פורום אופנועים
השכבות, פיירינגים (או נייקד), רכיבה נכונה, אחזקה וכל דבר שקשור למכוניות המוזרות האלה עם שני גלגלים ובלי גג שנופלות הצידה אם לא מחזיקים אותן.
4,772 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שוקל לשנות כידון בפייזר 1000 לכידון מסוג Clip-on בדומה לכידון של R-6 הבנוי משני חלקים כמו זה שבקישור: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4523298115&category=35610 אם מישהו מכיר/יודע/שמע על משהו דומה בשוק המקומי אשמח לעזרה לפני שמזמין בחו"ל. חיפשתי בהמון מוסכים ובמחסני חלפים ולא מצאתי. תודה.
הודעה אחרונה מאת .3R., -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מהצוות שהביא לכם את גבעת קולרגולת, מגיעה אנימציה טריה הישר מהתנור. והפעם - מפגש פסגה בין שני עולמות כה רחוקים אך עם זאת כה סמוכים זה לזה. קבלו את חבורת הזבל! ומה עוד באמתחתנו? מאמרים חדשים, שלל קישורים ועוד כהנה וכהנה מיני מתיקה. תהנו!
הודעה אחרונה מאת Downtown, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני חייב דעות לגבי פיאגו הקסגון 250 2002 עם 25K קמ- כמעט לא שמעתי על הקטנוע הבחירה היא בינו לנין CH 99 עם 55K קמ כאשר המחיר כמעט זהה- לגבי ה CH אני דיי בטוח אולם האם בשביל עוד אלפייה לא שווה לקבל עוד 3 שנים????? מצפה בכיליון עיניים לתשובות
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מישהו מכיר מקום זול שבו אפשר לקנות אופנועים או קנועים במחירים של 500 ש"ח באזור בין רחובות לבאר שבע???
הודעה אחרונה מאת 10barosh, -
רישיון לקטנוע 1 2
מאת mazda626- 16 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום, הבן שלי החליט שהוא מעוניין לעשות רישיון לקטנוע 50 סמ"ק. יש לו רישיון על רכב כ-8 חודשים, אך עדיין לא מלאו לו 18. השאלות: 1.כמה שיעורים צריך לעשות? 2. כמה עולה שיעור על קטנוע? 3.האם ישנן הקלות כלשהן על בעלי רישיון נהיגה?
הודעה אחרונה מאת Shadow64, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום אני מעונייין להחליף את הדי טי לטרקר 2005 דגם מיוחד של ראלי אם יחליף יהיה קל למכור את הטרקר יש להם שוק טוב שווה לי בכלל?
הודעה אחרונה מאת הדג נחש, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
סוף סוף קניתי את הקטנוע הראשון שלי! ימאה ארוקס משהו יפה יפה ונוסע חלום! איך עכשיו אני צריך לטפל בו ! מה לעשות אני לא מבין כל כך כל מה שצריך תגידו!
הודעה אחרונה מאת הדג נחש, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי רשיון על רכב ועל אופנוע ואני רוצה להמיר את הרשיון שלי (כרגע עד 50) לרשיון "עד 500"....את הפטור מתאוריה כבר הוצאתי אבל השאלה שלי היא האם יש הנחות במחיר השיעורים או בכמות או שהתהליך הוא תהליך רגיל ? ועוד דבר מישהו מכיר מורים טובים וזולים מאזור בת-ים! חולון ויפו????
הודעה אחרונה מאת הדג נחש, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום חברים. יש לי ג'ויירייד 200 חדש חדש. רציתי לשאול את חברי הפורום, מי שבאמת יודע, מהן החסרונות של הכלי, מה אי אפשר לעשות איתו, כל כמה קילומטר מומלץ לעצור בנסיעה ארוכה של 300 ק"מ? (כן, יודע שלא בשביל זה נועד הכלי, אבל איך בכל זאת אפשר לעשות את זה?) כמו כן טיפים לאחזקת הכלי והגנתו (קצת מעבר למנעולים סטנדרטיים, אני לא בדיוק רוכב חדש, יש לי מנעול דיסק ומנעול שנפרץ רק ע"י דיסק חשמלי, אין לי אזעקה כי חוץ מלהפריע לך לישון אין טעם...עדיף בהחלט מצלמה נסתרת בחנייה, זה אפילו זול יותר רק 750 ש"ח). בתודה.
