Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אכלו לי שתו לי(המכוניות החסכוניות והבזבזניות)


נהגת שודים
שימו לב! השרשור הזה בן 6685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פיאט פונטו ספייס.

עשתה בטיול רגוע (מאוד) לצפון 1 ל 17.5.

כולל פקק של שעתיים בדרך חזרה.

כוללת מנוע של 1,300 סמ"ק והספק בריא של 60 סוסים איטלקיים זועמים.

50,000 ש"ח והיא בדרך אלייך... :-)

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קודם כל, ה-C4 מכונית טובה, אך יש לי כמה השגות לגביה (אצלי היא עשתה קצת פחות טוב מ-1:17 אבל לא ממש נהגתי רגוע).

 

חוצמזה, בנוגע לבזבזניות - מאיפה הנתונים האלו? נתוני יצרן? כי הם מגוחכים. הטראקאן והרקסטון אמנם בזבזניים, אבל ממש לא יותר מ-M5, טוארג או SL600 (שהיא בהמה בולעת בנזין).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצים להגיד לי שהדבר הזה

sl600.gif

נמצא במקום העשירי ברשימת בולעי הדלק במדינת ישראל ? :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגת שודים, היה מאוד מעניין ושימושי לקרוא!

נהנתי מכל שניה..!

 

חשבתי שהטוראג יותר חסכונית מהקאיין הרגילה, ואני לא רואה אותה ברשימה בכלל (הקאיין הרגילה, לא הטורבו)

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו קנגו דיזל אינו רכב חסכוני בכלל.

נהגתי כזאת לא מעט בצבא, כולל נסיעות ארוכות (ביום אחד, למשל, נסיעה ממרכז הארץ לגבול הצפון וחזרה).

הרכב היה שותה סולר בצורה מבהילה. אומנם לא בדקתי את זה בצורה מדוייקת, אבל להערכתי בנסיעה רגועה ולא לוחצת (בכל זאת... רכב צבאי. מי צריך צרות?) צריכת הדלק היתה גבוהה אף יותר ממה שהרכב שלי שותה במהלך טיול נהיגה (וזה עוד מבלי להזכיר את תנוחת הנהיגה המזעזעת שבסוף יום נהיגה הוציאה אותי עם גב שבור, או חלילה להזכיר שרק ברגע בו הרכב היה מריח התחלה של עליה לא היה מה לדבר על עקיפה).

התקנתי לרנו קנגו התקן נחמד אשר העלה את כוחה והוריד את צריכת הדלק.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפולו 1.4 75 כ"ס ידנית שיש להורים שלי הנתוני יצרן דווקא נכונים. בעיר אני מגיע לצריכת דלק בין 10-14 ק"מ לליטר (כמובן תלוי באופי הנסיעה ואם מדליקים מזגן או לא) שבספר רשום שבעיר הצריכה היא 11.5 ק"מ/ל'. (ומשולב 16 ק"מ/ל').

מחוץ לעיר רשום בספר בערך 20.3 ק"מ/ל', אני מדדתי צריכת דלק של 20 ק"מ/ל' בנסיעה רגועה ללא מזגן,

ובנסיעה אחרת על 120-130 עם מזגן הצריכת דלק הייתה 18 ק"מ/ל' (יש לי עדים שהתערבו איתי שהאוטו יצרוך הרבה יותר דלק)

אז לא תמיד הנתונים של היצרן אופטימיים מדי. בפולו דווקא הנתונים מאוד קרובים.

 

איתמר ג'ורג'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעת כל המגיבים;בנסיעה רגועה מחוץ לעיר היונדאי גטס צורכת 15-16 ק"מ לליטר,ובנסיעה בתוך העיר בלבד 9-9.5 ק"מ לליטר.

חסכונית היא לא,אבל זה רחוק מאד מהטוקבקים המטומטמים שבהם הגיעו ל 5(!) ק"מ לליטר עם המכונית הזו..

השיא שהגתי היה 24 ק"מ לליטר עם פולו קלאסיק דיזל,איטית ורועשת,אבל חסכונית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאסטה MK2 שלי מ 87 עשתה 23 ק"מ לליטר בכביש מהיר (לפני שתרעתי אותה בעמוד חשמל).

50 כ"ס

5000 ש"ח בלחץ!

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פביה Sdi, בעלת 80 סוסים? פשש זה משו חדש... יש לה 64 כ"ס.

