Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רון מפחד לעלות על אופנוע בגלל שכולם אומרים לו שזה מסוכן.

סיכון אינו חד משמעי, אלא יחסי. כל אחד והמסוכן שלו.

להוציא רישיון הוא יכול, שיתחיל בזה. זה לא יזיק.

אני, כרוכב, בעד.

dirty old man

need love too

פורסם

מסכים לחלוטין.

 

הוצאתי רשיון בכלל בשביל לקנות אופנוע שטח. כלל לא חשבתי לעלות על אופנוע כביש,

תמיד נראה לי מסוכן מדי ולא שווה את זה.

כמה שיעורים על GS הספיקו לי בשביל להבין ש:

1. זה באמת מסוכן, אבל קצת פחות ממה שזה נראה מהצד.

2. אולי זה דווקא כן שווה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

דניאל, זה לא בידיוק נושא לדיון ההחלטה צריכה ליהיות שלו בלבד..

הוא צריך להבין את הכל האספקטים בנושא, אולי לשמוע מאנשים שעברו דבר מה בחיים

לשקול את כל האפשרויות ולהחליט עם עצמו אם זה מתאים לו או לא.

אם הוא לא בטוח ז"א שהוא עדיין לא הבין את כל הנושא לעומק - שלא יקבל החלטה לפני שהוא הבין כמה שאפשר.

 

כל מה שכתבתי נוגע יותר לבגרות ולקבלת החלטות ואחריות.

hope for the best, expect the worse.

פורסם

מצויין שהפחד קיים, אוי ואבוי אם לא. אני ממליץ להשקיע במיגונים ולבחור אופנוע לפי הבטיחות שלו ולא לפי המהירות שלו (כלומר לפי אחיזת כביש ומערכת הבלימה).

אופנועים הם חארות מבחינת בטיחות אבל לפי הסטטיסטיקה - רוב נפגעי תאונות הדרכים ב 2004 הם דווקא הולכי רגל כך שלא ברור מה יותר מסוכן לחבר שלך.

אני רוכב 5 שנים, עברתי מספר החלקות ותאונה רצינית אחת (כמובן אשמת המכונית אבל מי מחפש אשמים?). בזכות המיגון וצורת הנהיגה שלי (וכמובן אינסטינקטים טבעיים) הנזק היה קטנטן...

אני ממליץ מאוד לבקר בבתי חולים (לאו דווקא בית לוינשטיין) טרם תחילת לימודי הנהיגה וטרם קניית הכלי ולראות תוצאות של נפגעי תאונות אופנוע, זה גם יגרום לך לנהוג יותר בזהירות וגם יעזור לך להשקיע סכומים של 4 ספרות במיגונים יעילים.

רק בריאות ואריכות ימים.

עדיף למות מאושר מלחיות מתוסכל...

:-D
×
×
  • תוכן חדש...