסעתי לטייל בסביבה. הגעתי לעיירה שבנוייה, כולה, מסביב למסלול מירוצי אופנועים עם טריבונות ענקיות ועם מוזיאון קטן על-יד. במקום נערך אימון. מישהו מכיר ? האם המקום מפורסם ? אם צריך - אוכל לנסות לשחזר את שם העיירה. אהוד
הודעה אחרונה מאת volkam, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.adventurebiker.com/ על הדרך ביקר גם בישראל http://www.adventurebiker.com/israel.htm
הודעה אחרונה מאת Actus Reus, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עבר המון זמן מאז כתבתי הודעה בפורום...התגעגעתי... מי מכם שמכיר וראה את הסרט "מהיר ללא גבולות" או בשמו הספרותי "Torque", בוודאי הבחין בחליפה של כוכב הסרט "פורד" המעוטרת בכיתוב "Carpe Diem" (תפוס את היום בלטינית). כבר מעל חצי שנה שאני מחפש את הסגנון של החליפה (בלי הכיתוב והתפירה של כל ה-brand names) וללא הועיל. אני אשמח אם מישהו ראה, או יכול לתת עצה ורעיון היכן אפשר לחפש אותה? נ.ב.- לא מחייב את כל החליפה, אפשר רק את המעיל. להלן תמונה:
הודעה אחרונה מאת Seraph, -
- 37 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
ניר שפיצר רכב כמו שרק הוא יודע! כמו כן פאן גז! הרבה גז היה שם
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
טרקר או טייפון?
מאת morry- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מחר אמור לבחור טרקר סטריט בורד 2003 14000 קמ,או טייפון 2003 21000 קמ. אני יודע שהם דומים אבל בכל זאת מתלבט(הטרקר זול ב1000 שח) מה עושים???תודה למומחים!
-
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
איך מעלים ומורידים הילוך באופנוע??יש את הרגלית של ההילוכים אז שלוחצים עליה היא יורדת למטה ואמרו לי שאפשר להכניס את הרגל מתחתיה ולהעלות אותה למעלה וככה מורידים הילוך זה נכון??
הודעה אחרונה מאת 10barosh, -
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום. מחר אני הולך להרכיב פעם ראשונה. יש טיפים? דברים מיוחדים לשים לב?
הודעה אחרונה מאת etz301, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
רוכב אופנוע נהרג בתאונה באילת יום רביעי, 16 בפברואר 2005, 20:28 מאת: רויטל לוי-שטיין, הארץ רוכב אופנוע נהרג כשנמחץ תחת גלגלי משאית, שנהגה כנראה לא נתן זכות קדימה, במרכז אילת. מתוך וואלה. תן אות חיים.
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מצאתי כתבה באתר מועדון האופנועים שסקרה את ישיבת ועדת המשנה של ועדת הכלכלה על עניני ביטוח דו"ג ולפי מה שהבנתי היתה כוונה לבצע שינוי בחוק (נערכה ביולי) מאחר ולא מצאתי המשך לנושא ואני יודע שלא היה שינוי בחוקים אני סקרן לדעת איפה זה עומד? החקיקה נפלה טורפדה? או שהיא עדיין בתהליך? יש אור בקצה המנהרה או שהאור זו רכבת דוהרת?
הודעה אחרונה מאת שלמה כהן, -
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מאות נהגי מוניות-אופנוע זועמים בבוג'ומבורה, בירת בורונדי, רדפו אחרי 2 גנבים שגנבו אופנוע. כשתפסו אותם - הלבישו על צוואריהם צמיגים מלאים בדלק, והבעירו אותם. ועוד קישור מ BBC.
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני לא יודע אם מישהו קלט את זה אבל בעוד שנתיים יהיה אפשר לרשום CBR900 משנתון 92 ככלי אספנות ולשלם עליו 1/3 ממחיר החובה... (אספנות זה מ- 15 שנה - אני צודק ?)
