Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, אני בתקציב של כ40 אלף.

בדקתי הרבה אופציות ובינהם ראיתי רנו מגאן שנת 2018 דיזל (140 אלף קמ). הבנתי שהרכב מאוד חסכוני ומפנק אבל גם שמעתי דברים ממש לא טובים על הגיר שלו ומשהו על מאייד של המזגן שמתקלקל. 

מצד שני כמה חברים שלי שהיה להם את האוטו והיו מאוד מרוצים.

(אני כחצי שעה ביום בפקקים)

השאלה שלי האם בדיקה במוסך של גיר מנוע שלדה יכול להבטיח לי שהגיר במצב טוב ושככל הנראה אם אשמור עליו לא אצטרך לשפץ אותו באלפי שקלים תוך שנה שנתיים או שהבדיקה לא באמת יכולה לתת לי מידע כזה ויש סיכוי שהגיר ילך בזמן קצר גם אם הבדיקה תקינה?

בנוסף אם אינכם ממליצים על הרכב הזה, איזה רכב חסכוני ואמין יש עד 40 אלף שהייתם ממליצים עליו (ולא הייתי רוצה טויוטה משנת 2008 שאולי המנוע והגיר יעבדו אבל כל השאר לא)

והאם דוח סליקה זה דבר חשוב להוציא על רכב לפני שאני קונה אותו ואיזה אתר אמין?

פורסם

דוח סליקה והיסטוריית טיפולים זה חובה, דוח סליקה מפה:

דוח סליקה

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 12 שעות, גולנציק1998 כתב:

היי חברים, אני בתקציב של כ40 אלף.

בדקתי הרבה אופציות ובינהם ראיתי רנו מגאן שנת 2018 דיזל (140 אלף קמ). הבנתי שהרכב מאוד חסכוני ומפנק אבל גם שמעתי דברים ממש לא טובים על הגיר שלו ומשהו על מאייד של המזגן שמתקלקל. 

מצד שני כמה חברים שלי שהיה להם את האוטו והיו מאוד מרוצים.

(אני כחצי שעה ביום בפקקים)

השאלה שלי האם בדיקה במוסך של גיר מנוע שלדה יכול להבטיח לי שהגיר במצב טוב ושככל הנראה אם אשמור עליו לא אצטרך לשפץ אותו באלפי שקלים תוך שנה שנתיים או שהבדיקה לא באמת יכולה לתת לי מידע כזה ויש סיכוי שהגיר ילך בזמן קצר גם אם הבדיקה תקינה?

בנוסף אם אינכם ממליצים על הרכב הזה, איזה רכב חסכוני ואמין יש עד 40 אלף שהייתם ממליצים עליו (ולא הייתי רוצה טויוטה משנת 2008 שאולי המנוע והגיר יעבדו אבל כל השאר לא)

והאם דוח סליקה זה דבר חשוב להוציא על רכב לפני שאני קונה אותו ואיזה אתר אמין?

 

אתה מתמקד בהודעתך ברכיב החסכון. אצל רוכשים רבים צריכת הדלק זוכה למשקל יתר בבחירת רכב.

"חצי שעה ביום בפקקים" מרמז על נסועה לא גבוהה בכלל.

 

דיזל אכן חסכוני יותר מרכבי בנזין רגילים. אבל קשה למצוא רכב דיזל במצב טוב בתקציב הזה וזה משתלם רק אם הנסועה מאוד גבוהה.

באופן כללי רכבים חסכוניים (דיזל והיברידים) מבוקשים מהסיבה הזו. אבל משתלם להתאמץ לרכוש אותם עם הנסועה גבוהה.

 

אם הנסועה 10,000-20,000 בשנה אז תתמקד ברכיבים אחרים ורק תמנע מרכב שתיין במיוחד. ההבדל בין רכב שעושה 1:15 בהשוואה לאחד שעושה 1:10 יהיה נמוך מהפער בין רכב אמין ללא אמין.

 

פורסם (נערך)

כמה אנשים צפויים לנסוע ברכב?

אם אין משפחה, הייתי קונה מאזדה 2 ברמת אבזור דינמיק 2015-2016., הכי שמורה שנכנסת לתקציב.

 

אגב, קורולה בתקציב שלך תהיה מודל 2014, שזה שנתון ראשון אחרי שינוי צורה. יופי של רכב למשפחה,  עם גיר רציף שמתאים לנסיעה בפקקים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...