Jump to content

לולי בר

  • פרסום הודעות

    6
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות לולי בר

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לאחר הבאת הרכב למוסך התברר כי היחידה הרובוטית לא תקינה. המלצת המוסך היתה להחליף גיר ויחידה רובוטית בחלק מפירוק (עם אחריות לשלושה חודשים) בעלות של 4500 ש"ח כולל מע"מ ועבודה. בקשתי חלק חדש ונאמר שזה מאוד יקר (כמעט כמו עלות הרכב שנמכר הרבה פחות ממחירון - בסביבות 14-18 אלף ש"ח). האם הצעת המחיר סבירה לחלק מפירוק? תודה
  2. אם הבנתי נכון זה בעצם עידכון תוכנה? נכון. מודה על העזרה וההבנה המקצועית!
  3. אין סימני שמן בתחתית הרכב ומעולם לא הוחלף מצמד. האם יש לכם מוסך מומלץ לטיפול ברכב שכזה?
  4. שלום לכולם. יש לי סיטרואן C4 פיקאסו 2012 גיר רובוטי הרכב נסע 134000 ק"מ. יצאתי לנסיעה, הרכב נסע יפה, שילוב הילוכים יפה. עצרתי בתחנת דלק . כשהנעתי את הרכב שוב לנסיעה , הרכב הניע יפה. שילבתי הילוך והתחילו להשמע נקישות כשהצג מראה חילופי הילוכים A1 קופץ ל- A2 ' חוזר לA1 ' כשהרכב לא נוסע ומשמיע נקישות. ניסיתי לשלב הילוך אחורי, נשמעה מכה (כנראה בגיר) והאוטו נכבה. אציין כי ידית ההילוכים מעבירה הילוכים , הוא מזהה את הניוטרל ומניע את הרכב, הוא מזהה מצב של רוורס וכו'. האם מישהו מכיר את התקלה? האם זה הקלאצ' של החצי אוטומט או חלילה גיר או מחשב. אציין כי דקות
  5. לפני כשבוע ערכתי טיפול 15000 לרכב. לא הייתי במוסך בזמן הטיפול. הגעתי שילמתי, קבלתי חשבונית המפרטת - החלפת שמן מנוע סינתטי מלא, פילטר אויר ושמן מקוריים. מיד לאחר צאתי את המוסך בדקתי שמן. לתדהמתי, צבע השמן היה זהה לצבע השמן לפני החלפתו (לפני שהגעתי לטיפול בדקתי שמן והנייר נשאר ברכב, כשבדקתי לאחר הטיפול, הצבע היה זהה). האם זה מהווה הוכחה כי לא הוחלף שמן ובעצם שילמתי על טיפול שלא בוצע? איך אוכל להוכיח זאת כעת - שבוע לאחר הטיפול (נסיעה של כ- 80 ק"מ במהלך השבוע)?
×
×
  • Create New...