פורום אופנועים
השכבות, פיירינגים (או נייקד), רכיבה נכונה, אחזקה וכל דבר שקשור למכוניות המוזרות האלה עם שני גלגלים ובלי גג שנופלות הצידה אם לא מחזיקים אותן.
4,772 נושאים בפורום הזה
-
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם כמו בשני ימי השישי האחרונים, החלטתי בדרכי הבייתה לעבור במתחם שפיצרינג. כידוע, בימי שישי מתקיימים אימונים של מספר אופנועים, כאשר הגעתי נצפו כ3-4 רוכבים במגרש ללא קהל כלל (פרט למישהו שצפה מבחוץ למתחם) אך הפעם, בהגיעי למקום, עמד "שומר" בכניסה ודרש 10 שקלים כניסה (יש לציין כי לא הייתה נפש חייה שבאה לצפות באימון), השומר לא נראה כמו שומר אלא יותר כמו הומלס ששורץ במקום (אין לי כוונה להעליב אבל זו התחושה שקיבלתי) בשניה הראשונה חשבתי שזה איזה תעלול של תושב המקוםפ שהחליט לעשות קופה ע"ח המקום, אך טעיתי בגדול, בדיקה קצרה ושיחה עם שניים מעובדי המקום לכאורה הבהירה לי כי ללא צחוק ובשיא הרצינות נדרשתי לשלם עשרה שקלים על צפיה בשני אופנועים מתאמנים במגרש מאול…
הודעה אחרונה מאת jonathan, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם ! רציתי לדעת איך אפשר לבדוק מתיחות של שרשרת בצורה הכי מדוייקת ? ואיך אני יכול לדעת מתי גלגלי השיניים הלכו לעולמם ? ועוד אחת קטנה , חלודה על השרשרת איך אפשר למנוע ועד כמה זה לא טוב שהיא שם?. אני רוכב על drz תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת tPR, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום אני חדש פה בן 22 משוחרר מצה"ל חודש ,ואני הולך ללמוד באוניברסיטה , עכשיו אני מוכר את האוטו .... ומעוניין לעבור לדו"ש אני בדילמה של בחירה בין DR650 ל DR350 . אין ליניסיון קודם באופנועים , אני רק יודע שסוזוקי אמינים והאופנוע צורך לרוב רק דלק. יש לי תקציב של 20 אלף שקל,מישהו יכול לכוון אותי לשנתון בן הכלים , שהוא בן היותר טובים... וקצת מידע בתחום שיעזור לי להיקלט בענף.
הודעה אחרונה מאת LVV, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אשמח לקבל אם מישהו אסף במשך הזמן ויש לו בבית את הכתבה על הCBF 500 גם עיתונים אחרים אם יש - יהיה נחמד. וכן אני יודע שיש באינטרנט - אני מחפש מהעיתונים. תודה.
הודעה אחרונה מאת dor-17(mk)2, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם יש צילינדרים נשלפים באופנועים או בקטנועים כמו ברכבים הודה אם תתיחסו ברצינות לשאלה? ואם כאשר מבצעים אוברול למנוע של הקטנוע או אופנוע ישנם צלינדרים נשלפים חלפיים?
הודעה אחרונה מאת gabisas1, -
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם! רציתי לדעת עם מייצרים עדיין בייצור סידרתי את הבנדיט 400???? ידוע לי שעד שנת 96 הוא הופסק להימכר בארץ... אבל מה קורה בחו"ל האם הוא עדיין מיוצר??? ואם כן אז איפה בכל מקרה נדמה לי שמצאתי בנדיט 400 שנת 99 באתר מסויים הנה התמונות אני רוצה לדעת אם מייצרים אותו עד היום!
הודעה אחרונה מאת Ruff Rider, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני בן 16 וחצי ואתמול 17.3 עברתי טסט ל50 סמ"ק. אני צריך המלצות ממכם לגבי קטנועים כמו טייפון ספיד פייט וכאלה... אני רוצה שתגעו בעניין של יופי, אמינות , חלקים וגם קצת מהירות ועוד... אמרו לי שטייפון הוא הכי אמין והכי טוב..אבל לא יודע נגיד לעומת הימאהה ארוקס הוא ממש לא יפה..או לעומת הספיד פייט..אבל אני לא יודע אם הם טובים ואמינים כמוהו..אז תעזרו לי חברה זה ממש חשוב לי תודה לכולם !!
הודעה אחרונה מאת אהוד, -
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בקישור יש כתבה על פיתוח בריטי ראשון שהוצג אתמול ע"פ העיתון. מדובר באופנוע המבוסס על טכנולוגיה ירוקה ופועל על מה שמכונה, תאים דלק נקיים כלומר מימן שהפליטה שלו היא מים. כתבה מענייינת לאור העובדה שפיתוחים ברכבים כאלו כבר יש ועל אופנועים טרם שמעתי. http://www.guardian.co.uk/uk_news/story/0,3604,1438568,00.html
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בתחילת הערב, הוצג פתיח בצורה של קליפ על הספורט המוטורי הדו-גלגלי הישראלי על צורותיו. ברקע התנגן קטע די מגניב, לדעתי. יש מישהו שיודע מהו? אני מניח שזה סיכוי קלוש שמישהו ידע (חוץ מהיוצרים של הקליפ עצמו) אבל בכל זאת... אם לא היינו שואלים שאלות (גם של אלו הנראות לנו מטומטמות מיסודן), איפה המין האנושי היה היום?! אגב, היה נחמד...ציפיתי ליותר...
