Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים 

הספארק  שוב התחילה לעשות בעיות LTZ 2016

הפעם יש רעשים כשהמנוע עוד קר 

רעש מתכתי בזמן האטה ורוורס בלבד, רעש בדיוק כמו בסרטון הזה 

 

 

השאלה שלי מה עדיף לעשות במצב כזה 
ללכת למוסך גירים שיתקנו או שצפויות הפתאות נוספות ולהחליף ? 

תודה ! 

 

 

בהתחשב בעובדה שבאוטו נוהגים בשיא הזהירות לא נכנסים לנתיב שמאלי אפילו

אחרי שנה בלבד הוחלף מנוע (נשבר טל) במסגרת אחריות ועכשיו 7 וחצי שנים אחרי גיר עושה בעיות 

 

פורסם (נערך)

אם אני לא טועה מדובר בגיר הבעייתי Jatco JF15E. הוא מותקן אצל עוד יצרנים ורכבים ומציג אמינות יחסית בעייתית. עדיף להחליף אותו לדעתי.

הייתי מתחיל בהחלפה של שמן גיר אולי זה ישפר את המצב. חשוב לזכור שיש הנחיות להחליף שמן גיר כל 60K.

 

עריכה אחרונה על ידי TZR84
  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)

מעניין
קפצתי היום לביקור מוסך גיר בעמק חפר אמרו מה שאמרתה אחד לאחד 

 

מה שמבאס שמוסך אחד בכפר סבא ומוסך רם רעננה (מוסך שברולט) אמרו שאין צורך בהחלפת שמן גיר כששאלתי

ועוד שאלתי לפני שנתיים מסקרנות 

 

יש מושג מה המחירים בשוק ? 

ולמה לא לשפץ ?

 

תודה ✌️

עריכה אחרונה על ידי קאקדילק
פורסם

הגיר זה סיפור לא זול של כמה אלפים טובים. אם אני זוכר נכון היתה גברת לא מזמן שהתייעצה בפייסבוק על בעיה דומה והמחיר של גיר לספארק היה באיזור העשיריה.  שיפוץ פחות מומלץ הרבה לא יודעים לשפץ גיר רציף במקצועיות ורב המוסכים ישלחו אותך להחליף.

תתחיל מהחלפת שמן גיר תראה אם המצב משתפר.

 

כמה קמ הרכב? האם לא הוחלף שמן עד היום?

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

100K

אחרי ישבתי קרוב לכמה שעות טובות באינטרנת וכמה טלפונים אני דיי בטוח שהחלפת שמן לא תעזור

 

מסקנה שלי לא קונים רכב עם  גיר רציף 

 

היחידים ששמעתי שמחזיקים מעמד הם הטויוטות עם רציף

קורולה של השכן שלי 280K 2019 

 

 

מבאס אמא שלי לא מוכנה להפרד מהרכב כולכך אוהבת אותו ונוח לה 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, קאקדילק כתב:

100K

אחרי ישבתי קרוב לכמה שעות טובות באינטרנת וכמה טלפונים אני דיי בטוח שהחלפת שמן לא תעזור

 

מסקנה שלי לא קונים רכב עם  גיר רציף 

 

היחידים ששמעתי שמחזיקים מעמד הם הטויוטות עם רציף

קורולה של השכן שלי 280K 2019 

 

 

מבאס אמא שלי לא מוכנה להפרד מהרכב כולכך אוהבת אותו ונוח לה 

אני לא כזה מסכים עם הנושא של גיר רציף.

אני עכשיו עם אלטימה כבר מספר שנים,  מעל 132K ק"מ

טפו טפו טפו - שום תקלה ושום קריצה מכיוון הגיר או המנוע

ההורים שלי עם סוזוקי קרוסאובר 2014 - גם גיר רציף , חצתה 112K ק"מ בלי שום בעיה ..

 

אז זה ממש תלוי בסוג הגיר

 

עריכה אחרונה על ידי דלט2078
פורסם

דווקא סוזוקי מהשנים הנ"ל ידוע כבעייתי אבל היבואן הרחיב אחריות ל 10 שנים או 150000 ק"מ מה שיבואן ניסאן לא מעלה על דעתו.

לי יש סוזוקי קרוסאובר 2016 והגיר הוחלף ללא עלות.

כנראה אתה בצד הטוב של הסטטיסטיקה

×
×
  • תוכן חדש...