Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כולם פה נהיו חיים הכט אני רואה.

 

להחרים רכבים :?: לא דיברנו על זה :?:

 

למה לנהג כזה יש בעיות לקחת רכב אחר אחר כך:?: מספיק גרוטאה אחרת של 5000 ש"ח בשביל להרוג.

 

ואם הרכב שייך למישהו אחר :?:

 

 

אני חושב שמה שדפוק פה זו שיטת הענישה הקיימת. לא של הנהג שבטח יכנס לכמה שנים בכלא, אלא הענישה לנהגים שלא גורמים מוות.

 

היום אחוז נכבד מהאוכלוסיה גונב אדומים. ואין עקיפה והעונשים מגוחכים.

 

אני חושב שצריך להעלות את העונשים, קנס גדול על פשע ראשון. שלישה יפה על פשע שני וכלא :!: כן כלא :!: על פשעים חמורים בדרכין כמו נסיעה תחת שלילה או מעבר פעם שלישית באור אדום , או נהיגה פעם שניה בשיכרות.

 

אף אחד לא חושב שהוא יעשה תאונה לכן ענישה אחרי תאונה זה דבר מגוחך למניעת תאונות. נכון, זה משרת את חוש הצדק שלנו אבל לא מונע כלום. חייבים להעניש חזק עבריינים בעונשים ספציפיים לנהג. קנס (מבחינתי חודש משכורת שלו), שלילה, כלא :!:

פורסם

ילדים, אתה צריכים להבין דבר אחד. אנשים שלא שמים ז*ן פעם אחת גם לא שמים פעם אחרת. בדוק.

 

שללו ל-א' רשיון, א' שם קצוץ על החוק, א' ימשיך לנהוג. תמיד.

 

תבינו, שוטרים, מי בכלל שם עליהם ?

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
צבי זאת לא הצעה הגיונית.

 

אתה לא יכול לשפוט נהג חולה על ניסיון לרצח, זאת בדיחה.

 

אתה מצפה שנהג שיצא חולה מהבית וניכנס לאוטו יקבל מאסר עולם? הזוי.

צר לי אם לא היסברתי עצמי נכון, אמרתי, נהג בשלילה או באי כושר נהיגה, ז"א שיכרות=אי כושר נהיגה,

באשר למחלות: יש מצבים בהם אנשים לוקחים סיכונים על אחרים ועל עצמם, נוהגים עם זרוע בגבס עם קלקול קיבה קצוני, אם מצבים אלו היו אמורים למנוע ממנו כושר נהיגה מלא , הרי הוא נכנס לקטגוריה של לקיחת הגה לידיים במצב של אי כשרות= עבירה וסיכון אחרים.

כל המצבים האלו ניתנים למניעה מראש ואי מניעתם ע"י הנהג עצמו או מלוויו= לא דו"ח עבירת תנועה אלא, האשמה פלילית. כך אולי יחזרו פחות פורענים לכביש.

זוהי כמובן רק הצעה , אני אישית מאמין בה, אולי יש אפשרות לתרגמה יותר טוב.

אני סבור כי , במקרו, כל נהג חשוף לביצוע עבירות מינוריות וצריך לעשות את ההבדל בין שגגה לכוונה תחילה. לנהוג 135 קמ"ש זו עבירה מתוכננת!

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

צבי בכל מקרה הצעת הענישה שלך היא קיצונית מידי.

 

 

אתה לא יכול לשפוט נהג שיכור על ניסיו לרצח של אנשים.למרות שנהגיה בגילופין יכולה להיחשב כנסיון לרצח, עדיין אי אפשר לשפוט בן אדם על פי זה., כי אתה תמצא את רוב בני הנוער בארץ יושבים בכלא על ניסיון לרצח.

 

אין דרך להרתיע אנשים של שמים קצוץ על אף אחד.

הפיתרון הוא חינוך מגיל צעיר. אנשים שחונכו כהלכה,לא ינהגו תחת השפעה כבדה של אלכוהול.

פורסם

למה ניסיון לרצח, זה רצח!!!

 

כמות אלכוהול פי שנים וחצי מהמותר בדמו...

 

כאילו, כמה מפגר צריך להיוןת, אפילו חולה נפש יותר פיכח ממנו, אני לא מייחל למותו, אבל אני מייחל שימצו עימו את הדין עד הסוף, בעייני זה 4 מאסרים על הריגה, שלילה לכלם החיים וקנסות ופיצויים מכאן עד מחר.

