Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיפור ושאלה, למי שאין כוח לקרוא את הסיפור, שיעבור ישר לשאלה.

 

אני חייב לספר לכם משהו משעשע שראיתי לפני שעתיים שלוש:

הייתי בראשון בז'בוטינסקי (קניון לב העיר) ליד שער ראשון..

טוב בזמן שאני עומד בתור לקנות פלאפל, ראיתי משהו מאוד מצחיק (לפחות למתבונן מהצד..), פתאום מגיע אדם במאזדה 3 וחונה במקום אסור, מפעיל אורות מצוקה ויוצא מהאוטו לקנות לעצמו פיצה בפצריה ממול.

בערך כעבור דקה, עוברת בסביבה מכונית גרר מרימה את הרכב ובא לנסוע, וכל זה לוקח בדיוק דקה, (3 דקות מהרגע שהבחור חנה).

כעבור שניה מגיע בריצה הבעלים של הרכב, ומתחיל לריב עם השוטר "אני כאן, אתה לא יכול לגורר אותי" וכו'..

כמובן שהשוטר לא מתיחס יותר מדי ועונה לו "תבוא למגרש תשלם שם ותיקח את הרכב".

הבעלים הציא לשוטר לשלם במקום אך הדבר כבר היה אבוד מראש, וכמובן שהרכב נגרר, ושהבחור נשאר במקום לבכות ללא האוטו..

אותי אישית הדבר מאוד בידר, ושימח, ככה אולי הבחור ילמד לא לחנות איפה שאסור!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

השאלה שלי בעקבות הארוע היא:

האם במקרה כזה בעל הרכב לא יכול לעשות כלום כדי שהרכב לא יגרר, ובעצם אין לו שום אפשרות אחרת, חוץ מלהגיע למגרש ולקחת את הרכב?

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

הכח הוא של השוטר היכול להחליט אם לוותר/לגרור/או תשלום במקום.

 

אין לבן אדם המסכן שום סיכוי נגד הזרוע של החוק.

 

דרך הגב לי יש שיטה שאני עוצר לקנות משהו....

מדליק אורות מצוקה ופותח מכסה מנוע...

 

בדוק!!! ועובד!!!

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

לא ניתן לבצע תשלום במקום.

השוטר/פקח אינו מחזיק עימו פנקס קבלות, אי לכך כל שנותר הוא לכתת רגליים או ליסוע בתחבורה ציבורית למגרש השחרורים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש מדינות שניתן לשלם בהן במקום.

אצלינו, עם כל תרבות ה"כמה זה בלי קבלה", אי אפשר לשלם לשוטר/ פקח עצמו. ובצדק.

פורסם

השיטה של הבחור מעליי עובדת, וכבר עשיתי אותה למספר פקחים (שאני ברכב, במקום שמותר לחנות , כחול לבן רק ללא כרטיס חניה וממתין לאנשים) הוא בא לשים דוח , אמרתי לו אין לך למה לשים הזזתי את הרכב בדחיפה מהכביש, והכנסתי אותו לחניה הנל - הרכב תקוע מחכים למכונאי אמר לי תנסה להניע - יש לי קודן שקט, אמרתי לו הנה תראה, מסובב - כלום , מסובב חזק יותר , כלום - ההוא אמר טוב, אני רואה שאתה באמת תקוע עם הרכב - לפחות אתה חונה במקום שלא מפריע לאף אחד. תגיד למכונאי שלך שיזדרז.

פורסם
השיטה של הבחור מעליי עובדת, וכבר עשיתי אותה למספר פקחים (שאני ברכב, במקום שמותר לחנות , כחול לבן רק ללא כרטיס חניה וממתין לאנשים) הוא בא לשים דוח , אמרתי לו אין לך למה לשים הזזתי את הרכב בדחיפה מהכביש, והכנסתי אותו לחניה הנל - הרכב תקוע מחכים למכונאי אמר לי תנסה להניע - יש לי קודן שקט, אמרתי לו הנה תראה, מסובב - כלום , מסובב חזק יותר , כלום - ההוא אמר טוב, אני רואה שאתה באמת תקוע עם הרכב - לפחות אתה חונה במקום שלא מפריע לאף אחד. תגיד למכונאי שלך שיזדרז.

אני מקווה שקוראים פה חברה שעובדים בגרירה \ פיקוח וילמדו לקח מחוצפנים כמותכם וירימו לכם את האוטו יחד לכל הרוחות.

 

 

 

חתיכת חוצפן

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לדעתי אין רע בשיטה הזו, כל עוד היא נעשית כפי שהבחור תיאר אותה.

