Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש צילינדרים נשלפים באופנועים או בקטנועים כמו

ברכבים הודה אם תתיחסו ברצינות לשאלה?

ואם כאשר מבצעים אוברול למנוע של הקטנוע או אופנוע ישנם צלינדרים נשלפים חלפיים?

פורסם
ברכבים הודה אם תתיחסו ברצינות לשאלה?

ואם כאשר מבצעים אוברול למנוע של הקטנוע או אופנוע ישנם צלינדרים נשלפים חלפיים?

תלוי בדגם. בכלים פחות ספורטיביים (כל הטוסטוסים למיטב ידיעתי כל כלי השטח וכלים ספורטיביים ישנים) כן. בכלים 4 ספורטיביים לכביש בהם נדרש מהמנוע להיות גורם נושא עומס או שיש רצון להקטין למינימום את המשקל או רצון לשפר את יכולת תיעול החום מהסליבים לנוזל הקירור נעשה שימוש בוריציות של יציקה יחידה של כל 4 הצילינדרים או ממש יציקה עם כל הבלוק התחתון (ZX6 הונדה CBR יש עוד דוגמאות). ישנם כלים בהם לא ניתן לבצע חריטה מחדש של הצילנדר (CBR ודגמים של KTM) בגלל כל מיני ציפויים (כרמיים אחרים). אמינות המנועים של היום גם לא ממש דורשת את זה למעט מקרים של הזנחה או תקלה חמורה (במערכת הקירור).

Machines need love too - Terminator I

פורסם
ברכבים הודה אם תתיחסו ברצינות לשאלה?

ואם כאשר מבצעים אוברול למנוע של הקטנוע או אופנוע ישנם צלינדרים נשלפים חלפיים?

אם אתה מתכוון לסליבים רטובים, כאלה שיושבים בתוך נוזל הקרור ושניתנים לשליפה ביד, כמו במנועי דיזל שונים, אז לא. אין סליבים רטובים באופנועים (ככל הידוע לי).

 

לגבי סליבים רגילים, ראה תשובה מעלי.

פורסם

בוא נגיד ככה, בג'וי רייד שלך אין סליב, יש אפשרות לחרוט את הצילינדר, אם זה מה שאתה שואל.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

אדון סיני הנכבד !

 

בקשר ל תגובה שלך - בוא נגיד ככה, בג'וי רייד שלך אין סליב, יש אפשרות לחרוט את הצילינדר, אם זה מה שאתה שואל.

 

סיני אתה יודע לקרוא ! השאלה ששאלתי לא היתה בקשר לקטנוע שלי בפרט אלא בכללי סיני !

 

אם אתה עונה לפחות תענה בכבוד אם לא אז אל תענה בכלל.

פורסם
אדון סיני הנכבד !

 

בקשר ל תגובה שלך - בוא נגיד ככה, בג'וי רייד שלך אין סליב, יש אפשרות לחרוט את הצילינדר, אם זה מה שאתה שואל.

 

סיני אתה יודע לקרוא ! השאלה ששאלתי לא היתה בקשר לקטנוע שלי בפרט אלא בכללי סיני !

 

אם אתה עונה לפחות תענה בכבוד אם לא אז אל תענה בכלל.

תתחיל להרגע . קיבלת תשובה יפה וסבירה.

תגיד יפה תודה

כי בהתחשב בעובדה שאתה כלל לא נוהג בנימוס המקובל כלפי שאר חברי הפורום

וכלל לא נוהג על פי כללי הכתיבה כאן

(אני נאלץ לערוך כל הודעה והודעה שלך)

הרי שאתה הוא זה שצריך לענות, לכתוב ולהגיב בכבוד.

לא סיני.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
תתחיל להרגע . קיבלת תשובה יפה וסבירה.

תגיד יפה תודה

כי בהתחשב בעובדה שאתה כלל לא נוהג בנימוס המקובל כלפי שאר חברי הפורום

וכלל לא נוהג על פי כללי הכתיבה כאן

(אני נאלץ לערוך כל הודעה והודעה שלך)

הרי שאתה הוא זה שצריך לענות, לכתוב ולהגיב בכבוד.

לא סיני.

קודם כל הרבה תודה לך על התשובה המוחצת.

אף פעם לא ראיתי אותך בקריזה:shock: .

ומר גבי הנכבד, בגלל שאתה כל חצי שעה שואל על הג'וי רייד שלך, הייתי כבר בטוח שאתה מתכוון בשאלה לג'וי רייד, לכן עניתי ככה.

אבל, מכיוון שהתשובות שלי אינן לטעמך, אשתדל מאוד לא לענות לך יותר על השאלות שלך, אלא אם תתנצל, וההתנצלות כוללת לכתוב 100 פעם רצוף , בלי רווח ''ינטיפרזי''.:screwy::hihi:

בתודה מראש צוות ''סיני ובניו על העץ''.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
קודם כל הרבה תודה לך על התשובה המוחצת.

אף פעם לא ראיתי אותך בקריזה:shock: .

ומר גבי הנכבד, בגלל שאתה כל חצי שעה שואל על הג'וי רייד שלך, הייתי כבר בטוח שאתה מתכוון בשאלה לג'וי רייד, לכן עניתי ככה.

אבל, מכיוון שהתשובות שלי אינן לטעמך, אשתדל מאוד לא לענות לך יותר על השאלות שלך, אלא אם תתנצל, וההתנצלות כוללת לכתוב 100 פעם רצוף , בלי רווח ''ינטיפרזי''.:screwy::hihi:

בתודה מראש צוות ''סיני ובניו על העץ''.

סיני , "ינתיפרהזי" יותר מדוייק :hihi:

ים long time no

פורסם

לסיני! אני לא אתנצל ומי אתה בכלל שאתנצל קודם אתה תשנה את היחס שלך ותאמין לי קראתי את כול ההודעות שלך וראיתי איך אתה עונה לאנשים , ואולי בגלל שאתה כמו שאתה קורא לעצמך מנתח אופנועים או מומחה אז אל תחשוב את עצמך יותר מידי תותח, ואל תתפוס תחת ואם אתה לא רוצה על תענה לשאלותי!

אתה יודע למה אני עצבני עליך כי שלחתי לך הודעות בפרטי !

 

לכRובי מנהל הפורום הנכבד אני יודע שאתה מתקן את ההודעות שלי אך למי אתה לא מתקן ואם אני שואל

פעמיים אותה שאלה זה בגלל שלא עונים אז אם אתה לא רוצה שאשאל אז תוריד את ההודעה!

ותאמין לי אני רגוע מאוד !!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...