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
קודם שיגיע לפודיום אחרי זה שיחשוב להכניס את רוסי ללחץ http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=105343 וביאגי : "I know how to win the title" כבר שמענו את זה מספר פעמים אבל לא ראינו תוצאות http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=105353 וכך הם רוצים לנצח את האליפות או להכניס את רוסי ללחץ ? מתנגשים בפיטס :lol::lol::lol:
הודעה אחרונה מאת jonathan, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
המסלול הפעם בנופים ואתרים יחודיים וחד-פעמיים. למסלול המלא, ראה במדור "פעילויות וטיולים", "טיולי רגועים", כאן.
הודעה אחרונה מאת שלמה כהן, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אחים שלי למישהו יש מושג מתי זה ובאיזה יום זה? ובכלל עוד פרטים... תודה
הודעה אחרונה מאת זיגי, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היום האופנוע שלי ניצל בזכות הקסדה. אני אסביר: הקסדה (שואי XR800 בת שלוש במצב טוב) היתה על המראה ולפתע פתאום הגיח רכב (אימא של חברה שלי שכנראה כנקמה על כך שאני מסכן את ביתה ברכיבה על אופנוע החליטה להתנגש בו... ) הצבע של האופנוע נשאר שלם בזכות הקסדה שספגה את הנפילה... בתוך הקסדה יש שני סדקים בקלקר באורך סנתימטר וחצי וברוחב מילימטר. לזרוק את הקסדה? (2700 שח) האם אפשר לתקן עם חומר פוליאוריתן או חומר פלסטי כלשהו? בהנחה ואי אפשר לתקן חבר שלי טס לארצות הברית האם עדיף לקנות דרכו? מישהו מכיר חנות? קנה בעבר ויכול להמליץ? תודה מראש (בלי קסדה)
הודעה אחרונה מאת sky24, -
-
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
או האם לא למדנו מאסון המכביה?! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3047219,00.html
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
R/X(כביש או שטח)... מישהו פה שמע פעם על הקטנוע הנ"ל..? איך הוא נראה? יש תמונות?(שצילמתם כי ברשת יש תמונות לא ממש מובנות)... מבחינת מכאניקה איך הוא? מבחינת נוחות איך הוא? ומכל הבחינות פניתי אלייכם כי אתם הטובים בתחום בתודה מראש, יעקב.
הודעה אחרונה מאת 10barosh, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני מתכנן לקנות קטנוע ורציתי לדעת אם מישהו פה מהפורום יכול להמליץ לי על הטרקר , הבנתי שהוא מתאים גם לשטח קל איך הוא בהשוואה לטייפון ? ולקטנועים אחרים?
הודעה אחרונה מאת הדג נחש, -
כידוע, קניתי CBF500 בדצמבר. אחלה אופנוע, באמת. אני נהנה מכל רגע עליו, ועד כמה שזה ישמע מוזר, אני לא מתחרט לרגע שקניתי אותו - אפילו שאני שוקל להחליפו. אז למה אני שוקל להחליף? שני דברים: 1. אני עדיין לא השתכנעתי שכביש זה בשבילי - כלומר, בהעדר נהגים, כתמי שמן, חצץ, מפגעים בטיחותיים אחרים זה בהחלט היה בשבילי - אבל במצב הנוכחי, זה כמו לשחק רולטה רוסית, כשהמקסימום שאתה יכול זה להעביר את הסיכויים לטובתך. 2. כשקניתי את האופנוע, לא דאגתי לרכוש אותו על שם חברה (ברוב טיפשותי, אם זה תירוץ מספק לכזו שטות), למרות שיכולתי. הנזק? מע"מ, תחזוקה שוטפת.. הרבה, הרבה כסף. הפועל היוצא הוא שאני יכול להחליף אותו כרגע לKTM 250EXC חדש מהניילונים, ולא להפסיד יותר מדי, אם בכלל. אני עדי…
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לאחר לבטים קשים ושני דיונים בפורום... סופסוף... כבר כולם התייאשו... קניתי DR650R שנת 93, הנה הוא לפניכם בתמונה למטה... עכשיו חסרה הבלונדינית!!!
