Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כותרת מהיום:

image.thumb.png.4861220c2f5bf0048aee96149815a9ef.png

 

1) מהירות מופרזת היא העבירה שהכי פחות מסכנת חיים.* לכו לסטטיסטיקה ותראו שמתוך כל התאונות הקטלניות, המהירות הייתה ?

הלכתי לסטטיסטיקה של הרלב"ד, המהירות היא גורם כל כך דומיננטי שזה אפילו לא מופיע שם בין הגורמים לתאונות... נכנסתי למסמך שמופיע שם, ושם כן מופיע הנתון. 7%. (עמוד 18). 

 

*בפני עצמה. לא צויין אם המהירות הייתה הגורם או שהיא רק תרמה לחומרת התאונה- ושמה שגרם לתאונה היה למשל אי שמירה על הימין או משהו אחר בכלל. 

 

2) מעניין שאי לבישת חגורה, שזו לחלוטין עבירה מסכנת חיים (של מי שבוחר לא ללבוש אותה), זו רק "הפרה מנהלית קלה". 

 

לפחות הקנסות יהיו רק עד 10 שקל. :lol:

image.png.9296fed8d1c000c7e4c1c0f5ffc7abc8.png

 

(אפרופו שרשור העיתונות)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הכוונה לקנס של 10,000 שקל.

ומהירות זה אחי קל לאכוף.

  • אהבתי 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 36 דקות, yor2 כתב:

הכוונה לקנס של 10,000 שקל.

 

YARN | Thank you, but I prefer it my way. | Lord of War ...

לא רק שהכי קל לאכוף, יש כרגע גירעון כי א-3 לא ממש מספק את הסחורה, ועוד מעט יוצבו מסחטות חדשות בכבישים. אז ברור שצריך להעלות את גובה הקנס. אפילו שהוכח בעבר שמהירות היא גורם שולי לתאונות (אך תורם משמעותי לחומרתן).

  • מצחיק 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מצד שני דברים שמהניסיון שלי ממש חמורים כמו עקיפת רכב שעומד במעבר חציה הורידו בחומרה. לך תבין את הלוגיקה שלהם. וזה דווקא לא קשה לאכוף.

  • אהבתי 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 5 דקות, Jack457 כתב:

מצד שני דברים שמהניסיון שלי ממש חמורים כמו עקיפת רכב שעומד במעבר חציה הורידו בחומרה. 

למה כמה קנס זה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
Just now, ברווז כתב:

למה כמה קנס זה...

500.
לא הפחיתו את הקנס אבל מעבירים לעבירה מנהלית וללא נקודות. אני אפתח על הנושא הכללי שרשור יעודי. 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 29 דקות, Jack457 כתב:

מצד שני דברים שמהניסיון שלי ממש חמורים כמו עקיפת רכב שעומד במעבר חציה הורידו בחומרה.

 

וואלה?!

הורידו???

 

לא ייאמן.

  • מבאס 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 43 דקות, Jack457 כתב:

מצד שני דברים שמהניסיון שלי ממש חמורים כמו עקיפת רכב שעומד במעבר חציה הורידו בחומרה. לך תבין את הלוגיקה שלהם. וזה דווקא לא קשה לאכוף.

 

וואו. עבירה שמסוכנת פי כמה ממהירות, כמו עבירה של מעבר ברמזור אדום או שימוש בטלפון בכביש מהיר. מהירות זאת העבירה הכי פחות חמורה מבין כל העבירות המשמעותיות ודווקא היא נאכפת הכי הרבה.

  • אהבתי 3
פורסם (נערך)

עבורה יש הכי הרבה ציוד יעודי לאכיפה. 

תחשוב מה היה קורה אם היו מצלמות שיכולות לצלם נהגים מסמסי...שיט, רגע. דוגמא לא טובה. 

תחשוב מה היה יכול להיות אם היו מצלמות שיכולות לקלוט נהגים שחוצים קו לבן רצוף. או נוהגים בבריונות. 

אין תקציב. למה? כולו הולך על ציוד אכיפת מהירות... 

 

חולבים אותנו. 

מו.

