Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

רציתי לשאול מה המשמעות של הרעידות של האוטו כאשר אני משחרר את הרגל מעל דוושת הגז והאם זה תקין?

 

הרעידות מתרחשות גם במהירות של 25-30 בהילוך שני ולא רק בהילוך ראשון במהירויות נמוכות.

 

המכונית היא איביזה 88 1,500.

 

תודה.

נועם. :wink:

פורסם

החל מתושבות מנוע לא תקינות, דרך משולשים / תפוחים / הגה לא תקינים ועד צמיגים שדורשים החלפה. יש פחות מדי פרטים בכדי לקבוע בבירור..

HFturbo

פורסם

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=11483

האם מה שקורה לי דומה למקרה שאיציק מדבר עליו בהודעה הנ"ל?

 

מה מרגישים עכשיו, לאחר הניקוי, שלא הרגשנו קודם ?

1. המנוע לא נוחת לסלד נמוך

2. העברת ההילוכים "מדוייקת" יותר עקב כך שהמחשב יודע "לתת" מעט יותר דלק בשביל לשומר שהסלד לא "יפול" מהר למטה.

3. בזמן שעוזבים את הגז, אין "טלטלת" באוטו (אני תמיד נזכר בכוכבי כשיש "טלטלת"באוטו )

4. האוטו נוסע חלק יותר, מדוייק יותר

×
×
  • תוכן חדש...