Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי לנסר - מזגן ואזעקה.


tamir ts
שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתחיל מבעית המזגן.

המזגן לא מקרר, בדקתי את הראדיטור והוא דולף בחלק תחתון שמאל.

האם ניתן לתקן ראדיאוטר שכזה?

במידה ואני מפרק ומרכיב חדש , האם יש צורך לנקז אויר שנכנס למערכת כמו בברקסים?

האם חובה גם להחליף את הפילטר?

בקשר לאזעקה...

יום אחד, ללא שום התרעה האזעקה הפסיקה לעבוד, שני השלטים לא מגיבים כך שהבעיה באזעקה עצמה.

חשבתי אולי אם אני אנתק את ההזעקה ואפעיל אותה מחדש בעזרת המפתח שלה הבעיה תפתר אך הבעיה לא נפתרה.

חיפשתי את הפיוז של האזעקה אך לך מצאתי אות.ו

תוכלו לכוון אותי היכן לחפש אותו ?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלותיך הנן כוללניות מאוד ומהן אני רואה שהבנתך במע' הרכב נמוכה מאוד כך שכמעט ואין סכוי שתוכל לתקן משהוא ממה שכתבת בעצמך.

"רדיאטור" קדמי של המזגן נקרא מעבה ואם הו נוזל לפעמים ניתן לתקנו.

לאחר החלפת מעבה, אם לא היה גז הרבה זמן ברכב אז יש להחליף קולט/מייבש ולבצע ואקום עמוק (ע"י מש' ואקום) להוצאת לחות וטיפות מיים ממע' המזגן.

לאחר מכן ממלאים גז למע' בעזרת שקילת הגז (R124a) או עינית הצצה (R12) ושעוני לחץ.

כמובן שמחפשים ובודקים אן אין נזילות נוספות ממקומות אחרים.

לגבי האזעקה, מכיון שאינ מקורית של הרכב אלא התקנה מקומית אז אין מקום קבוע לנתיך (פיוז) אלא כל מתקין צרכיבו היכן שנוח לו ובדרך כלל מתחת לדשבורד בצד שמאל כנתיך עצמאי (לא בתיבת הנתיכים).

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תמצא את הפיוזים שאחראים על האזעקה ותראה שאחד מהם שרוף, אז אל תחליף ישר לחדש. תסתקל קודם על החיווט, שאיזה חוט לא השתחרר ועושה קצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטרף לדעתו של רפי.

גש למקצוען בהתאם לאיזור מגורך

רפי יכול לעזור לך בזה.

טיפ קטן, אם שני השלטים הפסיקו לעבוד בו זמנית, יש לבצע בדיקת שידור מול מד תדר, אם הם משדרים, לנסות לבצע RESET לאזעקה.

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגז הישן שפוגע באוזון והיה בשמוש עד רכבי 1993 הנו R12 ומרכבי 1994 השחמוש הנו בגז סינטטי R134a שהנו ידידותי לסביבה אך מקרר פחות טוב ונדיף יותר (עקב מבנהו המולקולרי).

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...