 

אני אומר מי שיקחו לו את הרכב, אז הוא ילווה רכב מחבר, הרי רכבים לא חסרים, אבל נהגים טובים חסרים, ואלה לא טובים נקנסים, ואלה שמועדים לפורענות ועם שרשרת עברות חמורות, מהר למעצר בית.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

פשוט בושה לכל מערכת המשפט התעבורתי בישראל.....

בן אדם כזה איך הוא על הכביש בכלל????!??!?!

 

בזמנו במשפט שהיה לי, לפני שהשופטת דנה במקרה שלי, עלה בן מיעוטים להישפט בפני כבוד השופטת,

ולאדון היו לא פחות ולא יותר 114 עבירות תנועה!!!! בטח היום הוא כבר סגר איזה 120 או אולי 130.

והשופטת עדיין ואללה סבבה איזה בחור נחמד... בוא נקמבן איתו איזה עיסקת טיעון יחד עם התובע ונדבר איתו שזה לא יקרה שוב...

 

בקיצור מה שאני בא להגיד כאן, שבמקום שמערכת המשפט התעבורתית בישראל תסתכל עלינו (רוב הפורום הזה למיטב ידעתי) הנהגים החדשים שכל כך שמים עלינו עין כאילו אנחנו איזה מיקרוב על הכביש (שזה ממש בושה) שתעבור להסתכל יותר על הנהגים הוותיקים משאלה על הפז"מ.... שישנו קצת את דרך האכיפה והמשפט, כי אם אותו בן מיעוטים לדוגמא היה מקבל על כל עבירה שהוא עשה שלילה של חודש אחד בלבד, על פי חישוב קצת הייתה לו שלילה של 9 וחצי שנים!

 

 

 

אז בבקשה מערכת משפט יקרה!

תלמדו לעצור ולהקדים תרופה למכה של נהגים מטורפים כאלה על הכביש! כי אפשר למנוע אומנם לא הכל אבל את הרוב.....

 

בתקווה לפחות תאונות דרכים וסדר על כבישי ישראל.

Polo 2012

פורסם
נהיגה בשכרות = כלא בספר שלי.
בספר שלי לא... אני ממן מספיק עבריינים בכלא, מספיק ערבים עם 4 נשים ו20-30 ילדים, מישפחות דתיות שלא משרתות את המדינה, 120 בטלנים שלא עושים דבר לטובת משלם המיסים... למה אני צריך לממן גם את שארית החיים של אידיוט ששתה נהג והרג?!

שישלם פיצויים.... כמה? 20 מיליון על כל הרוג... אהה, אין לך?! הבית שלך יוחרם, האוטו וכל הרכוש... אין לך רכוש, על קרובי המישפחה שלך יוטל העול... אין לך קרובי מישפחה? תתרום איברים...

כבד, לב, ראות, כליות... עד שתגיע לסכום....

אם כבר יש לי את "העונג" לחיות במדינה שהיא "מדינת עולם שלישי במסווה של מדינה מערבית" אז לפחות שיטפלו בדברים בצורה כזו!!!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

לפי מחקרים מדעיים רבים שנעשו ברחבי העולם :

 

הפגיעה בריכוז ובזמן התגובה של הנהג בעת דיבור בטלפון סלולרי, זהה לפגיעה בעת נהיגה בשיכרות !!!

 

עכשיו בוא נראה את כל המתלהמים שמוכנים להעמיד את הנהג הפוגע מול כיתת יורים, מפסיקים לדבר בסלולרי ו/או מעמידים את עצמם מול כיתת יורים ....

 

ולמען הסר ספק, אני בעד שהנהג הפוגע ירקב כל חייו בכלא על הרצח הזה !

 

דני G.

פורסם
ולמען הסר ספק, אני בעד שהנהג הפוגע ירקב כל חייו בכלא על הרצח הזה !

 

דני G.

בית כלא? מי משלם את המיחיה שלו שם?!

לצערי אין בישראל עבודות כפיה. האסירים חיים שם על חשבון הברון (;-))

 

שוב, יכול להיות שמישהו שתה בירה ונסע. קורה, ויכול לקרות לכולם... יכול להיות שהוא עשה תאונה (אם באשמתו או לא זה לא משנה)...

אבל כשיש מחזוריות בדברים האילו, לדעתי, לא אמורה להיות מחילה... כלא פרושו "נטילת החופש" של אדם. כיום הכלא (חוץ מאותם בתי כלא "קשים") לא ממש מגבילים את האסיר. יש להם חיי חברה, ספרים, אוכל, אפילו אינטרנט...

