פורום אופנועים
השכבות, פיירינגים (או נייקד), רכיבה נכונה, אחזקה וכל דבר שקשור למכוניות המוזרות האלה עם שני גלגלים ובלי גג שנופלות הצידה אם לא מחזיקים אותן.
4,772 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, אני בעל CBR600F2 שנת 93'. האופנוע עצמו במצב מכאני מעולה וללא תקלות. עם זאת לאחר נסיעות ספורטיביות מאומצות (סדום-ערד, נס הרים) כשאני סוגר מצערת האופנוע נכבה (בד"כ זה קורה בתחנת דלק). הטורים של האופנוע מכוונים ל-1,500 סל"ד (כך שאין מצב שיכבה). חשוב לציין כי האופנוע משופר בקיט סטייג' 1 של ואנס היינס. אודה למי שיוביל אותי לפתרון הבעיה המציקה הזו. פרדוקס.
הודעה אחרונה מאת jonathan, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-05/news/fg11549-bazar-equip-off-road-at-tel-aviv-this-weekend.php
הודעה אחרונה מאת הדג נחש, -
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני רוצה לקנות דיטי ואני לא יודע איזה שנה יותר טוב 99 או 98? וחיפשתי חברות ביטוח הם אומרות שהם עושות רק חובה יש למישהו גם חברת ביטוח שתעשה גם מקיף ל50 סמק? ואם מישהו יודע מה בערך המהירות של הדיטי ויש לי 9000 שקל ויש את הסדנה אבל גם קשה למצוא לו חלקים איך שהבנתי אז תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת darknezz, -
- 7 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום לכולם, על מה יכולה להצביע הימצאות שלולית שמן קטנטנה בתחתית תיבת האוויר (airbox)? האם זה יכול לנבוע מהעובדה שהאופנוע שהה במצב שכיבה (במחסן, לא על הכביש!!) זמן די ממושך? ובכלל, וזה בטח יישמע השאלה הכי מפגרת בעולם, למה יש צינורית בין תיבת האוויר למנוע בנוסף ליציאה לקרבורטור? תודה וסליחה על הבורות, בועז.
הודעה אחרונה מאת Duc, -
- עוקב אחד
- 53 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
"אדוני אודני, יש לך IP באוזן ! מה? אני לא שומע..יש לי IP באוזן!" חשבתם פעם על התקדמות הטכנולוגיה המטורפת ? לא אני לא מדבר על נערים זבי חוטם שאצלכם התקדמות בטכנולוגיה זה מעבר מהדור השני לדור השלישי במכשירי הסוללר. אני מדבר על אותם אנשים בני 30..הדור שחלף. אתם זוכרים איך פעם בשביל לראות תמונה של בחורה חושפת קצה של קצה של שד היינו מחכים שאימא תקנה את מגזין "לאישה"? כיום...כיום בלחיצת כפתור אתה יכול למצוא תמונות של בחורות מאותגרות אנאלית ע"י חציל, סוס ושאר חפצים מזדמנים. אתם זוכרים איך פעם הדבר היחיד שפנטזנו שיישב לנו על הברכיים זו חשפנית מסולקנת חזה כמו שראינו בסרטים? כיום..כיום הדבר היחיד שיש לנו על הברכיים זה חתיכת פלאסטיק שמחשבת נוס…
הודעה אחרונה מאת barakhalla, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נסיונות כשלו לעורר את החבר'ה מפורום GP... עושה הרושם שהתחרות הולכת ומתרחקת העונה. אז חשבתי ש... כרובי, נכון שבא לך לנהל את התחרות??
