Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנוע של הראשונה טוב יותר. (אך הוא חדש לדבריך), של השניה מבריח קומפרסיה והפולי "רוקד". (לפי הבדיקה).

 

לעומת זאת, נראה כי משמעות השלדה ברכב השני קטנה יותר.

 

עשה את שיקוליך בכובד ראש.

משכנתא זה קל

פורסם
המנוע של הראשונה טוב יותר. (אך הוא חדש לדבריך), של השניה מבריח קומפרסיה והפולי "רוקד". (לפי הבדיקה).

 

לעומת זאת, נראה כי משמעות השלדה ברכב השני קטנה יותר.

 

עשה את שיקוליך בכובד ראש.

 

לפי מה אתה קובע מצב מנוע לא הציג נתוני גרפים או נתונים של הקומפרסיה

פורסם

אם החתמת את שניהם על התחייבות, ואני מאמין שהחתמת, כי אתה קורא בפורום זמן ממושך,

אז פשוט תמשיך הלאה.

 

שניהם לא מרשימים במיוחד.

למרות שה2001 פחות מסריח מהקודם, אבל עם ק"מ קצת גבוה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא ברור לי איך כל אחד מהמוכרים כל כך לא מודע למה שקרה לאוטו שלו מבחינת תאונות. או ש"עירבבו" אותם בזמן תיקון התאונה/רכישת הרכב או שהם משקרים.

זה עדיין לא משנה את העובדה שהמשמעות של הפגיעות האלו נמוכה יחסית ולא הייתי פוסל את המכוניות האלו על הסף...יחד עם זאת, נדרשת כאן גמישות מצד המוכר לגבי המחיר של 5%-10% מתחת למחיר המחירון.

משתי הבדיקות שהעלת לכאן הסעיף המשמעותי ביותר הוא ברכב השני- "סימני שמן במיכל עיבוי", את זה צריך לבדוק היטב!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מישהו מוכן להסביר לי מה זה בדיוק "מנוע זורק"? מהבדיקה השניה (שאגב נראתה לי הרבה יותר גרועה מהראשונה).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

פולי מנוע עשוי לעיתים 2 חלקים שמחוברים יחד למקשה אחת, יש בין 2 החלקים גומי בולם זעזועי המנוע, עם השנים זה מתבלה, והפולי מתחיל להתפרק לו לאיטו ועושה "שמיניות", בעיה מוכרת במאזדה 626 הראשונות, מוכרת ב306/וולקן, ויכול להיות בעוד מכוניות שאני לא מכיר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

שני הרכבים האלה לא עברו תאונות, הפגיעות בשלדה נגרמו כתוצאה ממדרכות.

 

אני יודע שמדובר בחצי ניחוש אבל האם לדעתכם יש סיכוי סביר למצוא בטווח הזמן הקרוב 156 שכבר כמה שנים על הכביש עם שלדה נקייה לחלוטין?

פורסם

DJO הנכבד,

בעברי 14 רכבים (רובם רכבי ספורט) מכל המינים, כל הסוגים, כל הסגנונות (היו גם שטח, פאר וכיוצ"ב).

הרכב הקודם שלי (לפני שרכשתי מיאטה NB) היה אלפא 156 כחולה שנת 2001. מנוע 2.0 ליטר (עם תוספת כוח לא קטנה שהוסיף הבעלים הקודם).

רכשתי את האלפא כי מאוד אהבתי את העיצוב, הייחודיות, הנועזות, הפינוק וההגה המדהים. אין הרבה רכבים שנותנים כזו הופעה + עור + גג + טלפון GSM + ג'אנט 16 וכו וכו וכו. . . . במחיר נמוך יחסית למתחרות.

אבל - וזה אבל גדול - החזקתי את הרכב 8 חודשים בלבד כי בסופו של דבר הרגשתי שאני ממש ממש לא רוצה אותו. הסיבה הייתה המועקה שהרכב גרם לי לאור העובדה שכל שבוע הייתי מגיע למוסך על משהו אחר. פעם אחת זה היה הפולי מנוע, פעם אחרת ממיר, פעם נוספת מצתים, פעם אחת רפידות ובפעם האחרונה בולמים קדמיים - וכל זה במשך 8 חודשים בלבד !!!

משיחות שלי עם בעלי אלפא נוספים מתברר כי הרכב סובל מבעיות כרוניות (שרובן מופיעות בטופסי הבדיקה שהעלת).

אני קניתי את הרכב לאחר חיפושים רבים (נסעתי עד נצרת בשביל זה). הרכב עבר בדיקה שנראתה דיי דומה לשלך אבל לרכב שלי לא הייתה נגיעה בשילדה או תאונה כלשהי.

