Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חויית הקארטינג בפ''ת (הקניון - הגדול)


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 6866 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=83060בעקבות הת'רד הזה:

 

אז ככה אני יכול לגמור את כל הסיפור במילה אחת: מדהים אבל אתם בטח רוצים יותר מזה...

 

הקדמה: קבענו עם חבר לנסוע לקארטינג בבוקר, קמנו בערך ב 10 וב 11 נסענו, הגענו בסביבות ה 12:30 שאלנו כמה שומרים אים מגיעים לקארטינג אז זה קומה 3 יוצאים לחניון ומשם כבר לא בעיה :)

 

אז נכנסנו המקום היה ריק וכנראה שהיינו הראשונים, שילמנו 45 ש''ח שבאותו רגע לא האמנתי ''מה אני משלם על 10 דק' נהיגה 45 ש''ח'' כאילו איפה ההגיון בכל זה? אין הגיון בנתיים, לוקח זמן ל''מדריך'' להגיע בחדר ההדרכה ושם יש סרטוט של המסלול שבעצם לא נראה מלהיב במיוחד, כל ההסבר על הדגלים ושאר השטויות דיי מהיר וגם לא כ''כ ברור ובכל מקרה זה לא מעניין אותך ממש באוטו רגע כי גם ככה אני לא זכרתי איזה 6 סימונים, אוקייכללים בסיסיים ויוצאים לדרך או יותר נכון למתחם הקרטינג עצנמו, מלבישים עלינו כיסוי ראש כזה מוזר כאילו אנחנו הולכים למקלחת, אני וחבר שלי מגחכים זה על זה (שקסים) ואז לובשים קסדה, על אילוש (חבר) הראשונה הייתה טובה ועליי הראשונה הייתה קטנה, בקושי מסיר אותה מראשי ומקבל אחת גדולה יותר שטיפה רופפת על ראשי אבל זה בסדר אני לא מתכוון להתאבד שם...

 

מגיעים לחלק המעניין קבלת הרכב אז הוא בחר לנו רכבים ''טובים'' בגלל שבאותו רגע היינו רק שנינו והעביר לנו מין כסאות ניידים שיהיה לנו יותר נוח. אני קיבלתי קארט במספר ''9'' ואילוש במספר ''18'' מתיישבים המדריך מתניע את הקארט ויוצאים לנו לדרך.

 

סיבוב ראשון סיבוב הכרות אז עוברים יחסית ''לאט'' וסיבוב שני מתחילים להאיץ בצורה מטורפת

 

אני חייב לציין שהמדריך הסביר שלא כדאי להשתמש ב 90 מעלות של ההגה אלה רק בחצי שזה 45 מעלות אבל מי מקשיב למדריכים עד כדי כך? טוב החוויה עצמה אני לא יכול לתאר במילים זה פשוט מטורף... כמה החלקות היו לנו שם, והמרדף אחרי מישהו שלפניך פשוט מדהים!!! כל סיבוב ברקס לפני, נכנס לפניה, ביציאה מתחיל להאיץ בצורה מטורפת ומדי פעם מפנה את ההגה מעבר ל 45 מעלות הרצויים ומחליק במסלול אח''כ מיישר את הקארט וממשיך בהאצה שנראת לך מטורפת במיוחד ומנצל כל רגע אפשרי להאיץ, ברקס ברגע האחרון והחלקות בפניות, פשוט מדהים, חוויה שבאמת אי אפשר למסור בכתב חייבים לנסות!!!

 

הפניות כ''כ מדוייקות, ההאצות פשוט מטורפות, והכיף של כל המסלול פשוט מדהים! חובה לכל אחד לנסוע לנסות!

 

מה שקצת לא היה רגיל בשבילי זה הברקס שלא מגיב בצורה מיידית כמו ברכב בלחיצה עד הסוף אלא משפיע בהדרגה וזה היה קצת מוזר.

 

פעם אחת עקב החלקת יתר נכנסתי בקיר עם הצד אבל זה לא נורא, אח''כ קצת מפחיד להאיץ, ותאמינו לי כאשר המדריך אומר להזהר כי עם חוסר זהירות אפשר למצוא את עצמכם עושים 360 מעלות הוא לא צוחק, היו כמה מצבים מפחידים! אבל ליישר קארטינג זה לא בעיה בנסיע, אגב כל פניה אתה מרגיש את הפניה ומרגיש את עצמך ממש נזרק מצד לצד מה שקצת מפריע לשליטה בקארט.