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מד האוץ של הפייזר שלי נושק ל - 76000 קילמוטרים, וכמו שאני מכיר את עצמי או-טו-טו אגרד את השמונים אלף - זמן לטיפול גדול. בשיחה שקיימתי עם כמה מוסכים הנחשבים לאמינים ומקצועיים נאמר לי, שהטיפול כולל את המרכיבים הבאים: פילטרים כיוון שסתומים כיוון קרבורטורים שמנים, לרבות שמני בלם, שימון כבלים ובדיקת תקינות שני מוסכים נקבו בעלות של 1600 שקלים לערך. המוסך השלישי נתן הצעת מחיר אסטרונומית של 1700 שקלים לפני מע"מ. והנה הדילמה: האופנוע נוסע נפלא, המנוע מדויק, חלק ופעילותו מאוזנת, בלי קרטועים או זיופים. צריכת השמן נמוכה מאוד (אפשר לומר שהיא "נורמלית" לדגם הספציפי). היות שהרכיבה שלי רגועה יחסית, ונדיר שהמנוע חוצה את גבול ה - 9 אלף סל"ד, והיות שאני עושה שימוש בשמנ…
הודעה אחרונה מאת Wile E. Coyote, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני חושב להזמין קסדה(hjc cl14) מארה"ב ורציתי לדעת כמה לדעתכם עולה משלוח (הקסדה במשקל1.4ק"ג) תודה מראש לכל העונים
הודעה אחרונה מאת Downtown, -
Fair Taxes?!
מאת Seraph-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קיבלתי היום את ה-520 D.I.D Drive Chain ואת ה-AFAM Sprockets מארה"ב. הדבר הראשון שעשיתי הוא לפתוח את המכתב שצורף לחבילה מהמכס בו כתוב כמה עלי לשלם עבור כל ה"חגיגה". מסתבר שעבור שרשרת וגלגלי שיניים שעלו 850 ש"ח, אני צריך לשלם 450 ש"ח.... הרשו לי לצטט את לוסיאנה מהפרסומת לשמפו..."No keff"...בלשון המעטה. כיף לחיות במדינה ש-"Tax us to death"....
הודעה אחרונה מאת tygger, -
-
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם, החלטתי להכנס לפורום הזה ולראות מה העניינים. כל השטויות והפוליטיקה בתפוז באמת הגיעו לרמה מגוחכת, אני מקווה שפה יותר נחמד. אז ברוכים הנמצאים! נ.ב. - בתפוז הייתי moko21 (ונמאס לי מהניק הטפשי ההוא)
הודעה אחרונה מאת tygger, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שבת שלום לכולם, אבא של רוכב כבן 40, אדם יחסית שקול (עד כמה שאפשר להיות שקול על אופנוע) מעוניין להתקדם הלאה לאחר מספר חודשי רכיבה על ג'י אס 500. הדרישות שלו מאופנוע הם בעיקר פוזה אך הוא נהנה לרכב לפעמים בצורה ספורטיבית אך אחראית. חשוב שהאופנוע יהיה נוח ואמין יחסית ליומיום ושייספק המון פאן. התקציב הוא 40 אלף ש"ח וניתן לחרוג ממנו לכאן ולכאן. המינימום שהוא מעוניין לרדת בשנתונים הוא 96 או אם יש הצדקה 95. אופציות שעלו: אר 750, סי בי אר 600 או 900, נינג'ה זד אקס 6 או 7 ,אף זד אר, ו-ווי זד אף למיניהם, וכמובן האליל וי אף אר. תודה מראש לכל המשיבים, מאור.
הודעה אחרונה מאת .3R., -
- 29 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
טוב בשעה טובה היום(יום רביעי) קיבלתי תאופנוע החדש שלי. זה יאמהה דיטי 2002. מגיע לי מזל טוב והמון אחרי חצי שנה שלא התייאשתי לחפש אחרי דיטים 2000 ומעלה... ועכשיו לרגע המרגש התמונות: תהנווווווווווו ***אני יודע שאולי זה 50 סמ"ק ולא מענין את חלקכם אך בכל זאת רציתי לשתף אותכם עם הקניה של האופנוע הראשון שלי אחרי הקטנוע שנסעתי עליו הרי כולנו משפחת אופנוענים ולא משנה אם זה 50 או יותר ככה אני חושב לפחות...
הודעה אחרונה מאת boazho, -
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מחפש אופנוע ראשון! תקציב: כ-15000 ש"ח (נטו לאופנוע). מטרה: אמצ"ש-כל יום מתל אביב לירושליים וחזרה, סופ"ש-טיולים דרומה וצפונה.. מתלבט בין: GS 500 GPX 250 דווירז´ן 400 אודה לכל אצה/מידע לגבי האופנועים הנ"ל!
