היי חברים, אני בתקציב של כ40 אלף.
בדקתי הרבה אופציות ובינהם ראיתי רנו מגאן שנת 2018 דיזל (140 אלף קמ). הבנתי שהרכב מאוד חסכוני ומפנק אבל גם שמעתי דברים ממש לא טובים על הגיר שלו ומשהו על מאייד של המזגן שמתקלקל.
מצד שני כמה חברים שלי שהיה להם את האוטו והיו מאוד מרוצים.
(אני כחצי שעה ביום בפקקים)
השאלה שלי האם בדיקה במוסך של גיר מנוע שלדה יכול להבטיח לי שהגיר במצב טוב ושככל הנראה אם אשמור עליו לא אצטרך לשפץ אותו באלפי שקלים תוך שנה שנתיים או שהבדיקה לא באמת יכולה לתת לי מידע כזה ויש סיכוי שהגיר ילך בזמן קצר גם אם הבדיקה תקינה?
בנוסף אם אינכם ממליצים על הרכב הזה, איזה רכב חסכוני ואמין יש עד 40 אלף שהייתם ממליצים עליו (ולא הייתי רוצה טויוטה משנת 2008 שאולי המנוע והגיר יעבדו אבל כל השאר לא)
והאם דוח סליקה זה דבר חשוב להוציא על רכב לפני שאני קונה אותו ואיזה אתר אמין?