Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, razi_pazi כתב:

יש לא מעט איגניס. שווה לחפש.

 

לנו יש אחת . מאוד מרוצים.

 

רכב אמין. ממה שביררתי לפני שרכשנו הגיר לא בעייתי ולא קשור לגיר האחר של סוזוקי עם התביעה הייצוגית

 

יש לא מעט מעל המחירון ב10 אלף זה הבעיה או בשנתונים גבוהים והתקציב לא נמוך.

 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז הבעלים של היונדאי אי 20 שסגרתי איתו על מחיר בפגישה ביום שישי לחצנו ידיים

ואז היום שלחתי לו הודעה שישלח לי דוח סליקה נזכר פתאום שהוא דורש מחיר לטענתו נמוך בזמן שנותן לו מחירון שהוא רוצה 52 אבל בשבילי יעשה לי "50" בזמן שסיכמנו ולחצנו ידיים על 46 לא יודע לא אהבתי את התחושה אמרתי לו ולא ענה אז לא יודע לגבי הרכב הזה אם יתקדם לצערי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מה אומרים להוסיף פיגו 208 לרשימה? אי 20 קצת קשה להשיג 

ראיתי פיגו 208 שנראית די טוב עם 83 אלף ק"מ יד שניה

שמטופלת במורשה 2016 דגם אקטיב פרו הבנתי רק שהמנוע קצת רגיש מבחינת רצועת טיימינג לא? 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אכן,  הרכב נח זריז וזול לרכישה. אבל צריך לבדוק מתי הוחלפה הרצועה והאם הרכב נכנס בעקבות זה עם נורת תקלה. אני חושב שאם לקנות כזה זה רכב עד 4 שנים או 60-70 אלף ק״מ. שכן ההמלצה היא החלפת רצועה כול 4 שנים או 60 אלף- על מנת להקטין סיכוי להתפוררות. 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 9 שעות, yulianx כתב:

אכן,  הרכב נח זריז וזול לרכישה. אבל צריך לבדוק מתי הוחלפה הרצועה והאם הרכב נכנס בעקבות זה עם נורת תקלה. אני חושב שאם לקנות כזה זה רכב עד 4 שנים או 60-70 אלף ק״מ. שכן ההמלצה היא החלפת רצועה כול 4 שנים או 60 אלף- על מנת להקטין סיכוי להתפוררות. 

 

 

כן הרכב שמצאתי משנת 2016 תודה

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

תיראה לקנות כזה יד שניה צריך לעשות קצת חקר, מתי הוחלפה רצועה? האם נדלקה תקלה? שכן יכולה להיות צריכת שמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 11 שעות, yulianx כתב:

תיראה לקנות כזה יד שניה צריך לעשות קצת חקר, מתי הוחלפה רצועה? האם נדלקה תקלה? שכן יכולה להיות צריכת שמן.

 

אעשה חקר יותר מעמיק.

בכול מקרה כנראה מצאתי מאזדה 2  שנת 2016 שאלך לראות במקביל עם נתונים טובים

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אז הלכתי לראות מאזדה 2 שנת 2016 יד1 גים פיור וויט בעלת הרכב רוצה מעל המחירון 10 אלף יש לה שבר קטן כזה בטמבון אחורי ופנס אחורי גם יש לו חתיכה קטנה חסרה ועדיין לא מוכנה לרדת מעל 10 מהמחירון אז ירדתי ממנה לצערי :(

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

לדעתי לא טעית. יש גבול כמה אפשר לשלם מעל המחירון. בהנחה שזה רכב מבוקש, ניתן להסכים על תוספת של עד 4k אך לא יותר מכך. אסור לשכוח שהרכב מבוטח לפי מחירון ולא אגורה יותר. אני בטוח שעם קצת סבלנות תמצא את מבוקשך במחיר המתאים.

  • אהבתי 1
פורסם

פיור וויט בשנתונים האלה (2015-2016) עם נותנים נורמליים עפה מהלוח תוך דקות בודדות.

 

כשחיפשתי לפני כמה חודשים, גם אלה שביקשו 10K מעל המחירון עפו תוך יום-יומיים (לא יודע באיזה מחיר נמכרו בפועל).

רכב אחד שפורסם בכמה אלפים בודדים מעל המחירון, התקשרתי ראשון לבעל הרכב ב 8 בבוקר ויצאתי לכיוון שלו (נסיעה של שעה), בדרך התקשר לעדכן אותי שמישהו עשה לו העברה בנקאית בלי לראות את הרכב ונאלצתי לחזור הביתה.

 

באותה תקופה היה גם חבר פורום שפרסם פה, הצעתי לו כמה אלפים מעל המחירון, לא הסכים, פרסם ביד2 ומכר ב 9000 ש"ח מעל המחירון (והרכב לא היה במצב נדיר והנתונים היו ממוצעים).

 

בסוף אחת התפרסמה ב 1 בלילה (היה לי התראות בתשלום מיד 2) והוא היה מספיק הוגן להתעלם מכל השיחות שקיבל למחרת כשהיינו בבדיקה.

 

אגב, אמנם השוק חזק אבל זה רכב שנמכר במספרים לא קטנים, אז לא בלתי אפשרי לשים את הידיים על אחת עם נתונים טובים ולא במחיר מופרך.

 

יחד עם זאת, לאישה מבוגרת אולי עדיף דווקא הדיימניק ולא פיור וויט כי לפעמים מפריע להם הצפופים והזמזומים של בקרת הסטייה ושטח מת.

  • אהבתי 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני 33 דקות, `Infinity כתב:

פיור וויט בשנתונים האלה (2015-2016) עם נותנים נורמליים עפה מהלוח תוך דקות בודדות.

 

כשחיפשתי לפני כמה חודשים, גם אלה שביקשו 10K מעל המחירון עפו תוך יום-יומיים (לא יודע באיזה מחיר נמכרו בפועל).

רכב אחד שפורסם בכמה אלפים בודדים מעל המחירון, התקשרתי ראשון לבעל הרכב ב 8 בבוקר ויצאתי לכיוון שלו (נסיעה של שעה), בדרך התקשר לעדכן אותי שמישהו עשה לו העברה בנקאית בלי לראות את הרכב ונאלצתי לחזור הביתה.

 

באותה תקופה היה גם חבר פורום שפרסם פה, הצעתי לו כמה אלפים מעל המחירון, לא הסכים, פרסם ביד2 ומכר ב 9000 ש"ח מעל המחירון (והרכב לא היה במצב נדיר והנתונים היו ממוצעים).

 

בסוף אחת התפרסמה ב 1 בלילה (היה לי התראות בתשלום מיד 2) והוא היה מספיק הוגן להתעלם מכל השיחות שקיבל למחרת כשהיינו בבדיקה.

 

אגב, אמנם השוק חזק אבל זה רכב שנמכר במספרים לא קטנים, אז לא בלתי אפשרי לשים את הידיים על אחת עם נתונים טובים ולא במחיר מופרך.

 

יחד עם זאת, לאישה מבוגרת אולי עדיף דווקא הדיימניק ולא פיור וויט כי לפעמים מפריע להם הצפופים והזמזומים של בקרת הסטייה ושטח מת.

 

 

כן אני מבין הבעיה שיש לה סוג של שבר בטמבון ויש חשש שמכה אחת אצטרך החלפת טמבון לחדש.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...