הווה אומר - על פני הדברים הרכב היה שמור מאוד מהבעלים הקודם (יד ראשונה), נראה אפילו מלוקק. והייתה היסטורייה של טיפולים במוסך המרכזי בתל אביב. ז"א- קנייה טובה. בדיעבד - התברר כקנייה בעייתית.

 

אני לא אומר שאין לרכוש אלפא 156 אבל ככל הנראה כל אקזמפלר שתקח יוביל אותך להכיר באופן אישי את מנהל המוסך ולצערנו גם את מנהל הבנק. על בשרי למדתי שהשיקול של "ראש שקט" חשוב לא פחות משיקולים של כוח מנוע, תאוצה וכיוצ"ב. זו לפחות הגישה שלי. היום אני עם רכב יפני חדיש וזה פשוט תענוג לשכוח בכלל מלגשת למוסך אלא כשחייבים לבצע טיפול תקופתי סטנדרטי.

את הרכב רכשתי ב- 15,000 ש"ח מתחת למחירון ומכרתי כעבור 8 חודשים ב- 10,000 מתחת למחירון. על פניו - לא איבדתי ערך ואפילו הרווחתי 5,000 במכירה. בפועל - הפסדתי 20,000 ש"ח. איך יכול להיות ? ? ? המחירון צנח בתקופה של 8 חודשים ב- 25,000 ש"ח. בקיצור - תקופה קשה !!!

 

כמו כן, שני הרכבים שציינת נסעו לא מעט (וככל הנראה טיימינג בדרך) וזה בפירוש להכניס ראש בריא למיטה חולה. ממש ממש חולה.

 

מקווה שעזרתי. . .

עידן

---

פורסם

עידן,

 

אני מעריך מאוד את התשובה הארוכה שלך.

ה- 156 הקודמת שלנו לא הייתה יוצאת מהכלל מבחינת כמות/עלות הטיפולים (העלות אמנם ירדה ירדה במשהו אחרי שעברנו מהמרכזי), הוצאנו הרבה מאוד על האוטו גם בחודשים שלפני התאונה (זוג פירילי חדשים, זוג קוני, תיקון קוסמטיקה ב-2500ש"ח, טיימינג ועוד').

 

ישר אחרי התאונה אני פתחתי כאן אשכול בנושא מכוניות דומות ל- 156 (http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=93739):

 

מיאטה - הוחלט נגד מכוניות עם פחות מ 4 דלתות.

166,אימפרזה טורבו - הוחלט נגד עקב צריכת דלק גבוהה (בין השאר).

רובר620 - לא נקנה מכונית שקיבלה 2 (?) כוכבי בטיחות.

 

מכוניות שכן מחפשים וטרם נמצאו:

ליאון טורבו, קאפה (דגם 2000 ומעלה), סדרה3/A4/פאסט ידניות (יותר נדירות מ- 156 :|).

כמוכן יש את הרעיון של האימפרזה החדשה אבל יש לנו הסתייגות מקניית רכב חדש בגלל ירידת הערך, למרות שאם משווים את זה לירידת ערך של אלפות, גם משומשות, אז אולי זה לא טיעון רציני. אבל בכל מקרה לעבור מ- 156 לאימפרזה זה קצת :???:

 

ככה שכרגע.. אין הרבה אופציות אחרות, נכון ש-156 רואה מוסך אבל זה אוטו מדהים והוא גם כנראה מה שהכי מתאים לנו (ואחד היחידים).

 

אנחנו לא מאוד ממהרים ולא נקפוץ על כל אקזמפלר אבל כן נבחן ונתייעץ, כי אין הרבה בשוק.

המודל 2001 נמכרה אתמול.

הבעלים של המודל 2003 הכניס אותה למרכזי בעקבות הבדיקה שערכתי איתו והעלתה בעיות במנוע, האוטו צפוי לצאת שבוע הבא וישנה אפשרות שניקח אותו למכון פרונט כדי להתייעץ על חומרת הפגיעה מקדימה.

אם נבין שזו באמת פגיעה קלה, נדרוש שיוריד מהמחיר, תוך הבנה שגם כשאנחנו נמכור את הרכב נאלץ להוריד במחיר.

 

וחוץ מזה, נקווה שבזמן הקרוב יופיעו דברים מעניינים.. אם מישהו רואה/שומע על אחת מהמכוניות שהזכרתי לעיל (ואני מזכיר ה-156 צריכה להיות 2 ליטר, ידנית) .. ה"פ :idea:

×
×
  • תוכן חדש...