הודעה אחרונה מאת boazho, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בנדיט 1200 שנת 98 במחירון מוטו =43000 ש'ח במחירון בייקס = 39500 ש'ח הפרש 3500 ש'ח EN 500 שנת 96 במחירון מוטו = 21000 ש'ח במחירון בייקס = 23000 ש'ח הפרש 2000 ש'ח וכן הלאה לאורך כל הדרך. לאיזה מחירון מתיחסים? מי קובע? האם יש שיקולים "זרים" בקביעת המחיר? בקיצור מבלבל.
הודעה אחרונה מאת Shredingerscat, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תזכורת לטיול השבילים בשבת השניה של אפריל. הטיול לדו"שים בלבד ובעלי כביש דורו מוזהרים כי זה לא ממש השטח עבורם. צפוי ליווי טנדר על ידי אליקו התותח , עוד נודיע בדבר. חוץ מזה יש קבוצת שבילאים בטיול כתב החידה ב 16/4 ששם יכולים להגיע גם כביש דורו , יש הרבה אספלט וגם השבילים עם אחיזה טובה . להתראות זהר
הודעה אחרונה מאת השבילאי, -
מגזינים מחו"ל 1 2
מאת כRובי- 19 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
אנא הצביעו בצורה מהימנה ושימו לב לכך ששאר הגולשים יכולים לראות את שהצבעתם... בתודה מראש, מנכ"ל הפורום ותודה לג'ונתן על הרעיון לסקר
הודעה אחרונה מאת כRובי, -
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני מיתכוון להוציא רישיון ל דו"ג בקרוב מאוד (מאוד ) אז חשבתי ליראות קודם מה יש לשוק הישראלי להציע , טוב . הבעיה שלי מתחילה בתקציב 25K להכל כלל הכל כלומר ישאר כ-15K לאופנוע עצמו. בתקציב הנ"ל יכולים להיכנס מס' כמו ה GS500 משנת 93-94 או GPZ מאותם שנים כלומר ישנים ים ידיים וסביר שהם יהיה במצב לא משהו ... ואז ראיתי אותו.. CBR125R פשוט מושלם עבורי ... אז זהו שלא הוא פה רק מ 04 כלומר מחוץ לתקציב . וכאן אתם ניכנסים לתמונה . הרומן שלי עם אופנועים נימשך בידיוק יומיים . אילו אופנועים שניראים כמו אופנועי ספורט כמו הCBR125R היו כאן באיזור 99-01 . תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת 007, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
השעה עכשיו היא קצת אחרי שתיים בלילה, חזרתי לפני כעשר דקות מגיחה לאולם התצוגה של הונדה בת"א (דרך השלום 9). בתוכניות היה לראות את ההורנט שעליו אני חולם (יש לי חלומות פשוטים ) אבל כשהגעתי למקום התאכזבתי, כי ההורנט לא היה בתצוגה של חלון הראווה. טוב, לא נורא. מה שכן, ראיתי את ה-Zoomer, חשבתי שבתמונות שלו ברשת הוא פשוט לא פוטוגני (קורה, לא?) אז לא, הוא פשוט מכוער. באמת חיפשתי בו את מה שהיללו כל כך הרבה אנשים בתגובות של הסקירה שלו בפול גז, באמת. כמו שאתם מבינים, לא מצאתי. הוא נראה די מגוחך, כאילו בדיוק גילגלו אותו מהסמטה הסמוכה שם הרכיב אותו ילד פוזל בן 17. נו שווין, על טעם וריח ..
הודעה אחרונה מאת Tolki, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
נו אז מה אתם אומרים? האם דוקאטי מכינה את הדור הבא של האופנועים שייצגו אותה בסופרבייק? לאחר שהשנה כל הכפפות הוסרו ע"י המתחרים היפנים.
