Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, אני לפני פגישה עם אדם שאני רוצה לקנות ממנו הונדה סיוויק, הוא דורש על הרכב 40 אלף ש"ח לאחר מיקוח. 

ברישיון רכב רשום רישום מקורי" השכרה"

לאחר שקלול מחירון עם לוי יצחק המחיר יורד ל32 אלף ש"ח. 

אותו אדם טוען שהרכב לא היה השכרה אלא ליסינג, לפי ידיעתי בליסינג אמור להיות רשום "השכרה/החכר" 

הוא אומר שהרכב נסחר מעל המחירון, האם אני צודק בנושא הזה? כמה אני צריך לשלם על רכב כזה במידה והבדיקה תקינה?הוא מתחייב גיר מנוע שלדה. 

הבן אדם טוען שהרכב לא היה השכרה. 

 

מצרף תמונה של הרישיון. 

 

Screenshot_20250401_031724_WhatsApp.jpg

פורסם

הרכב היה בהשכרה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם זה מה שהוא טוען לגבי הבעלות על הרכב, וזה מופרך, מה לגבי שאר הטענות שלו לגבי הרכב? טיפולים, מצב, וכד'. הייתי עובר לרכב הבא ללא איחור.

פורסם
לפני שעה, yahaga כתב:

אם זה מה שהוא טוען לגבי הבעלות על הרכב, וזה מופרך, מה לגבי שאר הטענות שלו לגבי הרכב? טיפולים, מצב, וכד'. הייתי עובר לרכב הבא ללא איחור.

שיכנס לאזור האישי שלו ויוצא פלט על היסטורית הרכב, שם מופיע בדיוק מי ומה היו הבעלים הקודמים של הרכב.

  • רעיון טוב! 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

גם הקילומטראז' נראה נמוך יחסית לרכב שהיה בהשכרה 5 שנים. אלא אם ב-3 השנים האחרונות הוא לא זז.

יחד עם הסיפור של המוכר הייתי מחדד את החושים. או, יותר פשוט, מחפש רכב אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 51 דקות, `Infinity כתב:

שיכנס לאזור האישי שלו ויוצא פלט על היסטורית הרכב, שם מופיע בדיוק מי ומה היו הבעלים הקודמים של הרכב.

לא מופיע מי היה הבעלים

כתוב רק "חברה"

ככה זה אצלי

image.png.fbe929bd7c8a5d212213867ecda35abd.png

מה שכן, אפשר די-בקלות להגיע לבעלים הראשון ולבקש מהם מידע מה עשו עם הרכב

פות"ש, אתה לא "צריך" שום דבר - זה היצע וביקוש, אם אתה מחליט לשלם מעל המחירון זו החלטה שלך - וזה תלוי בהרבה דברים כגון מצב הרכב והיסטוריית טיפולים.

 

ממליץ לבדוק את היסטוריית הק"מ ברישיונות הקודמים (אם הוא שמר אותם)

זה שאתה נפגש איתו הוא הבעלים או סוחר?

 

פורסם (נערך)

@אלעדית תאריך העליה לכביש, הבעלות הראשונה, מספר בעלים קודמים, תאריך בעלות נוכחית לא תואמים.

זה רכב אחר

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, yahaga כתב:

אם זה מה שהוא טוען לגבי הבעלות על הרכב, וזה מופרך, מה לגבי שאר הטענות שלו לגבי הרכב? טיפולים, מצב, וכד'. הייתי עובר לרכב הבא ללא איחור.

תראה אי אפשר לשקר בבדיקה הרכב בסוף יעבור בדיקה בקומפיוטסט, רק המחיר לאחר שקלול השכרה הוא צונח בקרוב ל10 אלף ש"ח, והבן אדם מתעקש שהרכב היה ליסינג ולא השכרה. 

לפני 5 שעות, tan tan כתב:

הוא משקר או שהוא קנה את זה מסוחר שעבד עליו

 

 

הוא אמר שהוא קנה את הרכב ממגרש, ושהוא איתו 3 שנים ללא תקלות מעבר לטיפולים תקופתיים. 

לפני 3 שעות, sperial כתב:

גם הקילומטראז' נראה נמוך יחסית לרכב שהיה בהשכרה 5 שנים. אלא אם ב-3 השנים האחרונות הוא לא זז.

יחד עם הסיפור של המוכר הייתי מחדד את החושים. או, יותר פשוט, מחפש רכב אחר.

זהו בגלל זה אני מגיע לפה להתייעץ עם המומחים, הקפיאו לי את הביטוח לחודש ואני די לחוץ לקנות רכב, כי אם יעבור החודש אמרו לי שימחק לי הרצף ביטוחי של של 6 שנים אחורה ואני אשלם בעצם כמו נהג שמתחיל עכשיו ביטוח 

לפני 3 שעות, אלעדית כתב:

לא מופיע מי היה הבעלים

כתוב רק "חברה"

ככה זה אצלי

image.png.fbe929bd7c8a5d212213867ecda35abd.png

מה שכן, אפשר די-בקלות להגיע לבעלים הראשון ולבקש מהם מידע מה עשו עם הרכב

פות"ש, אתה לא "צריך" שום דבר - זה היצע וביקוש, אם אתה מחליט לשלם מעל המחירון זו החלטה שלך - וזה תלוי בהרבה דברים כגון מצב הרכב והיסטוריית טיפולים.

 

ממליץ לבדוק את היסטוריית הק"מ ברישיונות הקודמים (אם הוא שמר אותם)

זה שאתה נפגש איתו הוא הבעלים או סוחר?

 

הוא הבעלים הפרטי של הרכב בשלוש שנים האחרונות, הוא לא סוחר והוא אמר שהרכב היה ליסינג 

פורסם

אם הביטוח כ''כ חשוב לך אולי תחפש מישהו שיכניס אותך כנהג נקוב נוסף בפוליסה, ותשלם לו את הכמה שקלים שזה יעלה וזה ישמר לך את הוותק

 

לקנות רכב בלחץ זה מתכון לכישלון 

עדיף להפסיד כמה אלפים על ביטוח מאשר לקנות רכב שיכול לגרור אחריו הוצאות כבדות בהרבה

פורסם
לפני 1 דקה, tan tan כתב:

אם הביטוח כ''כ חשוב לך אולי תחפש מישהו שיכניס אותך כנהג נקוב נוסף בפוליסה, ותשלם לו את הכמה שקלים שזה יעלה וזה ישמר לך את הוותק

 

לקנות רכב בלחץ זה מתכון לכישלון 

עדיף להפסיד כמה אלפים על ביטוח מאשר לקנות רכב שיכול לגרור אחריו הוצאות כבדות בהרבה

יש אישתי ביטוח מקיף על הרכב ואני נוהג לה ברכב, אני צריך להגיד לה שתתקשר לביטוח שלה כדי שיציינו אותי כנהג נוסף? זה משהו שישמור לי על הרצף ביטוחי גם אם זה לא הרכב הפרטי שלי? 

פורסם
לפני 14 שעות, tan tan כתב:

כן, עד כמה שידוע לי

אני אבדוק את הנושא עם חברת הביטוח, תודה. 

לגבי הרכב בפוסט הוא מתעקש שהרכב לא היה השכרה ודורש מחירון של פרטי. 

המשכתי הלאה ואיחלתי לו בהצלחה.

תודה שעזרתם חברים 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...