 

סה''כ הנסיה הייתה מדהימה ואלה ה 10 דק' בין המדהימות שהיו לי (בלי הגזמה) ובהחלט היו שוות את ה 45 ש''ח!

 

טוב הגענו לסיבוב האחרון ונכנסים לפיטס אילוש ביצע 20 סיבובים ואני 19 עקב אותה כניסה עם הצד :(

 

אני חייב לומר שאני ניצלתי את המקסימום שלי כמעט, זה אדרנלין מדהים שאתה עושה לעצמך עד גבול היכולת שלך!

 

עכשיו כמה דברים על הקארטינגים והמסלול:

המסלול באמת מאוד טכני עם פניות מהנות, לא חסר בו מהירות או תאוצה כי הכיף בקארטינג הוא הפניות והגבולות שלך בפניות ולא המהירות, כי בינינו לנסוע בקו ישר ארוך ולהגיע למקסימום של הקארט זה לא הדבר הכיפי! אין לי מושג לכמה הגענו אבל זה היה מספיק לי!

 

הקארטים מהירים מאוד וזריזים, פניות מדהימות, שליטה קלה אם נעשית עם טיפת שכל שפוי, קלים ליישור וכל השאר.

 

הקסדות: הקסדות נדהמתי הן ממש שמורות, כמעט כמו חדשות ובגלל זה גם הכיסוי ראש כדי שלא תזיעו בהן ולא יהיה סירחון אח''כ!

 

חחחחח מהקארטים יצאנו שנינו רטובים וישר הורדתי את הקסדה!

 

אז זהו, יצאנו משם עם חיוך מאוזן לאוזן (מראה מפחיד למי שמכיר אותי)

 

אמממ, קצת רקע על עצמי אני בן 16 עשיתי שיעור ראשון לרישיון והכיף לא מתקרב לקארטינג ככה שמומלץ גם לותיקים שכבר נוהגים שנים על גבי שנים כי זה כיף שלא ניתן נראה לי לקבל מרכב!

 

אוקיי והנה הזמנים שלנו:

אילוש הזמן הכי טוב: 23:20

אני הזמן הכי טוב: 24:01

 

מהירות מרבית:

אילוש: 41.9

אני: 40.5

קיצר נהננו!

 

ועוד המלצה: מי שמגיע לשם אז לפחות עם 90 ש''ח ל 2 מקצים כי אחרי הראשון ממש בא לעשות עוד אחד!

 

ועוד המלצה ללבוש נעליים שמחזיקות טוב על הרגל! עם סוליה כמה שיותר דקה כי אצלי הנעל הייתה נתקעת בין הדוושה לקארט וזה לא נעים באמצע הטיסה להתחיל להוציא את הנעל :(

 

זה הכל :)

 

אני בהחלט מצפה לתגובות אחרי המגילה שכתבתי פה!

 

רמי.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סה''כ הנסיה הייתה מדהימה ואלה ה 10 דק' בין המדהימות שהיו לי (בלי הגזמה) ובהחלט היו שוות את ה 45 ש''ח!

 

אני בהחלט מצפה לתגובות אחרי המגילה שכתבתי פה!

 

רמי.

בתול, הא? :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיסע בקרטינג ואז נראה אם תשאל את אותה השאלה... אבל לא סתם תיסע אלה תגיע לגבולות שלך ונראה... :lol:

 

ואם זה מה שמעניין אותך מתוך כל מה שכתבתי הייתי מציע לך לפנות לרופא...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, כולנו חשנו את התחושות שאתה מתאר בפעם הראשונה שעושים קארטינג, בוודאי אחרי שבמבט מהצד לא מצפים למשהו מלהיב מהמכוניות.

 

פשוט ההתלהבות שבה חלקת את תחושותיך עימנו הזכירה את ה"פעם הראשונה"...

מחליק בסיבוב, ורץ לספר לחברה :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הגעתי לפורום מוטוריקה לא? כי אם לא אז תפנו אותי למקום הנכון :wink:

 

וסליחה באמת אני בן 16 מותר לי להתלהב מהקארטינג...

 

חוץ מ'זה אני מניח שאיזה זקן ב 50 + היה מתלהב מ'זה יותר לאחר שרוב חייו נהג על DL ועכשיו הבין מה באמת ניתן להוציא מרכב מנועי!

