Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

אוהל קולמן לארבעה אנשים - אחד המוטות נשבר . 

מדובר במוט באורך 4.8 מטר , חיפשתי בדקטלון ולא מצאתי באורך הזה. 

גם חיפוש בעלי אקספרס ואמזון לא העלה יותר מידי . 

אשמח לרעיונות איפה למצוא מוט כזה באיזור המרכז . 

מחפש מוט מורכב עבר ולא כאלה שהם עשה זאת בעצמך . 

תודה. 

 

 

.

פורסם
בתאריך 12.5.2025 בשעה 12:56, blackice כתב:

יש רשימה באתר של קולמן.

טוב אז מסתבר שאף אחד מהמשווקים המורשים באיזור המרכז לא מחזיק מוטות ( עברתי על כל הרשימה ) . 

יש עוד רעיונות ? 

.

פורסם
לפני 3 שעות, פאביה כתב:

טוב אז מסתבר שאף אחד מהמשווקים המורשים באיזור המרכז לא מחזיק מוטות ( עברתי על כל הרשימה ) . 

יש עוד רעיונות ? 

לשלוח מייל לקולמן העולמית.
ואם לא עובד, לא חושב שנשארה ברירה אלא לנסות למצוא משהו מאליאקספרס...

פורסם

אין לי הרבה מה להוסיף על BLACKICE, אבל איזה שירות מאכזב לחברה שנחשבת קצת יותר מסתם מותג מדבקה...

הייתי בודק את עליאקספרס, תנסה את הקישור הזה (תבחר דגם 4.8 מ').

 

פורסם (נערך)

איזה מוט זה ואיך הוא נשבר?

בקולמן, לפחות אלה שאני מכיר, המוטות עשויים מברזל ואפשר לרתך אותם.

אם השבר נקי, ולא יותר מדי לאורך המוט.

מניסיון עם קולמן 6 אנשים פתיחה מהירה שתיקנתי בצורה הזו. השחלתי תותב קצר (מחתיכה של מוט וילון מאיקאה שהיתה בג'נקיה. מסתבר שזה אותו חומר דרעק) , כמה פיקים וחזר לעבוד כמו חדש.

עריכה אחרונה על ידי sorvall
עדכון תיקון

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
לפני 7 שעות, Muzic4Ever כתב:

מה עם לנסות לתקן את הקיים? או להחליף חוליה אחת בלבד?

הקיים כבר לא קיים 😂

הלך לעולמו... 

לפני 4 שעות, blackice כתב:

לשלוח מייל לקולמן העולמית.
ואם לא עובד, לא חושב שנשארה ברירה אלא לנסות למצוא משהו מאליאקספרס...

ניסית פעם? הם מתקשרים? נראה לך שישלחו לי מוט חדש? 

לפני שעתיים, V6 כתב:

אין לי הרבה מה להוסיף על BLACKICE, אבל איזה שירות מאכזב לחברה שנחשבת קצת יותר מסתם מותג מדבקה...

הייתי בודק את עליאקספרס, תנסה את הקישור הזה (תבחר דגם 4.8 מ').

 

תודה. ראיתי את זה, זה היחיד שנראה נורמלי באתר.

אבל אני לא בטוח שהחיבור של המוט יתאים לחיבור לולאה של האוהל. מבין את כוונתי? 

לפני שעה, sorvall כתב:

איזה מוט זה ואיך הוא נשבר?

בקולמן, לפחות אלה שאני מכיר, המוטות עשויים מברזל ואפשר לרתך אותם.

אם השבר נקי, ולא יותר מדי לאורך המוט.

מניסיון עם קולמן 6 אנשים פתיחה מהירה שתיקנתי בצורה הזו. השחלתי תותב קצר (מחתיכה של מוט וילון מאיקאה שהיתה בג'נקיה. מסתבר שזה אותו חומר דרעק) , כמה פיקים וחזר לעבוד כמו חדש.

פיברגלס אין סיכוי לתקן 

.

פורסם
לפני 23 שעות, פאביה כתב:

אבל אני לא בטוח שהחיבור של המוט יתאים לחיבור לולאה של האוהל. מבין את כוונתי? 

כן הבנתי, אבל כרגע בין האופציות שיש לך זה הכי סביר וזול.

לפעמים גם פתרון כזה מקפיץ אותך 90%, תוסיף אילתור קטן ואתה בסדר.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...