Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שציינתי בכותרת ומקוה שזה המקום הנכון להודעה זו

וככה:

יש לי מלווה עד ה5 לאוגוסט שזה תכף והיה לי רישיון זמני על הנייר

וזה נגנב לי כי שכחתי ארנק באוטו (אני אף פעם לא משאיר משהו אבל קרה הפעם :( )

ואני צריך לחדש רישיון ולשלם כסף, אבל לא שווה לי כי אני צריך לקבל רישיון קבוע גם ככה,למי שיודע מתי מגיע הרישיון הקבוע?

ישר בתום המלווה?

תודה מראש

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

לדעתי היית אמור כבר לקבל בדואר את הרישיון הקבוע.עוד דבר-אל תנהג ברכב ללא רישיון!רק תסתבך,ושום טענה לא תעזור (אם תיתפס...).חכה בסבלנות עד לקבלת הרישיון פלסטיק.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אילו אמצעי מיגון יש לך ברכב?

באיזה איזור פרצו לך?

האם עשו נזק? מה גנבו?

האם הארנק היה במקום גלוי?

פורסם
לדעתי היית אמור כבר לקבל בדואר את הרישיון הקבוע.עוד דבר-אל תנהג ברכב ללא רישיון!רק תסתבך,ושום טענה לא תעזור (אם תיתפס...).חכה בסבלנות עד לקבלת הרישיון פלסטיק.

הקנס על נהיגה ללא מסמכים (כלומר: יש רשיון בתוקף, רק אין עליך את הנייר/פלסטיק...) הוא בסה"כ 100 שקל, ו/או זימון למשטרה להציג רשיונות. זה הכל.

 

לדעתי אפשר לקחת את הסיכון הפעוט הזה בשביל כמה ימים, הרי הסיכוי להיעצר לבדיקת רשיונות הוא לא גבוה במיוחד. (ומקסימום הלכו 100 ש"ח)

 

רק 2 דגשים:

1. כדאי מאוד כן להחזיק תעודת זהות. אחרת אתה עלול להיות מעוכב עד שתזוהה.

2. כל האמור תקף בהנחה ששילמת את אגרת הרשיון לפני שהארנק נעלם! כלומר שהרשיון בתוקף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מה הבעיה ללכת לדווח במשטרה על פריצה וגניבת הארנק , לקבל אישור זמני שנגנבו המסמכים שלך

ולנהוג ללא חשש שמא תקבל דו"ח או תעוקב.

פורסם
מה הבעיה ללכת לדווח במשטרה על פריצה וגניבת הארנק , לקבל אישור זמני שנגנבו המסמכים שלך

ולנהוג ללא חשש שמא תקבל דו"ח או תעוקב.

כמו שנאמר, כנס לתחנה הנוגעת באיזור בו נפרץ לך הרכב ודווח על כל מה שנגנב מהרכב, בינהם רשיון הנהיגה שלך.

החוקר רושם את התלונה ומנפיק לך טופס בו הוא מציין את הפריטים שנגנבו.

מכיוון שהרשיון אמור להגיע אליך בדואר בימים הקרובים, קח עימך את הטופס של הגשת התלונה ובו מצויין כי הרשיון נגנב, במידה ותעצר תוכל להציג את הטופס לשוטר.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עצה שלי חכה בסבלנות עד שיגמר המלווה. אל תיסע גם ככה אתה עם מלווה אז מה זה משנה.

תחכה שבוע וחצי בערך ותקבל את הרישיון מפלסטיק וככה לא תצטרך להוציא רישיון חדש ולשלם אגרה.

אפילו שהקנס הוא 100 ש"ח..גם זה כסף..

19jl6oc.gif
פורסם

לא נגנב כלום והארנק היה במקום לא גלוי ככה שלא שמתי לב כי אני מוציא תמיד

ולא נגנב כלום רק נזק לחלון ב150 ש"ח (מפירוק והתקנתי לבד)

לגבי מיגון הייתה אזעקה כבויה כי השלט התקלקל אבל סידרתי את זה כבר

וגם התקשרתי למשרד התחבורה ואמרו לי שהפלסטיק צריך להגיע עוד חודשיים : /

ועצה שלי להבא לכל אחד שיש לו רישיון זמני שיצלם אותו וישים בצד

ועוד משהו אפילו עם הודעה למשטרה עדין יש צורל בחידוש הרישיון

תודה על התגובות מקווה שיקבל אותו מהר ויום שישי הזה אני יוצא בכל זאת : /

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

סליחה *עד חודשיים מתום המלווה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

×
×
  • תוכן חדש...