הודעה אחרונה מאת SCOOTERMAN, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הייתכן?! לפי הכתבה כן: http://www.bikesmagazine.co.il/news_item.asp?nid=492
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
שלום אני מתחתן באפריל ואני מחפש להשכיר קסטום לצילום. לשעתיים בערך. אני רוכב על דו"ש כבד. [email protected] תודה יונתן
הודעה אחרונה מאת Shredingerscat, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני רוצה לנצל את הבמה למתן משובים חיוביים לשני בתי עסק בענף. 1. מוטורד- חבר ערך שם בדיקה לכלי שבמהלך נכחתי. זכינו ליחס סבלני ומקצועי. בסוף הבדיקה אחד מבכירי המוסך זימן את הצדדים למשרדו ופירט את כל שלבי הבדיקה, תוך מתן עלות משוערת לכל הריג'קטים. וכמה עצות איך ניתן לגשר את העסקה. מקצועיות+אדיבות=שירות מצוין. 2.אייל המהיר- בפעמים הקודמות שגררו אותי או את החברים הגרר אף פעם לא הגיע בשעה הנקובה. את הכלים היינו צריכים להעמיס כמעט בעצמנו, תוך הוראות מצד הגורר. הפעם זה היה שונה לגמרי. הזמנתי גרר מאייל, המהיר הגורר התקשר אלי לפני ושאל אם הוא יכול להגיע יותר מוקדם. השבתי שלא אוכל , אבל לא אכפת לי לחכות לו כמה דקות. הגורר הגיע בול בזמן. לא נתן לי לגעת בכלי וע…
הודעה אחרונה מאת volkam, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לפרטים על מסלול הטיול, שייערך, כרגיל, בשבת הראשונה של החודש (2/04/05),ראו במדור "פעילויות וטיולים", "טיולי כביש", כאן. הכיוון הפעם: כחל, רמת הגולן וברכת רם.
הודעה אחרונה מאת שלמה כהן, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
איך אני תובע את הנזק לאופנוע? האם לדבר עם הנהג הפוגע?
הודעה אחרונה מאת asa, -
אני ירדתי מ CBR900 שנת 98 בגלל לחץ כספי ואני מחפש משהו קטן שאני יוכל להינות איתו בשיש שבת וגם לנסוע איתו יום יום לעבודה 75 ק"מ כל יום. האם ה ZX יודע לתת את כל זה ? האם אפשר לגלח רגליות איתו בשישי שבת? האם הוא אמין (בטח לא כמו הונדה!!!) האם הוא חסכוני בדלק ?? אשמח לשמוע כל דעה עליו ורק עליו(לא מעוניין בהצעות על אופנועים אחרים כי יש לי ZX חדש במחיר פצצה) אשמח לקבל לינק על מבחן ונתונים על האופנוע הנ"ל כמה הוא סוגר תאוצה וכדו'' תודה מראש לכולם.
הודעה אחרונה מאת tcachi, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני בן 18 (18.5 למען האמת ). יש לי רישיון לרכב כ 6 חודשים . אבל אין לי ניסיון על דו"ג בכלל ! האם אני יכול ישר להוציא רשיון על 'עד 500' או שאני חייב ראשיון על 50 סמ"ק קודם ?
הודעה אחרונה מאת 007, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מחפש תושבת למחשב כף יד (IPAQ) שתתאים לאופנוע . כל התושבות שראיתי ברשת מעולות אבל... למכוניות . יש למישהו המלצה/רעיון/לינק למשהו מתאים? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת tomz, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
המוסך דורש כ- 150 ש"ח לפני מע"מ. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 52 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
פורום אופנועים במערכת תפוז. הודעת התפטרות, כניראה עקב חילוקי דעות עם הנהלת תפוז. הנשיא..מודה להם מפה על השירות..ומזמין אותם לכאן באופן קבוע.. מה איכפת לי..פורום שלי?!
הודעה אחרונה מאת the jango, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נסיעה וחנייה על המדרכה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3064406,00.html כרובי תאחד את זה עם הבחור מלמטה ..
הודעה אחרונה מאת סוס ברזל,
-
מי מחובר 48 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 345 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- danbr
- ברווז
- Lexicon
- פינדר
- Yoyo770
- discoTD5
- orbanay1994
- נומד
- blackpolo
- גולדן191
- Tal7
- mcshmupi
- topop
- `Infinity
- daniel.asu
- yuvalsa
- mcaspi
- wee~man acuna
- Yuvalino
- baer
- TheArcane
- לב טוב
- Jeka88
- shlomiko
- Shaike.Zam
- פאר האורה
- אהרן ג
- amosbmw
- PASHUT
- עדי-אל
- TomerP
- Be roo
- אליה
- יבגניפ
- עוזי ל
- stx
- פריג'י
- לירון .ה.
- David32
- PYA
- Igalz
- MIHAEL
- Michazzz
- אור1111
- Fazer
- Moshe c
- יובל .מ.
