Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פירקתי בדקתי מה יש

PY21W

R10W

P21W

לא יודע מה של מה

מחליף הכל (למעט ה R10W נראית סבבה)

חלק מהנורות החלק החיצוני קצת עכור כבר

המלצה לנורות מסוימות?

תודה

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם (נערך)

Y זה yellow - נורה בצבע ענבר (איתות).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בנורת כתומות הפינים של שנועלים את הנורה לבית נורה ממוקמים בזווית זה לזה. זאת אומרת אם בנורה שקופה רגילה הפינים ב 180 מעלות, בנורה כתומה הם ב 150 מעלות נגיד אז פיזית אי אפשר להרכיב נורה שקופה במקום כתומה ולהפיך.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)

עדכון.

כשאני מאותת ימינה שמאלה - הנורות עובדות - PY21W

כשאני שם רוורס - הנורות עובדות - R10W

 

כשאני לוחץ ברקס - הנורות לא דולקות - P21W - אני לא מתבלבל, נכון? הן הנורות של הברקס?

ז"א שהן הלכו?

 

רק הנורות מעל החלון האחורי דולקות.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם (נערך)

אין לי אינטרס להשתמש בספר הרכב כשאני יכול לשוטט באתר כמו ak24parts ואז לאמת מול גוגל לגבי brake bulb / reverse bulb / indicator bulb 

זה לא משהו שהוא חובה היום להיעזר בספר הרכב לדברים כאלה.

 

יש לי אינטרס להשתמש בספר הרכב ואני מודה לך על הלינק, בדברים יותר רציניים.

 

כשפתחתי את הפוסט לא היה לי שמץ של מושג ש-2 נורות הברקס שלי לא תקינות. שום מושג. רציתי לבצע תחזוקה מונעת. אין לי מושג איך עברתי טסט.

אמנם עברו רק 3 חודשים אולי זה קרה בזמן הזה.

 

שאלה,

שמתי בצד אחד P21W תקני 21W

צד שני 5W כאילו זה P21/5W

אני מבין ששני הצדדים 12V ולא אמור להיגרם נזק.

אבל השאלה האם בגלל שזה מוגבל ל 5W זה ימות מוקדם יותר אולי?

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם (נערך)

נורת 21 ואט מיועדת לפנסי בלימה, רברס, איתות.

 

נורת 5 ואט היא הפנס האחורי.

 

נורה 21/5 ואט כוללת את שני הפילמנטים, צריך לשים לב להתקין אותה בכיוון הנכון כדי לקבל את הפונקציות של פנס אחורי ופנס בלימה.

 

אם התקנת בפנסי הבלימה נורת 5 ואט יש בעיה - הנהג שמאחוריך עלול לא להבחין בבלימה. וכבונוס אתה גם יכול להיקנס. אם התקנת נורת 5 ואט במקום נורת 21/5 ואט אחת הפונקציות (פנס אחורי או פנס בלימה) לא תפעל.

 

אגב, ספר הרכב הוא מסמך רשמי של היצררן, מבחינתי יותר אמין מאתרי צד ג׳..

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, גולדן191 כתב:

כאילו זה P21/5W

זו נורת עם שני חוטי להט בפנים ושני מגעים, מיועדת למכוניות בהן תאורת לילה אחורית (5W) ואור בלם (21W) משולבות במנורה אחת.

 

אם הרכב מנורה כזאת במקום נורה עם חוט להט אחד 21W, לא ברור איזה מהמגעים יסגור מעגל, אולי ה 5 וואט יעבוד ואולי 21. בכל מקרה זה מצב לא תקין, תחליף אותה לנורה מתאימה. 

לפני 2 דקות, sperial כתב:

צריך לשים לב להתקין אותה בכיוון הנכון.

אי אפשר להרכיב נורה כזאת בכיוון לא נכון, הפינים ממוקמים בגובה שונה והיא נכנסת לבין נורה רק ב"פוזה" אחת נכונה.

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

עקרונית אתה צודק. לפי כמות המכוניות שבהן הפנס האחורי מסנוור מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח. אני חושב שבעבר הרחוק זה קרה גם לי, אבל עליתי על התקלה בזמן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 24 דקות, גולדן191 כתב:

מוגבל ל 5W זה ימות מוקדם יותר אולי?

כל מכשיר חשמלי צורך את ההספק שלו כפי שהוא תוכנן.

 

לדוגמא אפשר לחבר לאותו שקע בבית תנור אפייה בהספק  3000W ומטען לטלפון בהספק 45W, כל אחד יצרוך עת ההספק שלו ולא ינזק אבל הם לא יעשו את אותה העבודה, בדיוק כמו שנורה 5W לא תעשה את העבודה של נורת 21W. 

 

 

פורסם
לפני 9 דקות, Buki כתב:

כל מכשיר חשמלי צורך את ההספק שלו כפי שהוא תוכנן.

 

לדוגמא אפשר לחבר לאותו שקע בבית תנור אפייה בהספק  3000W ומטען לטלפון בהספק 45W, כל אחד יצרוך עת ההספק שלו ולא ינזק אבל הם לא יעשו את אותה העבודה, בדיוק כמו שנורה 5W לא תעשה את העבודה של נורת 21W. 

בגלל שיש לו 2 פינים זה מסוכן?

בדקתי, יש לו 2 ולא יודע אם זה מתאים ל P21W בדיוק?

 

image.png.0d3058a9f4237797da7aa55a291cd91f.png

לפני 21 דקות, Buki כתב:

אם הרכב מנורה כזאת במקום נורה עם חוט להט אחד 21W, לא ברור איזה מהמגעים יסגור מעגל, אולי ה 5 וואט יעבוד ואולי 21. בכל מקרה זה מצב לא תקין, תחליף אותה לנורה מתאימה. 

לפני 23 דקות, sperial כתב:

רק עכשיו ראיתי. אקנה נורה תקינה. תודה

 

בינתיים נוסע רק עם 1 והתאורה מעל השמשה, מספיק טוב יחסית לקודם.

לפני 24 דקות, sperial כתב:

אם התקנת בפנסי הבלימה נורת 5 ואט יש בעיה

ראו את התאורה ממש טוב. הורדתי בכל מקרה. לא רוצה סיכון עם זה.

פורסם

שים לב לאיורים שצירפת:

 

משמאל נורת 21 ואט עם פילמנט (חוט להט) אחד. חיבור הפלוס הוא בבסיס והמינוס הוא השרוול. יש שני פינים קטנים שתופסים את הנורה במגרעות בבית הנורה.

 

מימין נורה עם שני פילמנטים. לכן יש בבסיס שני מגעי פלוס - אחד ל-5 ואט והאחר ל-21 ואו. המינוס משותף. כאן שני הפינים בצדדים בגובה שונה שתואם למגרעות בעומק שונה בבית הנורה, כך שבהתקנה נכונה כל מגע בבסיס יכוון מול המגע המתאים בבית הנורה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אז כן אפשר לשים את זה או לא? כתוב אצלי על בית הנורה P21W

לי זה היה נראה שהאור זהה, אבל לא יודע. הוצאתי את הנורה כבר. אבל אם זה רלוונטי אשמח לשים חזרה.

 

אני לא חושב ששווה את הסיכון, לא יודע.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

אז כנראה שהמגע בבסיס בנורה יוצר מגע עם לפחות אחד המגעים בבית הנורה. אולי עם שניהם - ומקצר את פנס הבלימה לאור האחורי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...