 

בכל מקרה מחר שיעור נהיגה שני ואני בטוח שאין מה להשוות לטובת הקארטינג וזה עם כל ההתלהבות מלנהוג באוטו...!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הגעתי לפורום מוטוריקה לא? כי אם לא אז תפנו אותי למקום הנכון :wink:

 

וסליחה באמת אני בן 16 מותר לי להתלהב מהקארטינג...

 

חוץ מ'זה אני מניח שאיזה זקן ב 50 + היה מתלהב מ'זה יותר לאחר שרוב חייו נהג על DL ועכשיו הבין מה באמת ניתן להוציא מרכב מנועי!

 

בכל מקרה מחר שיעור נהיגה שני ואני בטוח שאין מה להשוות לטובת הקארטינג וזה עם כל ההתלהבות מלנהוג באוטו...!

כן, פה זה פורום מוטריקה, פשוט ישנם מס' שרשורים על קארטינג בארץ ולא מעט מהם על הקארטינג בפ"ת, לכן החברים בפורום לא יוצאים מגדרם מהחוויה הראשונה שלך שם.

 

מותר להתלהב.

 

לא צחקו עליך כמו שצחקו איתך.

 

הרבה בני 50+ יכולים ללמד אותך הרבה דברים, גם על נהיגה.

 

אני לא מבין בכלל למה הזכרת איזושהי השוואה עם רכב.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם החלקות בפניות עשית 24 שניות?? נראה לי או שהמסלול קצר או שהמסלול לא טכני ומכיל הרבה ישרות.

בקארט רחובות הזמן הכי טוב היה משו כמו 24 שניות והמסלול שם מממש ממש טכני.

בכל מקרה החלקה בפניה זה לא הדרך המהירה לצאת ממנה:idea:

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלקות לא כל פעם גם, היו לנו זמנים אחרים יותר גרועים גם מתוך 20 ההקפות, המסלול טכני מאוד ויש מקומות ששם עדיף להחליק מאשר להאט בהגזמה ולנסות להיכנס, שזה מה שגם המדריך אמר...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קשור לזמנים יותר גרועים, 24 זה לאט, לאט מאוד.

 

שיא המסלול שם זה משהו כמו 19 ומשהו.

 

אני במקרה הייתי שם שבוע שעבר עם חבר (פעם שניה שלו בקרטינג) והזמנים היו 21.5 לי ו 22.2 לו...

 

כך ש 24 זה אולי מאוד נחמד בשבילם, אבל זה זמן מסלול איטי למדי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שזכור לי מהרצליה הזמנים מושפעים מאוד מעד-כמה-פתוח-הקארט.

אני בטוח שה 19 שניות נעשה ע"י קארט פתוח לגמרי, יותר חזק ויותר מהיר.

נכון שהנהג שעשה 19 גם היה מוריד שתי שניות מהזמן של אדון system x על אותו הקארט ה"סגור", אבל ל 19 הוא לא היה יורד.

מה שבטוח שכשנוסעים על קארט פתוח הנהיגה יותר קשה, אתה מגיע לכל סיבוב יותר מהר והצלילה על הברקס והסיבוב עצמו הרבה יותר "on the edge" ודורשת עוד יותר ריכוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קשור לזמנים יותר גרועים, 24 זה לאט, לאט מאוד.

 

שיא המסלול שם זה משהו כמו 19 ומשהו.

 

אני במקרה הייתי שם שבוע שעבר עם חבר (פעם שניה שלו בקרטינג) והזמנים היו 21.5 לי ו 22.2 לו...

 

כך ש 24 זה אולי מאוד נחמד בשבילם, אבל זה זמן מסלול איטי למדי

הלו מה קרה, על מי אתה בא להתלהב, יש כאלה שיש להם את זה ויש כאלה שאין להם את זה ומפתחים את זה לאט לאט, אז אל תפתח את הפה על אחרים, ראיתי דברים יותר גרועים, ו24-23 זה זמנים סבירים לאנשים שם בפעם ראשונה, שמע מזמן כזה יש לך לרדת 2 שניות בשביל להיות ממש טוב...

זה מסלול שצריך לדעת לנסוע אותו נכון, עם הזמן למדים, וזה אין ספור מתשנים שזה תלוי בהם שמשפיע על הנהיגה שלך, החל מעם כמה אנשים נסעת במסלול כי במסלול הקטן ההוא שם יש לזה השפעה קריטית, ועד לאם אתה רזה או שמן..

