Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם..

עברתי על כל המודעות הקשורות לרכישת רכב בסכום שרשמתי וקצת התבלבלתי...אשמח אם תוכלו לחדד כאן כמה דברים.

יש לי תקציב של 15 - 20 ואני מעוניינת ברכב אוטומט + מזגן, כאשר הכי חשוב לי אמינות ואחזקה הכי זולה שאפשר וכן רכב יחסית קטן. (אני לא נוהגת יותר מדיי ולא צריכה רכב עם ביצועים ופינוק, מצד שני אני נהגת חדשה ואני חייבת רכב שלא יעשה יותר מדיי בעיות, או שיהיה יקר לטפל בו).

כרגע ההתלבטות שלי היא לגבי סוזוקי סוויפט (אולי אפילו סדן כיוון שיש לי אפשרות להשיג רכב זה במחיר מוזל במיוחד...).

האם יש רכבים נוספים שכדאי לי להתלבט ביניהם??? שבסכום זה אוכל לרכוש מודל חדש יותר (בתקציב כזה אפשרי לקנות סוזוקי מודל 93/4 לא יותר).

באופן כללי - האם עדיף להשקיע ברכב אמין ובעל חלפים זולים אך במודל ישן או עדיף רכב חדיש יותר שפחות אמין??

אציין כי אני צריכה את הרכב בעיקר לנסיעה בעיר..

תודה

פורסם

רכב מהשכרה יוזיל את המחיר בעוד קצת ויקרב אותך יותר לשנתון הנוכחי, הסוויפט אמינה מאוד ופשוטה מאוד - ולפי מה שרשמת זה בדיוק מה שאת מחפשת...

haters will hate

פורסם

נסי לחפש יונדאי אטוס שנת 98.

תיכנס(בקושי)לתקציבך,אבל תקבלי מכונית מודרנית בעלת רמת בטיחות ראוייה למאכל אדם(3 כוכבים ב NCAP).

רמת הבטיחות של השרייד הישנה,הג'אסטי והסוויפט ירודה להפליא.

בכל מיקרה עדיף ללכת על מכונית כמה שיותר חדשה,עם נסועה נמוכה יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...