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לקראת סיום פרוייקט , נותרו באמתחתי מספר חלקים של GSX-R750 שנים 1996-1999 (חלקם יתאימו גם לBABY GIXXER). החלקים הבאים ימסרו ללא תמורה (לאנשים פרטיים בלבד): *בית מתגים ימין. *CLIP-ON שמאל (לא יתאים ל 600). *אטמים חדשים לקרבורטורים. *יחידת פנס אחורית. *כבל צ'וק חדש. לחלקים ופרטים נוספים, אני זמין בטלפון 052-8311360, שחר.
הודעה אחרונה מאת yoshi-shahar, -
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
רוסי על הm1 עונת 2004
הודעה אחרונה מאת or213, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום , כחבר חדש בפורם וחדש גם בעולם הקטנועים . אשמח לקבל המלצה על קטנוע מנהלים בעיקרון מתלבט בין מג'סטי 400 לבורגמן 400 . עשיתי מבחן דרך לשניהם אך אשמח לקרוא תגובות של משתמשים ואופנוענים וותיקים ומנוסים ממני .
הודעה אחרונה מאת tygger, -
משחק נחמד http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1213&NEXTID=0&PREVID=1210&DISPLAYORDER=20040330121716&CAT=games&NSFW=&page=10
הודעה אחרונה מאת 10barosh, -
- 6 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני רגע לפני קניה של קטנוע 50 סמ"ק וכמובן אני רוצה לעשות לקטנוע בדיקה.. זה קטנוע של הונדה.. אני רוצה לעשות לו בדיקה בת"א..(מכיוון שהמוכר של הקטנוע גר בת"א). איפה הכי מומלץ? הכי אמין... והכי טוב.. ועוד כשאני נוסע על הקטנוע "נסיעת מבחן" מה עליי לבחון בקטנוע, לאיזה מצבים להביא אותו בשביל לדעת איך הוא? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Yaakov, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שתי שאלות: 1. מישהו יודע איכן מוצאים דבר כזה לאור העובדה שהכלי היעודי אינו בערכת הכלים ? 2. האם הוא יעודי ל- ZX או סטנדרטי לכל הבולמים מסוג תבריג ? (לא בא על פטיש ומברג) 3. מפתח מומנט - איכן מוצאים וכמה צפוי לעלות כלי איכותי ? (מס' טלפון או כתובת יהיו ברכה). בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת agent5, -
- 1 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום! הטורים במנוע של הקטנוע משתגעים עולים ויורדים אך כאשר נותנים מכת גז הטורים הטורים בסרק קצת מסתדרים ושוב פעם עולים אך לא יורדים ( נראה מהבעיה כאילו זה דיזה חשמלית של החימום מנוע?) או בעיה בקרבורטור סום הודה לכם האם תאוילו בטובכם לעזור לי כי אני כבר השתגעתי מהקטנוע?
הודעה אחרונה מאת 10barosh, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום! אני חייל... לרשותי עומדים כ5000 שקלים לרכישת אופנוע (רק לרכישה) וזה עם אפשרות להגדלת התקציב האופנוע שאקנה אמור לשמש אותי לנסיעות של כ 35 קילומטר ביום (גבעתיים צריפין כל יום,16 קילומטר כל כיוון) בכוונתי לקנות אופנוע 125-150 סמ"ק.... האפשריות הראשונות שעלו לי הן הדיוק וההרואיזם.... אך לאחר חיפוש קצר שמתי לב לפיג'ו אליסאו....המחיר שלו לפחות לפי החיפושים זול והוא די גדול ומרווח...גם להרכבות....מה דעתכם עליו?! הדרישה היחידה שלי שהאופנוע יסע על 90+ בלי להתאמץ יותר מידי ולא יתעייף לי מהנסיעות לשם... כמו כן...כמובן כיאה לחייל...אמינות היא פרמטר די חשוב.... עוד שאלה קטנה....כמה זה נחשב הרבה קילומטר לקטנוע כזה....כמובן שהכל יחסי לשנה, אבל השאלה היא…
הודעה אחרונה מאת twhyman, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
