Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה שתהיה אולי קצת לא במקום

 

34 כוחות סוס זה די חלש, האם אתה מתכוון להגדיל בשקל תשעים ? או שאתה מתכוון להשאיר את המנוע "מקורי"

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא בבת-ים אבל בפרדס-חנה , בפתח של בית הספר החקלאי, עמד לפני מספר שנים מידי בוקר אחד כזה.

הוא היה גדול (מנוע 6) ארוך , סגור , יפה , מזגן עילי,כננת מכנית , יציאות להידראולי מאחור,ונדמה לי שגם ארגז הייבר (מהפך) ואני לא בטוח לגבי ה-PTO.

והיא היתה תלמידת תיכון בת 16 עם רשיון טרקטור.

 

קפיש - מקלארן ובנצי ?

 

שבת שלום

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
אכן חלש אבל תראה את יחסי העברה בגיר:

 

1- 1:14.931 3.4 קמ"ש

2- 1:8.232 6.4 קמ"ש

3- 1:4.473 11.8 קמ"ש

4- 1:2.466 21.5 קמ"ש

5- 1:1.525 35 קמ"ש

6- 1:1 53 קמ"ש

בקיצור, רכב עירוני מובהק...

בנוסף, אין בעיות חנייה :wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
אכן חלש אבל תראה את יחסי העברה בגיר:

 

1- 1:14.931 3.4 קמ"ש

2- 1:8.232 6.4 קמ"ש

3- 1:4.473 11.8 קמ"ש

4- 1:2.466 21.5 קמ"ש

5- 1:1.525 35 קמ"ש

6- 1:1 53 קמ"ש

גם לא מקבל דוחות על מהירות

 

תתחדש, תמיד סיקרן אותי הרכב הזה

לעולם לא היתי מנחש שהוא מוגדר כטרקטור.

אני מניח שהיתי מעדיף אחד כזה ולא איזה טום קאר

http://www.unimog.co.il/

http://www.unimog-forever.com/

http://www.jeepolog.com/unimog4000_test.htm

כן כן הפניה למתחרים:wink:

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אם הבנתי נכון אז טרקטור אינו משלם טסטים במידה ויש פיגורים של מספר שנים?כמו כן נצפה יונימוג ישן מאד לחלקים מנוע 6 בנזין במגרש גריטה ליד צור יגאל.

פורסם

המיפלצת הזאת מחוייבת ברישיון נהיגה על טרקטור בלבד???

 

נראה לי יותר כרישיון למשא קל.

מה רשום ברישיון הרכב???

 

תקנו אותי עם אני טועה.

 

ירון מאיר

פורסם

במידה וה"משאית" מוגדרת כ 4*4 היא גם רכב מגויס

אבל זו אינה משאית לפי הרישיון

מה קורה אם זה ?

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

היונימוג שלי וכן רוב היונימוגים שמסתובבים בארץ מוגדר כטרקטור חקלאי לפיכך טרקטור חקלאי עושה טסט רק פעם בשנתיים ופטור מאגרת רישוי.

 

אבל לא כל אחד יכול להיות בעלים של טרקטור חקלאי, רק מי שעוסק בחקלאות ומסוגל להביא אישור מוועד/מועצה של יישוב חקלאי ואז ניגשים למשרד החלקות למדור פיתוח הכפר מקבלים אישור שעולה 76 ש"J ורק אז אפשר לעשות את העברת הבעלות בנוסף לכך היתרון הוא המבחן הרישוי שנעשה כל שנתיים הוא הרבה יותר פשוט לא במכון רישוי כי אם אצל בוחנים שמוסמכים לכך וחלקם אף מגיעים עלייך ולא צריך לנסוע.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלחתי את משאבת המים לדיסקל לשיפוץ לאחר שראיתי שהיא נוזלת וכשבאתי להרכיב אותה גיליתי כי החורים במשאבה שהם בנו לי משתי משאבות לא בדיוק מתאימים להברגות בבלוק אז עכשיו צריך שוב לעשות טיול לדיסקל שיסדרו לי אתזה וגם על הדרך נמסור את המשאבות ברקס לשיפוץ......

פורסם

תתחדש....

 

נראה אחלה פרויקט

 

 

בתור בעל אונימוג לשעבר אני יכול להבין מה עובר עליך

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
לא אמרתי שהוא בכיתה י',פשוט רישיון למפלצת הזאת ניתן בגיל 16 ומעלה שזה בערך כיתה י'.

ושמע,זה מצחיק שילד בכיתה י' יגיע עם כלי כזה ,ויחנה ליד המורה שלו עם הלאנטיס.:lol:

רק שתדע שיש דבר כזה

ילד בכיתה י' עם יונימוג

מסיבות ברורות אני לא אפרט היכן

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT


×
×
  • תוכן חדש...