Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קנה לפני בערך חצי שנה תרמקולים האלה.

פיוניר 6.9 350 וואט

(הוא רוצה למכור את הרמקולים)..כמה הוא יקבל?

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

תמשיכו לתת מחירים כמו במכרז,

מה קורה לכם?

הרמקול , בקופסה , חדש, לא הותקן מעולם, עולה.... 349 ש"ח !

http://zap.co.il/model.asp?model_id=130665

אז למה לשלם 300 ש"ח על משומש?!

מה ההיגיון?

נכון, אין היגיון.

הרמקול לא שווה יותר מ200 ש"ח, וגם זה יותר מדי.

ZZR

פורסם

OK. מידן זה בשבילך.

פיוניר 350W

1. http://zap.co.il/model.asp?model_id=21490

2. http://zap.co.il/model.asp?model_id=19059

3. הדגם שלך.

4. יש עוד דגמים של פיוניר של 350W

 

מה הדגם של הרמקול?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

נחמד לשאול מה הדגם של הרמקול אחרי שמחליטים שבתור משומש

הוא שווה 300 ש"ח ,

זה עדיין לא משנה כלום.

גם אם הרמקול עולה חדש בקופסה 400 ש"ח (ולא 350) , הוא עדיין לא שווה 300 בתור משומש.

מקסימום 200-220 , וגם זה הרבה.

ZZR

פורסם
נחמד לשאול מה הדגם של הרמקול אחרי שמחליטים שבתור משומש

הוא שווה 300 ש"ח ,

זה עדיין לא משנה כלום.

גם אם הרמקול עולה חדש בקופסה 400 ש"ח (ולא 350) , הוא עדיין לא שווה 300 בתור משומש.

מקסימום 200-220 , וגם זה הרבה.

ב-ו-ל-ש-י-ט !!!

אני פירסמתי 2 זוגות של פיוניר 330W ב250 שקל ולוח הקרטל ויד שניה וחטפו אותם תוך 4 ימים......

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

ואם תשים לב פותח הת'רד רוצה לדעת בסופו של דבר בכמה חבר שלו יכול למכור אותם......

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

220 שח מחיר הוגן [סמוך עליי שבמחיר הזה ערסים יחטפו.] מניסיון אישי שלי מכרתי לפני 3 חודש רמקולים קנווד 350W ב300 שח ככה שהכל אפשרי..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תודה רבה לכולםםם

 

ולסיכום?

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

לסיכום שיפרסם אותם ב250 ש"ח והוא נפטר מהם.

שבת שלום אנשים.....

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

×
×
  • תוכן חדש...