Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אסטרה SW דיזל (2 ל'!) 2013


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

 יבש:

שנת 2013

מנוע דיזל 2 ליטר 162 כ"ס

גיר אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים

סטיישן אירופאי מרווח נוח ומאובזר

צריכת דלק 1 ל14+-

טסט עד 22/10

250kkm

יד שלישית

מבחינה קוסמטית ישנם מספר שפשופים קלים ושגרתיים, אין מכות או חלקים שבורים. ריפוד הגג נופל כפי שניתן לראות בתמונות. מעבר לכך, הרכב מטופל ושמור

 

בהרחבה:

מדובר ברכב שהיה בבעלות אבא של חבר פורום ותיק, שימש כמונית בהיקף קטן במשך שנה בלבד בגלל מחלה (מצורף צילום מסך מתאריך ביטול מספר הרכב כמונית מינואר 15). בהמשך חיי הרכב הוא עבר לחבר הפורום וטופל על ידיו.

נרכש לפני 3 שנים על ידי אחותי וגיסי וכעת הוחלף.

במהלך זמן זה טופל רק בחלפים מקוריים, אחת ל15 אלף קמ.

מחוץ לשגרת הטיפולים הוחלפו 2 צינורות קירור ובוצע ניקוי למסנן החלקיקים, צמיגים הוחלפו לפני כשנה בערך. טיפול אחרון בוצע לפני 3 חודשים, מצורף פירוט בתמונות.

 

מחיר מבוקש 14 אלף ש"ח.

 הרבה רכב עבור מעט כסף. ישנה גמישות מסוימת בגבולות ההיגיון

נא לפנות לצחי - 0546369264

IMG-20250831-WA0102.jpg

IMG-20250831-WA0104.jpg

IMG-20250831-WA0101.jpg

IMG-20250831-WA0099.jpg

IMG-20250831-WA0105.jpg

IMG-20250831-WA0103.jpg

IMG-20250831-WA0107.jpg

IMG-20250831-WA0100.jpg

Screenshot_20250902_073129_Adobe Acrobat.jpg

Screenshot_20250902_084626_Chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • חודש מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

לרכב יש טסט, והוא עדיין עומד למכירה

הזדמנות טובה להרבה רכב  במעט כסף.

בכנות, לא ברור לי איך הסטיגמות של הישראלי המצוי משפיעות פה כל כך :) 

אופל  אסטרה - נכון

אבל גיר פלנטרי ומנוע דיזל.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...