Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיל הממוצע של רכב בפורום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

גיל רכבך  

797 הצבעות

  1. 1. גיל רכבך

    • פחות משנתיים על הכביש
      97
    • בין 2-4 שנים
      101
    • בין 5-7 שנים
      154
    • בין 8-10 שנים
      179
    • בין 11-13 שנים (לומד לבר מצוה)
      140
    • בין 14-16 שנים
      63
    • גודש במועדון החמש
      63


פוסטים מומלצים

פורסם

הראשונה בת 30, השניה בת 33. לאחרונה "התחדשתי" במנטה בת 22, למרות שאני לא אוהב את הצורה של המנטה B הייתי חייב לקחת אותה כי זו הייתה הצעה שאי אפשר לסרב לה (בחינם). הממוצע עומד על 28 שנה (עוד מעט הממוצע יגיע לגיל אספנות).

בקרוב אני מקווה להרחיב את המשפחה במנטה בת 34, כנראה אחת הראשונות שהגיעו לארץ. אם אני ארכוש את המנטה הזו הממוצע יגיע כמעט ל-30.

מכוניות חדשות פשוט לא עושות לי את זה, פעם היו מייצרים מכוניות, היום מייצרים פחיות שימורים עם 4 גלגלים, מנוע חשמלי ומערכת הפעלה של ווינדוס ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפיאט מריאה שלי ז"ל הייתה שנת 98-7 שנים על הכביש.

הקנגו רק בן חמש.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הראשונה בת 30, השניה בת 33. לאחרונה "התחדשתי" במנטה בת 22, למרות שאני לא אוהב את הצורה של המנטה B הייתי חייב לקחת אותה כי זו הייתה הצעה שאי אפשר לסרב לה (בחינם). הממוצע עומד על 28 שנה (עוד מעט הממוצע יגיע לגיל אספנות).

בקרוב אני מקווה להרחיב את המשפחה במנטה בת 34, כנראה אחת הראשונות שהגיעו לארץ. אם אני ארכוש את המנטה הזו הממוצע יגיע כמעט ל-30.

מכוניות חדשות פשוט לא עושות לי את זה, פעם היו מייצרים מכוניות, היום מייצרים פחיות שימורים עם 4 גלגלים, מנוע חשמלי ומערכת הפעלה של ווינדוס ...

:mm_yeah:

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אצלנו:

האקסנט 98 זה אומר בחישוב מהיר(מאד), 7 שנים.

הג'אסטי 86 זה אומר 20 שנה כמעט (איך הזמן עובר שנהנים), וחוץ מזה בגלל שיש לה רק 5 ספרות בקילומטרא'ז אז אני לא יודע כמה יש לה, אבל אני יתן רקע ותבינו לבד: בעלים קודמים 05, מהשכרה:?

 

בן.

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם

שלוש רכבים:

אני אתחיל מהגדול לקטן:

איסוזו איפון 94 (11 שנה על הכביש) יד ראשונה!

שברולט קוואליר 96 (9 שנים)

ורנו קנגו 2001 (4 שנים)

עד כאן להיום!

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

כפי שכבר בוודאי כולם יודעים, פיאט פונטו שנת 1995

 

יבין, שממתין למפגש מועדון פיאט בקוצר רוח היסטרי :wink:

SENA לשעבר

פורסם
כפי שכבר בוודאי כולם יודעים, פיאט פונטו שנת 1995

 

הייתי בטוח שאתה נוהג ב-Koenigsegg :?

 

והרכב הנוכחי שלי (גולף מארק 4) כמעט בן 6...קטנצ'יק :-P

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

החברה השניה שלי בת קצת יותר מחצי שנה... :wink:


×
×
  • תוכן חדש...