Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן משכורת, לא משכורת.

כן מכסת דוחות, לא מכסת דוחות...

 

הבחור בקולט רצה תשומת לב!

והוא קיבל אותה! (בד"כ מלהקת פרחות... מלהקת ערסים, או להקת קופי אדם)...

הפעם זו הייתה משטרת התנועה ששמה לב.

 

אז שישב בצד, וישתוק!

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מבין דבר אחד. איך אתם סובלים את השטויות האלה??? כשיגיע היום שאני אקבל הורדה על סופית לאגזוז (wtf??????) אני הולך ל10 משפטים מצידי ואני אצא זכאי 100 אחוז! ג'אנט לא מאושר זה מוצדק אבל סופית של אגזוז? ופגושים?:evil: ? מספיק להיות כאלה וותרנים! לכו להישפט ואני בטוח שתצאו זכאים! מה הלאה? יתחילו להוריד מכוניות על טאסות וכיסוי מושבים? שינוי מבנה רכב נחשב למשהו שמוריד מהבטיחות שלו. סופית אגזוז ופגושים לא ניכללים בזה! אולי עם תנסרו את הגג אז כן!

 

בחיים שלי לא שמעתי על הורדה מצחיקה כזאת. אני מכיר אנשים שקיבלו הורדות מבוחני רכב ולא שוטר תנועה, והיו להם באוטו פגושים יפים (לא אורגינלים) ומלא תוספות. הם קיבלו הורדות על מנורות שחורות מאחורה וג'אנטים אבל בחיים לא על סופית (????) או קיטים. פשוט מצחיק! מאיפה הבחור שאני אדע לא להתקרב למקום הזה עם האוטו...

פורסם
שינוי מבנה רכב נחשב למשהו שמוריד מהבטיחות שלו. סופית אגזוז ופגושים לא ניכללים בזה! אולי עם תנסרו את הגג

ופה הטעות שלך, פגושים הם חלק מבטיחות הרכב , במיוחד במכוניות החדשות בעלות אזורי הספיגה.

פגושים לא תקינים ותואמים יכולים להרוג הולך רגל שהיה יכול להנצל אם היו לך פגושים מקוריים.

 

יום טוב,

Chimpo.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.


×
×
  • תוכן חדש...