עריכה אחרונה על ידי ברווז
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

האמת, אני לא בדיוק מבין את זה ולא יודע אם אני בעד או נגד. אולי גם וגם.

ההעברה של אכיפה מפלילי למנהלי נראית לי נכונה. 

ההפחתה בחומרה של עבירות ממש מסוכנות כמו עקיפת רכב שעוצר במעבר חציה, דבר שאני רואה לא מעט וכל פעם מזדעזע, לא נכונה. 

מצד אחד השיטה הנוכחית לא ממש עובדת, אבל אולי כי משרד התחבורה לא מתענין במלחמה בתאונות. (או בתחבורה). 

מצד שני האם זה צעד שיועיל?

 

https://www.themarker.com/allnews/cars/2026-02-08/ty-article/0000019c-3c59-d5f7-a1fc-7cfdcb640000

 

רפורמת אכיפת עבירות התנועה נכנסה היום לתוקף בחלקה הראשון – שקובע כי עבירות תנועה שהקנס עליהן מתחת ל-500 שקל ייהפכו להפרות מינהליות. 

ולא יהיו נקודות, או שהן ימחקו. לא נכנסתי לפרטים.

 
חלק מהעבירות תנועה שייחשבו להפרות מינהליות:

  • עקיפת רכב שעצר לפני מעבר חצייה

  • חציית קו הפרדה רצוף או נהיגה משמאלו

  • אי ציות לכיוון הנסיעה ברמזור

  • נהיגה או רכיבה באופנוע ללא קסדת מגן

  • נהיגה שלא בכיוון החץ

  • נוסע לא חגור

 

 

 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם (נערך)

העיפו אצלנו באונטריו את כל המצלמות מהירות לפני כמה חודשים. 

עדיין מחכה לראות סטטיסטיקות על כמות התאונות לפני ואחרי המהלך אבל לא נראה שמשהו התשנה מבחינת בטיחות בכבישים. 

האכיפה היחידה למהירות שנשארה זה שוטר עם רדאר שכמעט תמיד מסומן בוייז. 

 

נראה כמו דרך קלה לסחוט עוד כסף מהאזרחים. 

כאילו מחירי הרכבים והדלק זה לא מספיק. 

עריכה אחרונה על ידי Stangg
נשלח ללא הפיסקה האחרונה
  • אהבתי 2
פורסם

יש לי חשק עז להיות עכשיו בשומרי הדרך.

מה שאני רואה בכביש 90 ,לרוב זה רכבים של הרשות הפלסטינית.

קו לבן זה המלצה.

אני מבחינתי כל מי שיעקוף שם בכביש הדמים הארור הזה בקו לבן שיקחו לו את הרכב אתמול . לא היום, אתמול!

אין נסיעה אחת בלי לראות את זה. אין!

 

בנימה אופטימית זו, לדעתי האישית,כאשר יכו ממש את האוכלוסיה עם דוחות ענקיים כאלו, הם פשוט יסעו ללא לוחיות זיהוי.

כולה 500 שקל קנס.

מה תעשו נגד המון זועם? כולם מורידים לוחיות.

כמה תעכב? תעצור תיתן קנס?

 

  • מעניין 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

מדובר רק בדרגה שלפני הגבוהה ביותר של חריגת מהירות - זו דהיום היא 1500 ש"ח. דרגה שבמדינות מתוקנות מביאה לשלילת רישיון אוטומטית וקנס כבד. נדמה לי שבארצו של @Stangg מביאה להשבתת הרכב, שלילת רישיון לכמה חודשים וקנס בן 4-5 ספרות בדולרים.

 

@ברווז הקשר בין חריגת מהירות לתאונות (כמות וחומרה) מבוסס חד משמעית. זה שבפורום זה לא מקובל זו לא הוכחה לכלום. לצערי היום אני רק עם טלפון, אז קשה לי לש את הרפרנסים.

 

  • משעמם 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אכן.

נסיעה ללא לוחיות או מקופלות כמו באופנועים זו בעיה בשמילות וצריכה להיאכף בנשיכה (החרמה ל 30 יום, נניח).

מה שומרי הדרך עושים עם צילומים של רכבים בעלי לוחית פלסטינאית?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...