הודעה אחרונה מאת הדרוש בוהדנה, -
בוקר , בדרכי לעבודה . רמזור ירוק , פניה ימינה . היגוי הפוך רגוע (יחסית) , 5 מטר בתוך הפניה , אחורי מזגזג בטירוף , פרונט מרגיש כמו צונאמי , גלים מטורפים , התחת באויר . באותה מידה שהצלחתי להתיישר זה היה יכול להיגמר בהייסייד. הצלחתי ?? , עזבו .. הקרדיט מגיע ל cbr600rr המדהים , הרגשתי שהוא עבד הרבה יותר קשה ממני. גם לאחר שהתיישרתי , אחורי מזגזג , מקפיד לא לפתוח גז או להוריד הילוך . יורד לשוליים. מבחין בכתם החלקלק לאורך הנתיב הימני שנמשך לאורך 50 מטר . מחייג 100 , 15 דקות אחר כך , ניידת לחומרים מסוכנים , מכבי אש וניידת משטרה. סגרו את הנתיב לתנועה.. …
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כאשר אני בולם ממהירות גבוהה (לא מטורפת אבל גבוהה) נוצרת בפרונט שלי רעידה מטרידה. ככל שעוצמת הבלימה חזקה יותר כך הרעידה קשה יותר כאשר אין מדובר לא ב WALLOWING ולא ב- HEADSHACKS - אלה רעידה חזקה תדירות גבוהה ותנועה קצרה. לא נראה לי שזה כתוצאה מדיסק עקום (אבל מי יודע אולי). למי היה ניסיון במקרים כאלה: דיסק עקום ,רפידות בעייתיות ,מחזירי שמן או בעיה אחרת במזלג שלא קשורה ביושרו (יש לי תעודת יושר שלו באמת ). מן הסתם הפנה למכונאי אבל רוצה מקסימום מידע.
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אצלי ב XT אין תאורה בלוח מחוונים חושך מצריים לא בטוח שאני חייב לתקן את זה אבל יהיה נחמד(רק להחליף נורות אני מקווה). מישהוא יודע אייך? מה צריך לפרק קודם כל? הלוח לא צריך להיות מסובך מדי אם עשיתם את זה בעבר אשמח למידע
הודעה אחרונה מאת gzvika, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש בפורום ואני חייב להגיד שהפורום נראה רציני ובעל רמה גבוהה אני בן 16.5 ועושה רישיון על 50 סמ"ק ואני מתלבט בין dt או rmx מה אתם אומרים מה עדיף לדעתכם? השטח שהאופנוע יראה זה סתם כבישי עפר, יותר כביש. אז מה לדעתכם עדיף מבחינת אמינות , יופי, מהירות וכל מיני דברים אחרים מה אתם ממליצים? תודה לעונים !!
הודעה אחרונה מאת ScubiBoobi, -
HONDA XR600R
מאת AMITL2-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
אני רוצה להרכיב רגליות הרכבה לXR600 (להרכיב נוסע שני) , משהו יודע איפה אפשר לקנות רגליות להרכבה? ואיפה אפשר לחבר אותן לאופנוע? ועוד שאלה- איזה שמן מנוע מתאים ל- XR600??
הודעה אחרונה מאת Dr XR, -
-
- 1 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש טייפון 50. מה צריך לבדוק, איך לבדוק? הבנתי שיש כמה מחלות קטנות לטייפון ( כמו קורוזיה באגזוז ומדיד שמן בעיתי ). אני שואל כי לא בטוח שיהיה מוסך באזור הקניה, או שאם יהיה אז רק אחד וכאן תהיה קומבינה. ( בדרום אין הרבה מוסכים, אחד לכל עיר ) תודה.
הודעה אחרונה מאת Duc, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ניתן להשיג אצלי תמונות ממתחם ה"שפיצרינג" באימייל[email protected]
הודעה אחרונה מאת el presidente, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם הייתי רוצה לדעת כמה יעלו לי שיעורי נהיגה לאופנוע 750 סמק +טסטים וכל מה שמסביב גם הייתי רוצה לדעת כמה עולה רישיון לאופנוע עד 500 סמק וגם ל 50 סמק והאם צריך לעשות תאוריה ? המלצות על מורי נהיגה ברחובות גם יתקבלו בברכה שגיא.
הודעה אחרונה מאת ntaizi, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
סתם טיול נחמד ביום אביבי מדהים...(אזור נס הרים)
הודעה אחרונה מאת 10barosh,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 456 אורחים (הצג רשימה מלאה)
