Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רועי,

 

שמחתי לשמוע שהעצה שנתתי לך פתרה את הבעיה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
קילפת את החוט של ה RCA וחיברת לHU? כי יש לי את הרעש הזה גם אבל רק כשהרכב מונע. וגם אני עשיתי חיפושים וכלום לא עזר.

זה התחיל כשעשיתי בריג' לרמקולים הקדמיים וניתקתי את האחורים - כשאני מבטח את הבריג' ומחבר רגיל - הרעש נחלש.

תתחיל בזה שתפרט מה כוללת המערכת שלך וממתי התחיל הרעש..

אם יש לך פיוניר אז רוב הסיכויים שהבעיה היא המינוס של ההד יוניט .. ותבצע מה ששלו הסביר

פורסם

לא אין לי פיוניר - יש לי רדיוטייפ של אלפיין וצ'נג'ר - המערכת כוללת זוג קומפוננטים קדמיים ומגבר MAC AUDIO 4 יציאות

ברכב היו 4 קומפוננטים וכל יציאה מהמגבר היתה מחוברת לקומפוננט - (הרעש היה אבל חלש).

הוצאתי את הקומפוננטים האחורים וככה נשארו לי 2 יציאות פנויות במגבר אז עשיתי בריג' ל'ומפוננט (המגבר תומך 2 אוהם).

 

ומאז הרעש נהיה יותר חזק - נראה לי כי הגברתי אותם יותר אז הרעש גבר.

אגב הרעש הופיע לאט לאט ובלי שום קשר לשינוי במערכת. רק כשחיברתי בבריג' אז הרעש גבר - אבל הוא היה גם לפני כן

 

תודה.

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

איך אני מבצע מה ששלו אמר???

תסבירו בעברית

 

היה לי את אותו רעש כמו שתיארו פה...ואז שמתי 2 משתיקים...ומאז אני לא שומע אותו הדבר...ממש לא אותו הדבר...הסאב גם חלש יותר...

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם

לא ניסיתי להחליף נק מינוס כי אני לא נגעתי בה - ונגיד לפני חודשיים לא היה רעש - זה לאט לאט הופיע.

ואני לא שיניתי את נק' המינוס. שווה לשנות אותה בכל מקרה לבדיקה?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

תוציא את הרדיו דיסק מחוברים אליו מאחורה שתי ארס אס אי מינוס ופלוס

תחבר כבל קטנטן בין הגוף של ההד יוניט לבין הסיכוך של המינוס באר אסי אי

 

 

פשוט וקל, ממש דקה של עבודה

זה בעיה שקוראת הרבה ברדיו דיסקים של פיוניר

 

 

בברכה

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

×
×
  • תוכן חדש...