בכל מקרה מר X משהו.. אל תקח את חלק מהשטויות כאן ללב, זה זמן ממש לא קריטי..

קארטינג זה משהו שלומדים ועם הזמן משתפרים.. עוד פעם פעמיים איכותיים אתה אולי תגיד גם ל22..

אתם גנובים.. עכשיו נזכרתי, היה לי חבר שאוהב מכוניות אבל כזה בתור תחביב קטן בסתר, לא חולה מטורף שיושב על קארס פורום כל היום, בכל מקרה, נסעתי איתו ועם עוד חבר לפ"ת לקארטינג, סיבוב ראשון האמת יצא לו לא משהו.. עשה 25 משהו.., ואחרי הרבה דיבורים מכאלה שעשו את המסלול שם כבר המון פעמים, ולמדו מטעויות.. בפעם השנייה היה לו שיפור רציני לאזור ה 23..

 

בכל מקרה,

יום טוב, ואל תכנע, תלך עוד כמה פעמים לקארטינג שמה..

עמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורום מוטוריקה? :)

 

המסלול בפ"ת אכן יותר קצר.

הקארטים שם תמיד פתוחים פשוט מכיון שאין הרבה ישורות.

לכל משקל יש את היתרונות והחסרונות שלו.

נהג שעשה 19 בפ"ת עם קארט מעולה, יעשה כחצי שניה יותר עם קארט ממוצע.

 

יש גם מסלולים במקומות אחרים, כמו הרצליה, נתניה, רחובות.

המסלול הכי מהנה לדעתי הוא ברחובות.

 

בהצלחה :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלו מה קרה, על מי אתה בא להתלהב, יש כאלה שיש להם את זה ויש כאלה שאין להם את זה ומפתחים את זה לאט לאט, אז אל תפתח את הפה על אחרים, ראיתי דברים יותר גרועים, ו24-23 זה זמנים סבירים לאנשים שם בפעם ראשונה, שמע מזמן כזה יש לך לרדת 2 שניות בשביל להיות ממש טוב...

זה מסלול שצריך לדעת לנסוע אותו נכון, עם הזמן למדים, וזה אין ספור מתשנים שזה תלוי בהם שמשפיע על הנהיגה שלך, החל מעם כמה אנשים נסעת במסלול כי במסלול הקטן ההוא שם יש לזה השפעה קריטית, ועד לאם אתה רזה או שמן..

בכל מקרה מר X משהו.. אל תקח את חלק מהשטויות כאן ללב, זה זמן ממש לא קריטי..

קארטינג זה משהו שלומדים ועם הזמן משתפרים.. עוד פעם פעמיים איכותיים אתה אולי תגיד גם ל22..

אתם גנובים.. עכשיו נזכרתי, היה לי חבר שאוהב מכוניות אבל כזה בתור תחביב קטן בסתר, לא חולה מטורף שיושב על קארס פורום כל היום, בכל מקרה, נסעתי איתו ועם עוד חבר לפ"ת לקארטינג, סיבוב ראשון האמת יצא לו לא משהו.. עשה 25 משהו.., ואחרי הרבה דיבורים מכאלה שעשו את המסלול שם כבר המון פעמים, ולמדו מטעויות.. בפעם השנייה היה לו שיפור רציני לאזור ה 23..

 

בכל מקרה,

יום טוב, ואל תכנע, תלך עוד כמה פעמים לקארטינג שמה..

עמרי.

להתלהב ??

 

אם הייתי מתלהב לא הייתי מספר שזמן השיא הוא שתיים וחצי שניות מתחת לזמן שלי.

 

אני פשוט אומר שהזמן הוא לא זמן ממש טוב אלא סביר. בטח שלא מצפה לגבורות מנער שעוד לא נוהג.

 

המסלול בפתח תקווה הוא באופן כללי די מהיר וזריז, לטענת האחראים, כל הקרטינגים פתוחים אז אני לא בטוח ש 19 זה עם קרט פתוח יותר. כמו כן אם אני עשיתי 21 וחצי בפעם השניה שלי במסלול (פעם ראשונה לפני יותר מחצי שנה) אז אני בטוח שמקצוענים יכולים לקצץ שתי שניות כמו כלום ... עם אותו הקרט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6866 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...