עקב חוסר יכולת למכור את האופנוע שלי במחיר סביר ולעבור דגם,החלטתי לשדרג במעט את האופנוע שלי ולפרגן לו ב- POWER COMMANDER,(להלן PC) וכן מערכת פליטה מלאה (FULL SYSTEM) מבית יושימורה.(ולעצמי לכבוד יומולדת 40 בעוד שלושה שבועות, חליפת רכיבה של אלפיינסטאר.)העיניין הוא כזה: לפי האתר של PC, לאופנוע שלי GSXR 750 2000, מתאים הדגם המוקדם של PC, והוא PC II. העיניין הוא שאני רוצה PC III USB לנוחות הפעלה והורדת מפות.(למרות שלפי האתר מפת הצתה ל R750 שנת 2000 ניתן להוריד ל PC II בלבד ול PC III USB יש מפות הצתה מ- 01 והלאה)הלכתי ושאלתי באבניר ושם נמסר לי שה CPU של מודל 2000 הוא בעל אותו מק"ט של 2001 היינו גם מבחינת התוכן וגם מבחינת הקונקטורים העסק זהה. שאלתי היא: האם יש מצב להיות ישראל…
הודעה אחרונה מאת nimiz, -
- 10 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
יש לי רשיון עד 500 ורכבתי מעט מאוד בחיים שלי (אלא עם מחשיבים טיפון מקרטע ) ואני מעוניין לרכב מידי פעם כדי לשמור על כושר(או לפתח כזה) ,אני לא מדבר כמובן על קטנועים אלא על אופנועי שטח /כביש בסביבות ה300/500 סמ"ק.
הודעה אחרונה מאת Astro15, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ל DR650. יש למישהו?
הודעה אחרונה מאת tygger, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני יודע שיש את גידי פרדר וחבר מרעיו. האם יש עוד קורסים מעבר? עשיתי פעם קורס החלקה ברכב. מעניין לעשות קורס על איך להוציא זנב...
הודעה אחרונה מאת tygger, -
יש מצב לשפץ (לא שלי) אשמח לשמוע פרטים על הכלי,ועל כלים לחלקים . תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
תגידו כמה עולה בערך טיפול 20 אלף לטייפון ומה עושים בו? ** כותרת נושא זה נערכה על ידי כRובי: מתי תתחילו לנסח כותרות ע"פ כללי הכתיבה בפורום ומתי תבינו שלא עובדים בשבילכם? למה צריך לתחקר עם שאלות ק.ג.ב מסביב כדי שנוכל לתת תשובה? קשה לפרט? **
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
ספרים של היינס
מאת tdm850- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
מי יודע איפה אפשר להשיג ספרים של היינס?
הודעה אחרונה מאת «dmx_must_fly», -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
תמונות... http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=979201A4B4ED46369445AF30D7639FE5&alid=194827&page=1&dspmode=1
הודעה אחרונה מאת noambadash, -
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
תוצאות האימונים בקאטאר לקראת פתיחת העונה מראות על משב-רוח מרענן. שני המהירים ביותר היו על סוזוקים (והשלישי ימאהה). העשיריה הראשונה כוללת חמישה רוכבי R1, שני רוכבי R1000, שני רוכבי דוקאטי ואחד קאוואסאקי. מוצא חן בעיני. טל
הודעה אחרונה מאת אבי פרידמן, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האנטר ס. תומפסון התאבד בגיל 67 אחד הכותבים המסעירים והשנויים במחלוקת שידעה ארה"ב שם קץ לחייו בגיל 67. "...זה לעולם לא היה מהיר מדי בשבילי"
הודעה אחרונה מאת nimiz, -
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
השנה, סבב הGP מגיע לטורקיה (מתוך פולגז) משמע...גם קרוב..גם זול...גם העדרות של יומיים שלושה מהעבודה...גם זמין. יאלה חבר'ה..למצוא דילים..להזמין מקומות במלונות.
הודעה אחרונה מאת Ugin, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ערב טוב ושבת שלום! אני זקוק למידע טכני על הנפילד 350 הייתכן שלמישהו משהו?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האופנוע שכולו תוכנן ונבנה מסגסוגות אקזוטיות ע"י איטלקי אחד ,שהגדיל לעשות ואף החליט לתכנן ולבנות בעצמו מנוע , אי שם בשנות התשעים.
הודעה אחרונה מאת levil,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 456 אורחים (הצג רשימה מלאה)
