Jump to content

לולי בר

  • הודעות

    13
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי לולי בר

  1. לא. גם לאחר כיבוי ומנוחת הרכב , מפלס המים נותר בחסר.
  2. היי מחפשת מוסך אמין ולא יקר לסיטרואן פיקאסו 2012. באיזור מודיעין / צומת שילת או בני ברק אשמח להמלצתכם. 2. לאחרונה יש לי תופעה שמפלס המים במיכל המים יורד. אם אני נוסעת ברכב כל יום אין לי את הבעיה אף אם לא נסעתי ברכב מספר יים ויצאתי לנסיעה בגמר הנסיעה (כ- 30 ק"מ), אני רואה כי מפלס המים ירד במיכל (לפני הנסיעה היה מלא...) אינני מוצאת שום דליפה וכפי שכתבתי זה קורה לאחר שלא נסעתי ברכב מספר ימים. יש הסבר לתופעה?
  3. לעניין מק"ט לצינור מפילטר אויר לטורבו - סיטרואן C4 פיקאסו בנזין 1600 מודל 2012 בתודה לכל המשיבים!
  4. לעניין מק"ט לצינור מפילטר אויר לטורבו - סיטרואן C4 פיקאסו בנזין 1600 מודל 2012 בתודה לכל המשיבים!
  5. המוסך שלי טוען שזה לא אותו חלק. האם מישהו מנסה לתמרן אותי כדי לקחת מחיר גבוה פי 10? 86ש"ח חלק מהייבוא שהשארתי לינק קודם. מול 10170 ש"ח חלק ללא הרכבה....
  6. תודה. אשמח למספר מק"ט כדי לוודא שאני מזמינה את החלק הנכון. דבר נוסף, האם כשמחליפים צינור צריך גם להחליף נשם? יש נשם באתר יכולה לרכוש גם אותו, השאלה אם נחוץ. תודה על העזרה!
  7. בטיפול האחרון התגלה כי צינור פילטר אויר קרוע בסיטרואן C4 פיקסו מודל 2012 ניסיתי להשיגו ואין במלאי. מצאתי באלי אקספרס משהו דומה אך אינני בטוחה שזה החלק הנכון. האם תוכלו לעזור במק"ט המדוייק? מספר שילדה - VF7UA5FV8CJ737636 תמונה של הצינור השבור - קישור לחלק שמצאתי באליאקספרס - https://he.aliexpress.com/item/4000288021327.html?src=google&src=google&albch=shopping&acnt=272-267-0231&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Google_7_shopping&gclsrc=aw.ds&albagn=888888&ds_e_adid=&ds_e_matchtype=&ds_e_device=c&ds_e_network=x&ds_e_product_group_id=&ds_e_product_id=he4000288021327&ds_e_product_merchant_id=109110418&ds_e_product_country=IL&ds_e_product_language=iw&ds_e_product_channel=online&ds_e_product_store_id=&ds_url_v=2&albcp=20695360224&albag=&isSmbAutoCall=false&needSmbHouyi=false&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIgszt3_-5gwMVQYtoCR21WQ3UEAQYBCABEgL_gvD_BwE&aff_fcid=d1e29ee5233941d29dafb922d5730091-1704040806322-00112-UneMJZVf&aff_fsk=UneMJZVf&aff_platform=aaf&sk=UneMJZVf&aff_trace_key=d1e29ee5233941d29dafb922d5730091-1704040806322-00112-UneMJZVf&terminal_id=d2a2f96043ed4cd0a5e717c500ff2844&afSmartRedirect=y&gatewayAdapt=glo2isr
  8. לאחר הבאת הרכב למוסך התברר כי היחידה הרובוטית לא תקינה. המלצת המוסך היתה להחליף גיר ויחידה רובוטית בחלק מפירוק (עם אחריות לשלושה חודשים) בעלות של 4500 ש"ח כולל מע"מ ועבודה. בקשתי חלק חדש ונאמר שזה מאוד יקר (כמעט כמו עלות הרכב שנמכר הרבה פחות ממחירון - בסביבות 14-18 אלף ש"ח). האם הצעת המחיר סבירה לחלק מפירוק? תודה
  9. אם הבנתי נכון זה בעצם עידכון תוכנה? נכון. מודה על העזרה וההבנה המקצועית!
  10. תודה! מה זה תהליך לימוד לגיר?
  11. אין סימני שמן בתחתית הרכב ומעולם לא הוחלף מצמד. האם יש לכם מוסך מומלץ לטיפול ברכב שכזה?
  12. שלום לכולם. יש לי סיטרואן C4 פיקאסו 2012 גיר רובוטי הרכב נסע 134000 ק"מ. יצאתי לנסיעה, הרכב נסע יפה, שילוב הילוכים יפה. עצרתי בתחנת דלק . כשהנעתי את הרכב שוב לנסיעה , הרכב הניע יפה. שילבתי הילוך והתחילו להשמע נקישות כשהצג מראה חילופי הילוכים A1 קופץ ל- A2 ' חוזר לA1 ' כשהרכב לא נוסע ומשמיע נקישות. ניסיתי לשלב הילוך אחורי, נשמעה מכה (כנראה בגיר) והאוטו נכבה. אציין כי ידית ההילוכים מעבירה הילוכים , הוא מזהה את הניוטרל ומניע את הרכב, הוא מזהה מצב של רוורס וכו'. האם מישהו מכיר את התקלה? האם זה הקלאצ' של החצי אוטומט או חלילה גיר או מחשב. אציין כי דקות ספורות קודם הרכב נסע חלק!! ובעבר לא היה סימן לתקלה שכזו.
  13. לפני כשבוע ערכתי טיפול 15000 לרכב. לא הייתי במוסך בזמן הטיפול. הגעתי שילמתי, קבלתי חשבונית המפרטת - החלפת שמן מנוע סינתטי מלא, פילטר אויר ושמן מקוריים. מיד לאחר צאתי את המוסך בדקתי שמן. לתדהמתי, צבע השמן היה זהה לצבע השמן לפני החלפתו (לפני שהגעתי לטיפול בדקתי שמן והנייר נשאר ברכב, כשבדקתי לאחר הטיפול, הצבע היה זהה). האם זה מהווה הוכחה כי לא הוחלף שמן ובעצם שילמתי על טיפול שלא בוצע? איך אוכל להוכיח זאת כעת - שבוע לאחר הטיפול (נסיעה של כ- 80 ק"מ במהלך השבוע)?
×
×
  • תוכן חדש...