הודעה אחרונה מאת סיני, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין להגיע ..
הודעה אחרונה מאת very Bad mothefucker, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה רבה הייתה הפתעתי לגלות שגם מהירות של 50 קמ"ש ביציאה לשדרות רוקח הינה מסוכנת מאוד. האמת היא שאני לא בטוח אם קוראים לזה איילון דרום או כביש החוף, מה שבטוח זה שהכביש סמוך לתחנת הרכבת "תל אביב-אוניברסיטה". ביציאה יש שני מסלולים: ימינה לאוניברסיטה או ישר. מי שנוסע במסלול הימני יחרד לגלות שהסיבוב בעלייה, מה שמאלץ אותך לתת יותר גז, ועם זאת זה סיבוב מאוד מאוד מסוכן. מדובר רק למי שפונה לכיוון האוניברסיטה וזאת מכיוון שמי שנוסע במסלול השמאלי המוביל ישר, לא יתקל בבעיה זו. עשיתי אותו שלוש פעמיים, ואני עדיין לא עושה אותו טוב, פעם אני סטיתי שמאלה, פעם נאלצתי לעצור באמצע הסיבוב...הכי טוב זה ליסוע בנתיב המוביל ישר , לראות שאין אף אחד מימינך ולחתוך ימינה תוך כדי הסיבוב. לא מצאתי…
הודעה אחרונה מאת עכבRון, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מאת: דניאל פטרי (מיצו) - מקור המאמר נוסח במקור עבור אנשי תמיכהטכנית ומחשבים, אבל הגרסה לעיל, הותאמה בדיוק לפורום שלנו איך לשאול שאלה? (או - איך שואלים שאלה בפורום מקצועי מבלי לחטוף על הראש משאר הגולשים?) הקדמה כמה פעמים ביקשת לקבל פתרון לבעיה שהיתה חשובה לך מאוד, חיכית שעות על גבי שעות לקבלת תשובה, אבל כל מה שקיבלת היה דממת אלחוט או תשובות מהסוג הזה: השאלה שלך נשאלה בצורה שאיננה מאפשרת לנו לענות מכיוון שחסר בה מידע בסיסי וכל כך הרבה פרטים חיוניים, כך שתשובה שלנו תהיה בגדר ניחוש בלבד. חזור אלינו, נסח שאלה מחדש בצורה מקצועית, תן לנו את הפרטים הרלוונטיים ונשמח לנסות לעזור. או במקרה גרוע יותר: RTFM, לפני זה אל תחזור …
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
באחד המאחזים לא חוקיים בשטחים ראיתי אתמול אופנוע אגדי זה... זרוק סתם ככה. לא חבל???
הודעה אחרונה מאת סיני, -
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ככה יעשה לניידת קרטון... מוקדש לנשיא היקר... מתגעגעים אליך, מזמן לא שמענו ממך. מחכים בכליון עיניים למאמר הבא, עם הקפה של הבוקר..
הודעה אחרונה מאת tPR, -
- 14 תגובות
- 20.2 אלף צפיות
כתבה שמצאתי על "בעיה " שיש בארה"ב עם המיני האלו...ונזכרתי שמישהו פה חיפש קטנוע או אופנוע שנכנס לתא מטען בכל מקרה אולי מישהו כבר מכיר את זה אלו מעין מיני סקוטרים שמגיעים ל60 קמ"ש ולא צריך בארה"ב איזה רשיון מיוחד אליהם וזה יוצר מלא בעיות עם הנוער שמתפרע..... לגבי הכלים עצמם לא מצאתי מי ואיפה מייצרים אותם... http://www.usatoday.com/news/nation/2005-03-14-pocket-bikes_x.htm
הודעה אחרונה מאת tPR, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בקטגורית הספורט מהשנתיים האחרונות (600-1000סמ"ק) מה אתם אוהבים\רוצים\מעדיפים...ימהה, הודנה, סוזוקי או קוואסקי. (כמובן שאפשר גם לבחור חברות לא יפניות)
הודעה אחרונה מאת Ruff Rider, -
-
התכנים המובאים בקישור אינם קשורים באופן ישיר לדו גלגלי (למרות שהגיבורה מדוושת על דו גלגלי , בלי מנוע , אבל דו גלגלי). אינם מתאימים לבעלי לב רך , אנושי , מתחשב. רלוונטי בעיקר לפרודים טריים/שונאי נשים/בעלי חוש הומור מעווות. ראו הוזהרתם . http://www.contraband.co.uk/uk2/nakie.html
הודעה אחרונה מאת asaftas, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
מה הסיכוי למצא סוזוקי בנדיט 400 במצב טוב (שילדה + מנוע)? מה צפויה להיות האמינות של הנער המזדקן הזה? ומחיר? ולגבי סוזוקי DR350 - כנ"ל. תודה, דן.
