שלום לכולם.
יש לי סיטרואן C4 פיקאסו 2012 גיר רובוטי הרכב נסע 134000 ק"מ.
יצאתי לנסיעה, הרכב נסע יפה, שילוב הילוכים יפה.
עצרתי בתחנת דלק .
כשהנעתי את הרכב שוב לנסיעה , הרכב הניע יפה. שילבתי הילוך והתחילו להשמע נקישות כשהצג מראה חילופי הילוכים A1 קופץ ל- A2 ' חוזר לA1 ' כשהרכב לא נוסע ומשמיע נקישות.
ניסיתי לשלב הילוך אחורי, נשמעה מכה (כנראה בגיר) והאוטו נכבה.
אציין כי ידית ההילוכים מעבירה הילוכים , הוא מזהה את הניוטרל ומניע את הרכב, הוא מזהה מצב של רוורס וכו'.
האם מישהו מכיר את התקלה?
האם זה הקלאצ' של החצי אוטומט או חלילה גיר או מחשב.
אציין כי דקות ספורות קודם הרכב נסע חלק!! ובעבר לא היה סימן לתקלה שכזו.