Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים,

 

ספרק 2016 67000 ק"מ סנסור לחץ אויר אחד הפסיק לעבוד (הבוקר השני הפסיק לעבוד)

 

היכן משיגים סנסור במחיר סביר? מה מחיר סביר?

איך אני מתכנת את הרכב כי בספר יש הסברים לדגם עם לחצן MENU וברכב של הבת אין את זה.

יש אפשרות לעבור ל-PSI באיזה צורה (לא מצאתי בספר)

 

מצורף סרטון מהרכב

 

פורסם (נערך)

בדיוק עכשו קניתי לבת רכב כזה מאותה שנה מדגם LT PLUS .

בקנייה ראיתי שנורת ה TPMS דולקת , הורדתי קצת במחיר את המוכרת אבל מסתבר שלא מספיק . 

החלפתי שניים ונאמר לי שגם השניים האחרים בסוף חייהם.

חיכיתי שבועיים וגם עוד אחד הפסיק לעבוד ואז כבר החלפתי את הרביעי.

עשיתי זאת ב"היפר צמיג" פתח תקווה ולדבריהם זה הגיל +- שהחיישנים הנ"ל מפסיקים לעבוד.

קצת עצבן אותי להחליף 4 בפעם אחת אבל בכל רכב משומש אין מנוס מיישור קו כלשהו.

גם את המובילאי היה צריך לסדר וללטש פנסים.

יש גם תכנית להחליף שמן גיר שלא בוצע על ידי הבעלים הקודמים.

רכב אחר מסוג זה שראיתי דרש החלפת 4 צמיגים ותיקון פחחות.

 

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, zvigolden כתב:

בדיוק עכשו קניתי לבת רכב כזה מאותה שנה מדגם LT PLUS .

בקנייה ראיתי שנורת ה TPMS דולקת , הורדתי קצת במחיר את המוכרת אבל מסתבר שלא מספיק . 

החלפתי שניים ונאמר לי שגם השניים האחרים בסוף חייהם.

חיכיתי שבועיים וגם עוד אחד הפסיק לעבוד ואז כבר החלפתי את הרביעי.

עשיתי זאת ב"היפר צמיג" פתח תקווה ולדבריהם זה הגיל +- שהחיישנים הנ"ל מפסיקים לעבוד.

קצת עצבן אותי להחליף 4 בפעם אחת אבל בכל רכב משומש אין מנוס מיישור קו כלשהו.

גם את המובילאי היה צריך לסדר וללטש פנסים.

יש גם תכנית להחליף שמן גיר שלא בוצע על ידי הבעלים הקודמים.

רכב אחר מסוג זה שראיתי דרש החלפת 4 צמיגים ותיקון פחחות.

 

גם אצלי זה הרכב של הבת, כמה עלה לך ההחלפות?

האם שקלת לשים גלאים חיצוניים שקונים בעלי אקספרס?

תודה

עריכה אחרונה על ידי ydyehuda
פורסם
לפני 1 דקה, zvigolden כתב:

לא שווה לי את ההתעסקות , הולך לבעל מקצוע שסומך עליו וזהו .

אני בעד שכל אחד שיתפרנס ממה שהוא טוב בו.

נכון אבל זה 1000 מול 100 ולכן אני שואל על חיצוני

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...