Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אז היא טוענת שהרכב הוא היה של נהג יחיד אבל מסמך אין לה אז מאיפה לי לדעת אם אכן זה כך? היא לא מוכנה לרדת מהמחיר 40K שהמחיר מחירון הוא של ליסינג של נהג פרטי או 0 קמ הוא 41 האם זאת עסקה טובה לשלם על רכב כזה ?

לפני 7 שעות, renault5 כתב:

 

אכן בדיוק מחכה לצאת השבת להסביר לה את הנושא.

יש מסמכים שקונים את הרכב שניתן לראות שזה ליסינג תפעולי של נהג יחיד?

 

כנראה שנרד מהרכב הזה ביקשתי ספר טיפולים אמרה שיש לה פתאום אין לה ספר טיפולים של הרכב

קצת נראה לי מוזר רכב בן 7 ללא ספר טיפולים וגם אין לה אישור מחברת הליסינג שהיה נהג יחיד בזמן שהיא דורשת מחירו של נהג יחיד.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוא נגיד נהג יחיד כבר פחות משנה כי זה הבדל של 1,500 ש״ח אבל היא מחשבת כאילו זה רכב מ 0 ק״מ וזה כבר בכלל לא נכון ומעלה משמעותית את המחיר, יש לה לפחות קבלות על טיפולים מהשנים האחרונות? היא יכולה להוציא?
לגבי המחיר שהיא מבקשת, תבדוק כמה עולים רכבים דומים ביד 2.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, yulianx כתב:

בוא נגיד נהג יחיד כבר פחות משנה כי זה הבדל של 1,500 ש״ח אבל היא מחשבת כאילו זה רכב מ 0 ק״מ וזה כבר בכלל לא נכון ומעלה משמעותית את המחיר, יש לה לפחות קבלות על טיפולים מהשנים האחרונות? היא יכולה להוציא?
לגבי המחיר שהיא מבקשת, תבדוק כמה עולים רכבים דומים ביד 2.

 

שדיברתי עמה באותו יום היא אמרה שיש לה ספר טיפולים ותבקש מבעלה שישלח לי היום פתאום אין

לפי מה שהבנתי ממנה היא לא מטפלת במורשה אלא במוסך שקשור למשפחה או משהו בסגנון הזה.

אין הרבה בסגנון שלה יחסית כרגע ביד 2 ולרוב דורשים טיפה מעל המחירון.

יש לה משהו מעצבן גם במכסה מנוע שהיה שפשוף בצבע ומרחו על זה טיפקס או משהו כזה ושפשוף בטמבון אחורי שלא תיקנו וטסט לא ארוך לחודשיים

עריכה אחרונה על ידי renault5

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אם אין קבלות בכלל אז הייתי מוותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 דקות, yulianx כתב:

אם אין קבלות בכלל אז הייתי מוותר.

 

אני בשביל הספורט אשלח לה הודעה אם יש לה קבלות אם תגיד שלא אז בהחלט ארד מזה.

המון תודה

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אז לאחר שהרכב האי 20 לא הסתדר

אמי מצאה רכב נוסף סוזוקי איגניס 2017 גיר אוטומט השאלה איך הרכב הזה מבחינת אמינות?

היא אהבה איך שהוא נראה נהגתי עליו היה לא רע מצד אחד קראתי תגובות על בעיות גיר הרציף של סוזוקי

האם יש מה בכך? יש לנו עוד אי 20 לראות כנראה מחר אבל האיגניס הייתה נראית גם אופציה טובה אבל הגיר מה אומרים?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

הייתה לנו אחת בליסינג מ 2018 עד 2021 ללא כל בעיות. הבן רכש אחת דומה בשנת 2020 ועד כה אין בעיות. לא בגיר ולא במכלול אחר. אישית , מעדיף האיגניס על יונדאי.

פורסם
לפני 12 שעות, yahaga כתב:

הייתה לנו אחת בליסינג מ 2018 עד 2021 ללא כל בעיות. הבן רכש אחת דומה בשנת 2020 ועד כה אין בעיות. לא בגיר ולא במכלול אחר. אישית , מעדיף האיגניס על יונדאי.

 

 

השאלה האם ספציפית 2017 היא בעייתית ידוע לך משהו? כי קראתי תביעה יצוגית נגד סוזוקי על התיבה הרציפה שלהם

וקצת חששתי

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

למיטב ידיעתי התביעה הייצוגית מתייחסת לדגם קרוסאובר שאכן התגלו בו בעיות בגיר ותוקנו בצורה שקטה על ידי היבואן. לי לא ידוע על בעיות כאלה באיגניס. בעיקרון משנת 2017 עד סוף 2020 מדובר בדגם זהה. בסוף 2020 הוסיפו לרכב מערכת היברידית קלה.

פורסם
לפני 5 שעות, yahaga כתב:

למיטב ידיעתי התביעה הייצוגית מתייחסת לדגם קרוסאובר שאכן התגלו בו בעיות בגיר ותוקנו בצורה שקטה על ידי היבואן. לי לא ידוע על בעיות כאלה באיגניס. בעיקרון משנת 2017 עד סוף 2020 מדובר בדגם זהה. בסוף 2020 הוסיפו לרכב מערכת היברידית קלה.

 

solron.co.il/תביעה-ייצוגית-נגד-מכשירי-תנועה/

 

הבנתי פה שגם איגניס לא?

 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

האיגניס לצערי נמכרה עד שהספקתי לשים עליה יד.

נמצאה אי 20 2017 דגם סופריים גיר אוטומט עם 90 אלף ק"מ יד2

הבעלים רכש אותה לפני 4 שנים עם 67 אלף ק"מ לא נסע הרבה נקנה עבור אשתו בתקופת הקורונה

בדקתי את הרכב אישית השאלה מה נדרש לפני שלוקחים אותה לבדיקה? לבקש ספר טיפולים? הוא אמר שהוא לא טיפל במורשה אלא במוסך רגיל בעיר מגוריו מספיק לבקש קבלות מה עוד?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

לא חייב יבואן, גם מורשה כללי בסדר העיקר שיש תיעוד.

תבקש דוח סליקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 2 דקות, yulianx כתב:

לא חייב יבואן, גם מורשה כללי בסדר העיקר שיש תיעוד.

תבקש דוח סליקה.

 

הבנתי לבקש ממנו תיעוד מהמוסך של הטיפולים כן?

אכן שכחתי לבקש דוח סליקה אבקש ממנו

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כן שיציג לך קבלות מאותו מוסך.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש לא מעט איגניס. שווה לחפש.

 

לנו יש אחת . מאוד מרוצים.

 

רכב אמין. ממה שביררתי לפני שרכשנו הגיר לא בעייתי ולא קשור לגיר האחר של סוזוקי עם התביעה הייצוגית

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...