 

איפה הפביה Tdi! איפה! :cry:

זה אכן חדש, אתה מוזמן להתעדכן. ייצור הפאביה (והאיביזה והפולו) עם מנועי ה-SDI מסתיים בימים אלה, והם מוחלפים במנועי TDI 1,400 סמ"ק עם 70 או 80 כ"ס, תלוי בדגם.

 

חוצמזה, בנוגע לבזבזניות - מאיפה הנתונים האלו? נתוני יצרן? כי הם מגוחכים. הטראקאן והרקסטון אמנם בזבזניים, אבל ממש לא יותר מ-M5, טוארג או SL600 (שהיא בהמה בולעת בנזין).

רוני

כל אלה הם נתוני היצרן, גם לג'יפים הקוראניים וגם לגרמניות שהזכרת.

 

מנועי הבנזין של הרקסטון והטראקן הם מנועים מיושנים טכנולוגית. בכך הם ההפך הגמור ממנועי הגרמניות, שמצליחים לספק צריכת דלק עדיפה. גם השברולט טרייל-בלייזר חסכוני יותר מצמד הקוראניים, למרות שנפח המנוע שלו גדול יותר - ובדיוק מאותה סיבה.

 

שימוש במערכות הזרקה, תזמון שסתומים וניהול מנוע מתוחכמות יותר, לצד גירים מרובי הילוכים, מאפשר היום גם למנוע גדול לצמצם את הצריכה כאשר הוא אינו נמצא תחת עומס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נכון להשוות בישראל בין צרכני סולר לצרכני בנזין באותה רשימה. באירופה עלות ליטר סולר כמעט זהה לעלות ליטר בנזין. בישראל קיים פער מלאכותי אשר מגושר באמצעות קנס על בעלי רכב סולר המוטל באמצעות אגרת רישוי שנתית מוגדלת. אם מבקשים להשוות צרכנים, היו צריכים לבצע התאמה שהייתה באה לידי ביטוי בהקטנת צריכת ק"מ לליטר של צרכני הסולר.

 

הערה נוספת- צרכן סולר אוטומטי צורך כמעט כמו צרכן בנזין. היתרון לצרכן הסולר בא לידי ביטוי ברכב ידני. זו הסיבה שבאירופה יש כזה ביקוש לצרכני סולר, כי כאמור, עלות הסולר שם כמעט זהה לעלות הבנזין.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר עציון,המנוע של הרקסטון בנזין הוא מנוע גרמני מתוצרת מרצדס,שזהה למנוע של ה ML 320(ו E קלאס).גם הדיזלים שלהם הם מתוצרת מרצדס.

מנועה של הטרקאן כמעט זהה למנועה של הפג'ארו בנזין,והוא מנוע מודרני לחלוטין,בעל 4 שסתומים לבוכנה.

ולהזרקות דלק עברו היצרנים כבר לפני 15 שנה...

ברמה ובעידון שהגיעו אליה מנועי הדיזל היום,אין הרבה סיבות לקנות רכבי שטח בעלי מנוע בנזין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעת כל המגיבים;בנסיעה רגועה מחוץ לעיר היונדאי גטס צורכת 15-16 ק"מ לליטר,ובנסיעה בתוך העיר בלבד 9-9.5 ק"מ לליטר.

חסכונית היא לא,אבל זה רחוק מאד מהטוקבקים המטומטמים שבהם הגיעו ל 5(!) ק"מ לליטר עם המכונית הזו..

השיא שהגתי היה 24 ק"מ לליטר עם פולו קלאסיק דיזל,איטית ורועשת,אבל חסכונית.

 

בנסיעה ממש, אבל ממש רגועה,

השיא שהצלחתי לעשות עם איביזה שנת 2004, מנוע בנזין 1400 (פולקסוואגן...) 75 כ"ס, בנסיעה ללא מזגן, והשתדלות להיות על 90 קבוע, גמעתי 300 קילומטר (תידלוק מהיצאה לאילת) ותידלוק אחרי יום נסיעה בבאר שבע (עוד 20 ק"מ..) , נכנסו לטנק 10 ליטרים של דלק, אחרי 300 קילומטר..

 

מה שאומר 1 ל-30... יכול להיות שזה לא היה מדוייק (אבל בהחלט מכובד..)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...