מדרכה צבועה בכחול לבן היא ברוב הערים יותר דרך של העירייה להרוויח כסף, ופחות לשמור על

מקומות החניה של דיירי אותו רחוב.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

החונה המתחכם בכחול-לבן. זה שעבדת על הפקח/שוטר לא עושה אותך צודק. אם זה היה קורה ליד הבית שלך הרבה פעמים ולא משאיר לך מקומות חנייה היית בודאי כועס על כל העולם. אז על תעשה לחברך מה ששנוא עליך. ובכלל אם כולם יהיו ממושמעים בחנייה, הרי בעית החניה בעיר תהיה קצת פחות אקוטית

פורסם

בואו לא נהיה "יפי נפש"... הבחור חונה עם האוטו לכמה דקות, לא ליום שלם. וחוץ מזה, הוא נימצא באוטו.

מה עדיף, שהוא יחנה ב"דאבל-פארק" באמצע הכביש כמו רוב הישראלים החולירות?!

שני סיפורים... שיפטו בעצמכם...

 

כשאני חוזר מהעבודה אני רואה כאילו שמחנים את האוטו ב"דאבל פארק" ליד הדואר ברחוב שאני גר (רחוב צר וחד סיטרי), מילא אם הם היו מחנים בצמוד למכוניות החונות, אבל הם לא! כל כך בא לי להיכנס לאחת המכוניות המונעות, לתת גז ולנסוע אל השקיעה.... :twisted:

 

הכי נוראיים הם אילו שעוצרים באמצע הכביש "כדי להיפרד לשלום" ממישהו...

ערב אחד לפני כמה חודשים אני מבחין שמכונית "חונה" באמצע הרחוב (זה היה ברחוב די ראשי) ומכוניות מנסות לעקוף אותה (תנועה נגדית מפריעה), אני ניגש לנהגת ואני רואה תלמידה שלומדת נהיגה ו... המורה שלה! כשאני שואל את המורה למה היא לא החנתה כאן, במקום שמפריע לתנועה ולא עוד 2 מטר קדימה במקום פנוי ולא ביציאה מחניון באמצע הכביש היא עונה לי "זה רק לשניה" (כמה דקות, לפחות שאני ראיתי)....

התשובה היתה בסיגנון "אם מורים לנהיגה כמוך לא פלא שיש כל כך הרבה צעירים מתים מתאונות!!! דרק!"

 

מה לעשות... יש כאילו שחושבים שהכביש של אימא שלהם. הם לא מבינים שהוא של כולם, ורק אותה פינת רחוב חשוכה היא של אמא שלהם!!!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

גילי? שתית משהו? (תקרא את מה שכתבת ותבין)

 

בכל מקרה - אני לא חושב שזה כ"כ פסול להמתין לנוסע בכחול לבן.

עם זאת - לא ידעתי שיש פקחים/שוטרים שנותנים דו"ח חניה כשאתה באוטו...

פורסם

איזו שטויות, אסור לגרור רכב ברגע שהבן אדם כבר רואה את רכבו ומבקש שיורידו.

הגרר חייב להוריד אותו מייד לפי בקשת הבן אדם.

מותר לגרור רק שהבעלים או הנהג לא היה בסביבה ולא ראה את הגרר.

אם הוא ראה, וגם שהרכב כבר על הגרר חייבים להורידו חזרה לכביש.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

הגרירה איננה פעולת ענישה, אלא דרך להסיר את המפגע. בגלל זה משלמים קנס, ובלי קשר אליו הוצאות גרירה. אם בעל הרכב מגיע, צריך להשאיר לו את הרכב, ולתת את הקנס. אין פשוט מזה, וכל שיטת פעולה אחרת היא שרירות לב ועיוות כוונתו של המחוקק.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לפי מה שידוע לי, ומה שגם הבנתי מהשרשור הזה:

 

אם הגרר הספיק להרים את הרכב לפני שהבעלים הגיע, אין לבעלים דבר וחצי דבר לעשות..

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
הגרירה איננה פעולת ענישה, אלא דרך להסיר את המפגע. בגלל זה משלמים קנס, ובלי קשר אליו הוצאות גרירה. אם בעל הרכב מגיע, צריך להשאיר לו את הרכב, ולתת את הקנס. אין פשוט מזה, וכל שיטת פעולה אחרת היא שרירות לב ועיוות כוונתו של המחוקק.

 

 

זאת הדרך הנכונה.....

 

בן דוד שלי גרריסט בת"א, משלמים להם לפי מכונית...

הוא מספר לי על כ"כ הרבה אנשים שמאיימים עליו ומקללים, אבל זה נגמר כשהוא יוצא מהרכב (הוא 1.95 על 100 ק"ג) בקיצור כולם חארות, חניה כפולה זה כלום לעומת מה שהוא מספר לי שאנשים עושים ...

 

כמה שאני מתפלל להאמר עם חתיכת מגן חזירים כדי לנגח את כל אלה שחונים באבן גבירול חניה כפולה ועוד עושים פרצוף של עגל כשאני מקלל אותם...

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...