Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי 206, מנוע 1600, 50000 ק"מ.

יש לי תופעה שהחלה לפני כמה חודשים.

מחוץ לעיר במהירות 110-120 המנוע חותך/מגמגם - מעין "טיקים" בפעולת המנוע.

אם כשהבעיה מופיעה אני נותן 1-2 קיק דאונים הבעייה נעלמת לכמה ימים/שבועות ספורים ואז חוזרת.

ניגשתי עם הרכב למוסך פיז'ו ושם לא נמצאה בעייה במנוע בבדיקת מחשב.

הרכב עבר טיפול גדול לפני חצי שנה (טיימינג וכול...).

ההרגשה שלי היא שזה משהו הקשור להזרקת דלק אך יכול להיות שזו גם בעייה אחרת.

מישהו נתקל בבעיה דומה?

מה כדאי לבצע על מנת לנסות לפתור את הבעייה (ניקוי הזרקה, BK44, ...) ?

תודה,

יניב.

פורסם

לפי מה שאתה מתאר זו בעיה במערכת הדלק , או משאבה לא מצליחה לספק , או בעיה של ליכלוך בטנק , או מזרקים מלוכלכים , תשים את ה 44K ברכב על 4\1 טנק ותסע בסל"ד גבוהה , יתכן וזה יסתדר לך .

פורסם

זה יכול להיות הרבה דברים.

ייתכן שזה במערכת הדלק, ואז תוסף רציני יסדר לך את הבעיה הזאתי.

מה עוד שיכול להיות שהמשאבת דלק שלך בדרך להחזיר ציוד..

מה שעוד יכול להיות כמו אצל חבר שלי באודי A3, שהיה לו קבל הצתה אחד דפוק ואותה תופעה קרתה לו והיא חזרה כל כמה ימים.

או כמו ברכב שלי שהייתה לי רטיבות בדיסטרביוטר, ולפעמים היה גמגום במהירות גבוהה.

תשים תוסף, תראה אם זה מסתדר , אם לא תבדוק מע' דלק במכון הזרקה, ואם זה לא עוזר אז חשמלאי אולי יוכל לעזור...

under construction..

פורסם
ברשותי 206, מנוע 1600, 50000 ק"מ.

יש לי תופעה שהחלה לפני כמה חודשים.

מחוץ לעיר במהירות 110-120 המנוע חותך/מגמגם - מעין "טיקים" בפעולת המנוע.

אם כשהבעיה מופיעה אני נותן 1-2 קיק דאונים הבעייה נעלמת לכמה ימים/שבועות ספורים ואז חוזרת.

ניגשתי עם הרכב למוסך פיז'ו ושם לא נמצאה בעייה במנוע בבדיקת מחשב.

הרכב עבר טיפול גדול לפני חצי שנה (טיימינג וכול...).

ההרגשה שלי היא שזה משהו הקשור להזרקת דלק אך יכול להיות שזו גם בעייה אחרת.

מישהו נתקל בבעיה דומה?

מה כדאי לבצע על מנת לנסות לפתור את הבעייה (ניקוי הזרקה, BK44, ...) ?

תודה,

יניב.

 

שלום.

לך תחליף מסנן דלק דחוף!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה על התגובות !!

בני, מסנן דלק הוחלף לפני חצי שנה בטיפול הגדול.

הבעייה מופיעה גם ללא מזגן.

קראתי כאן שמומלץ להוסיף K44 לפני טיפול על מנת להחליף מסננים סמוך להוספת התוסף.

האם יש איזו סכנה שיכולה להיגרם מהוספת K44 ?

פורסם
תודה על התגובות !!

בני, מסנן דלק הוחלף לפני חצי שנה בטיפול הגדול.

הבעייה מופיעה גם ללא מזגן.

קראתי כאן שמומלץ להוסיף K44 לפני טיפול על מנת להחליף מסננים סמוך להוספת התוסף.

האם יש איזו סכנה שיכולה להיגרם מהוספת K44 ?

 

שלום.

תחליף שוב פעם מסנן דלק!!!

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בני,

הוחלף מסנן דלק והבעייה לא נפתרה !!

בנוסף ניסיתי תוסף של מוטור אפ לניקוי הזרקה וזה גם לא עזר.

זו תופעה מוזרה לחלוטין - אם אני נותן קיק דאון אחד-שניים התופעה נעלמת לשבוע עד 10 ימים ואז חוזרת שוב.

בדיאגנוסטיקה של פיג'ו אין שום תקלה במחשב.

עצות ?

יניב.

פורסם

אני ההיתי עד לתקלה כזו בפאסאט 98 1.6 , מד כמות אוויר היה מזייף ומעל ל 110 המנוע היה מגמגם וחותך,

 

התקלה לא נרשמה במחשב, כנראה היתה גבולית, אז נסענו שני מכונאים עם VAG COM והשני נהג וראינו בגרף שהחיישן במהירות 110 קמ"ש לערך לא מתפקד טוב, אחרי שניתקנו אותו אז הרכב נסע בסדר והופיע תקלה במחשב תקלה MASS AIR FLOW METER - OPEN OR SHORT TO GROUND

 

הלקוח היה קמצן ולא רצה להחליף אז הוא נסע ככה..... רק שילם על בדיקה.

×
×
  • תוכן חדש...