Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם עוסקים במסלולים... הייתי לפני מספר חודשים ב Waldorf, גרמניה. בגלל שהייתי צריך להרוג שעתיים לפני הפגישה, נסעתי לטייל בסביבה. הגעתי לעיירה שבנוייה, כולה, מסביב למסלול מירוצי אופנועים עם טריבונות ענקיות ועם מוזיאון קטן על-יד.

 

במקום נערך אימון.

 

מישהו מכיר ? האם המקום מפורסם ? אם צריך - אוכל לנסות לשחזר את שם העיירה.

 

אהוד

KTM 400 SXC 1999 עבור סופי שבוע :multi:

פורסם

מצאתי... Hockenheim. עיירה ע"י פרנקפורט.

 

האם מסלולי מירוצי אופנועים נפוצים בגרמניה ?

 

תודה,

 

אהוד

KTM 400 SXC 1999 עבור סופי שבוע :multi:

פורסם
מצאתי... Hockenheim. עיירה ע"י פרנקפורט.

 

האם מסלולי מירוצי אופנועים נפוצים בגרמניה ?

נפוצים מאוד, הלוואי עלינו!

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

×
×
  • תוכן חדש...