הודעה אחרונה מאת אהוד, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום , אני רוצה לדעת כמה בערך מוסכים לוקחים על עבודה של החלפה של מייסבים לגלגל אחורי ? ועוד דבר , איך אני יודע אם הברקסים שלי תפוסים ? ואם כן אז איך אני משחחר אותם ? תודה .
הודעה אחרונה מאת סיני, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם. ובכן, היום בשעה 19:30 יערך אירוע גדול בקמפוס ישיבת בני עקיבא נתניה, בהשתתפות רבים. לאירוע, דרושים מספר בעלי אופנועים אשר יופיעו למשך זמן קצר במיוחד (כניסה ויציאה מהמתחם). בעבור זה, ישולם סכום נכבד של כסף. לפרטים: ישראל 0547466776. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת polar bear, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב, רציתי לדעת, החל מאיזו שנה יצא הדגם עם העיצוב החדש (אני זוכר 2001 אבל לא בטוח). תודה
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
באיזור חדרה ותל אביב?
הודעה אחרונה מאת gabisas1, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו יודע איזה אופנוע זה האופנוע שבתמונה הזאתי: http://img220.exs.cx/my.php?loc=img220&image=bike5uv.jpg עכשיו חבר שלי מחו"ל צילם תאופנוע הזה והוא למכירה ב-950 פאונד כמו שניתן לראות... עכשיו הוא שואל האם שווה לקנות אותו? (המצב של האופנוע נראה חדש) ואם הוא מביא אותו לארץ איזה שלבים הוא יצטרך לעשות כדי שהאופנוע יהיה חוקי כדי לנסוע עליו? תודה
הודעה אחרונה מאת viper_gt2, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איזה שמן צריך לגיר של TS50X ??
הודעה אחרונה מאת סיני, -
ובכן, נושא שחוק ובכל זאת, למעוניינים לארגן קבוצת טיולים בשבתות לאנשים בראש הנכון, בעלי אופי רגוע באופן כללי, עם כלי כביש מעל 500, מאזור השפלה והמרכז. קיים כל חומר הרקע והטכני לשוטטות ברחבי הארץ (מפות, ספרים, ניווט, בלה בלה). קשר דרך הפורום. קדימה.
הודעה אחרונה מאת ranirr, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אם למישהו יש, אשמח מאוד לקבל. תודה
הודעה אחרונה מאת Dr XR, -
- 5 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום! בימים האחרונים, הקטנוע שלי (B&W 150, יחסית חדש - 9 חודשים מהיבואן, עדיין באחריות) מקרטע מעט במהירויות נמוכות מאוד. "מקרטע": רועד מעט, מקבל "בעיטה" קלה וממשיך לנסוע כרגיל. הבעיה מופיעה בעיקר לאחר עמידה ברמזור, יכול להיות שכאשר הקטנוע מחליף מסרק להילוך, או שהוא מכניס לטורבו (יש לו בכלל? תמיד בסביבות 30 קמ"ש הוא מקבל פתאום עוד כוח). לא זכור לי באיזו תחנת דלק תדלקתי לאחרונה, אך הדבר קרה גם מעט לפני התדלוק האחרון. האם קשור לדלק? למזג האויר (אני ירושלמי)? תודה מראש! גיא.
הודעה אחרונה מאת סיני, -
אליקו אוחנה
מאת דורימת- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מחפש פרטים על אליקו אוחנה לצורך עבודה שבני עושה בבי"ס. פרטים כמו - תאריך לידה, מתי החל לרכב על אופנוע/טרקטורון, ממתי משתתף בתחרויות, במה זכה עד היום,(ציר זמן) ועוד כל מיני פרטים שיכולים להיות רלוונטים. תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת הדרוש בוהדנה, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם מישהו כבר היה שם ויש לו רעיונות מאיפה להתחיל, בדקתי כבר את עניין הכרטיסים, אך מה לגבי דרכי הגעה בתי מלון וכו' תודה תומר
הודעה אחרונה מאת ofe-R1, -
!! נגנב אופנוע
מאת ariebe- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שבת 12/3/2005, 19:00-18:30, מזכרת בתיה. נגנב טנדר סובארו עם האופנוע עליו והרבה ציוד באוטו. תיאור האופנוע: KTM525, 2004, ללא פנס קדמי, מדבקות ירוקות של העמותה עם מספר 630. תיאור הרכב:טנדר סובארו פתוח עם דלת מקורית, 1992, מספר 65-799-03, קשת התהפכות מנירוסטה. ציוד: סט מיגון שטח שלם כולל מעיל אנדורו,גביע של מקום ראשון מהתחרות האחרונה, 2 זוגות נעליים חדשות, בגדים אלגנטיים לגבר ועוד הרבה מכול טוב. * מוכן לשלם תמורת מידע
הודעה אחרונה מאת ariebe,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 456 אורחים (הצג רשימה מלאה)
