Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם למישהו יש ניסיון עם ר"ד DEH-P1Y?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אתה באמת מעוניין בהמלצה אז רוב התשובות שקיבלת הם בערך כמו המלצות לחליפה של חבר טלפוני בקיצור כולם מקשקשים. ה:P1Y הוא מכשיר מדהים עם יכולות גבוהות ביותר גם בהשוואה לחברות אחרות

"אין עליו" מנסיון.

אפשר לדעת איזה ניסיון?

אף אחד לא אומר שהמכשיר הוא לא טוב פשות משווים אותו למכשיר יותר טוב של אותו חברה טוב באותו מחיר.

פורסם

אפילו ברכבים ה"רגילים" ההגברה מספיק חזקה כדי לא לעבור את האחוזי עיוות הגבוליים(כלומר הגיין בממוצע נמצע על החצי) ולכן אין צורך בפראוות יותר גבוהה כי פשוט אפשר להגביר את הגיין במקום(כמובן זה לא יהיה חכם במיוחד).

פורסם

זו אחת הדוגמאות לה התכוונתי.

 

ישנם מערכות שהGAIN בחצי אפילו כבר יותר, ולא נשמעות כראוי, הווליום גבוה ואינו מספיק, והצליל מתעוות.

 

נכון, אפשר לעשות המון , מגברים ורמקולים/קומ וכו...

 

שים מכשיר 6.5V וכל ה"תמונה"=(צליל-עצמה-איכות) משתפרים, וברוב המקרים באופן מהותי.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אבל ברגע שאתה שם 6.5V זה כמו להרים עוד יותר את הגיין והצליל עוד יותר יתעוות(כמובן באותו הווליום).

אבל זה עדיין תאורתי ורק מהנסיון הדל שלי, כמו שאמרת ליותר פראוות יש סיגנל נקי יותר יכל להיות שזה גורם לצליל נקי יותר בסופו של דבר, אבל עדיין זה לא אמור להיות הבדל משמעותי כמו שתיארת.

פורסם

לא מתעוות , להיפך!!!

 

למעט כפי שרשמתי אם ברכב מותקנת מערכת מקצועית מתואמת ומדוייקת, אז זה נכון, לא צריך, זה יעוות אם לא יורידו GAIN ואם יורידו זה לא יעוות, אף ישפר--- לא לזאת הכוונה ולא לזאת המטרה!!! לא!!

 

אולי לא הסברתי טוב, אז אנסה שוב:

זה כדאי בעיקר למערכות ממוצעות שסובלות מחוסר כח, שגם בווליום גבוה במכשיר וGAIN גבוה, עדיין המערכת חלשה. כאן ה6.5V נותן תמורה מלאה לכסף (במסגרת המגבלות כמובן, אם יש רמקולים הרוסים ומגבר דפוק , אז הלו,, יש גבול... מכשיר מכשיר , אבל לא קוסם!!...)

 

וגם , עם כל הכבוד לפיוניר הזה, הסאונד שלו לא כמו של האלפיינים המובילים בתחום (גם לדעתי) אבל לא לזלזל ביכולותיו.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

עם תיקח מכשיר של אלפיין באותו טווח מכירים ותשווה אותו מול הפיונירDEH-P1Y לא תרגיש בהבדל

דאבל קיקר

פורסם

השוואה כזו לגבי עוצמה לא ביצעתי, לגבי הצליל ובכיוון נכון של האלפיין , האלפיין גובר. לדעתי זאת עובדה.

אני עם פיוניר P1Y ומרוצה, אבל נראה שאחליף בקרוב לאלפיין.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני מסכים איתך בקשר לזה, שאם יש למשהו מערכת שהוא הגביר את הגיין ואת הווליום עד הסוף וזה עדיין לא מספיק לו(אפילו אם זה מעוות) אז 6.5V יכל לעזור, אבל מצד שני לאדם שלו יש מגבר כזה גרוע(כנראה מאוד גרוע!!) ששוה בערך 10 שקל, למה לו לקנות מערכת ב3000-4000 שקל?

פורסם

המגבר מגביר את מה שהוא מקבל בסיגנל, לטוב לרע, חלש, חזק, גרוע, איכותי וכו.

זאת עובדה. ושכל אחד יעשה כאן עם זה מה שהוא חושב

 

בברכת יום טוב

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...