עבודת "שרות" לעומת זאת גורמות לאדם באמת להחזיר את חובו לחברה!!! למה אני ואתה, אזרחים שמשלמים מיסים על כל נשימה של אוויר שאני נושמים, צריכים לממן את האוויר של זה שלקח חיים - בידיעה!!!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
לפי מחקרים מדעיים רבים שנעשו ברחבי העולם :

 

הפגיעה בריכוז ובזמן התגובה של הנהג בעת דיבור בטלפון סלולרי, זהה לפגיעה בעת נהיגה בשיכרות !!!

 

עכשיו בוא נראה את כל המתלהמים שמוכנים להעמיד את הנהג הפוגע מול כיתת יורים, מפסיקים לדבר בסלולרי ו/או מעמידים את עצמם מול כיתת יורים ....

 

ולמען הסר ספק, אני בעד שהנהג הפוגע ירקב כל חייו בכלא על הרצח הזה !

 

דני G.

ברגע שיהיה בארץ חוק שאוסר לדבר בסלולרי (גם בדיבורית) כאשר הרכב בתנועה אני מתכוון לציית לו.

 

לגבי הנהג במקרה הנ"ל - על רצח יהיה קצת קשה לשפוט אותו (לפי הגדרת "רצח" בחוקי מדינת ישראל - כוונה תחילה לרצוח וכו') אבל כולי תקווה שהתביעה תתעקש להרשיע בהריגה (כפול 4) ולשאוף לעונש משמעותי של שנות מאסר רבות ולא לסגור עסקת טיעון מגוחכת כמו שבד"כ עושים. אה וכמובן - שלילת רשיון לצמיתות עם מאסר על-תנאי הכי ארוך שאפשר לתת על עבירה של נהיגה בשלילה.

 

 

ולכל מי שהציע לזרוק לכלא לשלושים שנה כל נהג שייתפס נוהג תחת השפעה - אין מספיק בתי כלא בארץ לכל אלו.

יספיק אם בשלב ראשון יתחילו עם 6 חודשים עבודות שירות+שלילת רשיון לשנה+מאסר על תנאי - גם זה מרתיע. (אם גם יפעילו את התנאי למי שייתפס שוב!)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לכלא נכנסים אנשים שהורשעו בעבירות מכוונת תחילה.

 

אני בטוח שהנהג הזה לא קם בבוקר ורצה להרוג 4 אנשים, אבל הוא קם בבוקר שהוא יודע שאין לו רישיון, והוא יודע שהוא שתה פי שנים וחצי ממה שמותר, ועוד הסיעה נוסעת, ועוד עבר באדום, והתוצאה הריגה של 4 אנשים יקרים.

 

אז על הריגה מקבלים 8 שנים כפול 4 זה העונש שמגיע לו לדעתי.

 

עכשיו, אני בעד שיכנס לכלא להרבה יתר מ 32 שנים, אני בעד שהוא ישרת את הציבור בעבודות שירות כל חייו.

 

שום עיסקת טיעון ושום קנסות, הרי הוא יחזור לכביש שוב, מה ההבדל מבחינתו בין שלילה לבין עיסקת טיעון, על שניהן הוא יצפצף ויעלה לכביש.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
בית כלא? מי משלם את המיחיה שלו שם?!

לצערי אין בישראל עבודות כפיה. האסירים חיים שם על חשבון הברון (;-))

 

שוב, יכול להיות שמישהו שתה בירה ונסע. קורה, ויכול לקרות לכולם... יכול להיות שהוא עשה תאונה (אם באשמתו או לא זה לא משנה)...

אבל כשיש מחזוריות בדברים האילו, לדעתי, לא אמורה להיות מחילה... כלא פרושו "נטילת החופש" של אדם. כיום הכלא (חוץ מאותם בתי כלא "קשים") לא ממש מגבילים את האסיר. יש להם חיי חברה, ספרים, אוכל, אפילו אינטרנט...

עבודת "שרות" לעומת זאת גורמות לאדם באמת להחזיר את חובו לחברה!!! למה אני ואתה, אזרחים שמשלמים מיסים על כל נשימה של אוויר שאני נושמים, צריכים לממן את האוויר של זה שלקח חיים - בידיעה!!!

 

גילי

מסכים ומחזק את דבריך.

 

כלא זה פריווילגיה. אנשים היו בכלא, ואיך שהם יוצאים הם חוזרים לסורם, במחשבה של "לדפוק את המערכגת שדפקבה אותם."

 

אם היו עבודות כפיה, או כל דבר אחר דומה, אף אחד לא היה רוצה לחזור לזה. אולי אנשים היו נזהרים יותר במה שהם עושים, יותר שמים לב.

 

 

אור.

×
×
  • תוכן חדש...