Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ממש משגע! אני ניכנס לפורום, פותח את כל הנושאים שמעניינים אותי(אוף טופיק,רכב כללי,אחזקה)

מתחיל לפתוח הודעות,מוצא משהו מעניין, פיתאום טק! לא עובד ואז אני שוכח את הנושאים שפתחתי, או שאני כותב תגובה,שולח ושוב,לא עובד. למה הפורום נופל כל הזמן!?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

רק אתה אבל יש לפעמים עומס על השרת

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

זה קורה גם לי...

 

בלפחות שבועיים האחרונים, אחרי שנכנסים לכמה נושאים(לפעמים 2 ולפעמים 20) הפורום פשוט מת...

במת אני מתכוון שלחיצה על לינק רק כותבת שהדף בפתיחה(אבל בלי שורת טעינה בצד) ואז אחרי כמה שניות מתקבלת הודעה שהדף לא נמצא.

בפיירפוקס פשוט מקבלים הודעה שהאתר לא זמין.

אחרי חצי שעה-שעה זה שוב בסדר. עד שזה קורה עוד פעם...

פורסם

זה קורה גם לי...

 

בלפחות שבועיים האחרונים, אחרי שנכנסים לכמה נושאים(לפעמים 2 ולפעמים 20) הפורום פשוט מת...

במת אני מתכוון שלחיצה על לינק רק כותבת שהדף בפתיחה(אבל בלי שורת טעינה בצד) ואז אחרי כמה שניות מתקבלת הודעה שהדף לא נמצא.

בפיירפוקס פשוט מקבלים הודעה שהאתר לא זמין.

אחרי חצי שעה-שעה זה שוב בסדר. עד שזה קורה עוד פעם...בידיוק! הנהלה, יש הסבר?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אני כל היום מדפדף בםורום.

 

לי קורה שהשרת עמוס אולי פעם בחודש.

וגם אז מופיע הודעה.

שהשרת עמוס מידי כרגע.

ואחרי כמה דקות זה מסתדר.

ROVER=~~

פורסם

ניראה לי אחרי ההכנסות מפירסומת לדייט, שהנהלת הפורום תעביר את הפורום לשרת חדש וגדול יותר שיוכל לעמוד בעומס!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ניראה לי אחרי ההכנסות מפירסומת לדייט, שהנהלת הפורום תעביר את הפורום לשרת חדש וגדול יותר שיוכל לעמוד בעומס!
ואני מניח שאתה יודע כמה הכנסות יש לפורום, כמה הוצאות, וכיצד הן מתאזנות (רמז: הן לא).

 

עומר, חוזר לבריכה הפתוחה (אבל מחוממת!), זאת שנבנתה ממליוני הדולרים שהכניס הפורום (וזה רק החודש :roll:).

פורסם
ואני מניח שאתה יודע כמה הכנסות יש לפורום, כמה הוצאות, וכיצד הן מתאזנות (רמז: הן לא).

 

עומר, חוזר לבריכה הפתוחה (אבל מחוממת!), זאת שנבנתה ממליוני הדולרים שהכניס הפורום (וזה רק החודש :roll:).

מחוממת? בקיץ?!

:screwy::lol:

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

×
×
  • תוכן חדש...