Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוגי רכבים באופן חוקי - אולי בקרוב


GR1

פוסטים מומלצים

להמשך מעקב וכו' לינק להצעה באתר הכנסת - https://main.knesset.gov.il/activity/legislation/laws/pages/lawbill.aspx?t=lawsuggestionssearch&lawitemid=2215172

 

קבצי DOCX (המקור) וPDF (קובץ לנוחיות צפייה בתזכיר החוק) של תזכיר החוק כפי שהועלה לאתר הכנסת 

25_lst_4277420.pdf 25_lst_4277420.docx

לא עלו ודיברו במליאה (לפחות ממה שהצלחתי למצוא באתר הכנסת) בנוגע להצעת החוק.

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניפגש, עוד איזה חמש שנים אם עד אז ההצעה לא תעלם מהמדף לאחר הבחירות, מתי שלא יהיו. 

כמובן שאני מאוד בעד, אבל עדיין צריך ללמוד ולראות לאן זה הולך, במדינה שלנו ישנה נטייה להתחיל בגדול ואז להפחית את זה למשהו חסר ערך אבל לפחות זה צעד חיובי בנושא. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

לא יאומן אבל עבר היום בקריאה טרומית.

https://main.knesset.gov.il/news/pressreleases/pages/press29052024g.aspx

 

מה שאותי היה מעניין, במידה ויהפוך לחוק: האם יהיה אפשר בעזרת סדנה מורשית כזאת לרשום באופן חוקי מנוע יותר גדול. לאחר שנבדק שהרכב על כל מכלוליו נבנה באופן ראוי.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הללויה, סוף סוף אנשים מבינים שיש לזרום עם התופעה ולהפוך אותה למפוקחת מאשר להלחם בה ולהפוך חובבי רכב לעבריינים רק בגלל שהם פשוט חובבי רכב ונהיגה.

ההצעה אם תעבור כמו שצריך למעשה תוכל לעזור להפחית תאונות דרכים, תיקח משדרגים למקומות מפוקחים שבהם יותקנו חלקים שקיבלו אישור ותקינה, שנעשו במקצועיות מקסימלית בידי אנשים משבינים משהו בנושא.

היום הרבה משדרגים עושים עבודה בסדנאות מפוקפקות ללא כל פיקוח ותקינה, לעיתים תוך גרימת נזק לרכב או סיכון של אחרים, אם יוכלו לעשות זאת תחת פיקוח כולנו נרוויח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.5.2024 בשעה 22:13, amosbmw כתב:

מה שאותי היה מעניין, במידה ויהפוך לחוק: האם יהיה אפשר בעזרת סדנה מורשית כזאת לרשום באופן חוקי מנוע יותר גדול. לאחר שנבדק שהרכב על כל מכלוליו נבנה באופן ראוי.

מניח שזו המטרה של החוק.

אומנם חסרה לי פה התבנית החוקית של אישורי שינוי מבנה. לפי איזה ספר קובעים מה מותר ומה אסור.

בתקווה שזה יהיה לפי החוק האוסטרלי והרחב יותר מאשר אירופאי או ארה"ב.

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיע הזמן. ההתעלקות על כל מי שהתקין מערכת פליטה מלאה (לא רק הסיר חלקים לרעש) של אקרופוביץ או רמוס תיגמר והוא לא יחשב עבריין.

גם לא מי ששידרג מערכת בלימה, צלחות מחוררות או מוגדלות, לא יוכשל בטסט. 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, zaf כתב:

הגיע הזמן. ההתעלקות על כל מי שהתקין מערכת פליטה מלאה (לא רק הסיר חלקים לרעש) של אקרופוביץ או רמוס תיגמר והוא לא יחשב עבריין.

 

אני ממש לא חובב גדול של מערכות פליטה aftermarket. זה עושה רעש ומפריע לסביבה. ויחד עם זאת, מעצבן אותי שנטפלים לאנשים שעושים את זה כשדרוג - במיוחד לאחרונה, כשאנשים מתלוננים על רכבים "שעושים רעש של יריות ומפחידים אותם" - כשלעומת זאת אפשר לרכוש רכב שיצא ככה מהמפעל והכל בסדר. זה סטנדרט כפול, וזה לא הוגן. תקבעו בחוק שרעש מהאגזוז יימדד בטסט ואגרת הרישוי תהיה בהתאם, וזהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעש והפיצוצים מגיע ממערכות ״מטופלות״ שהורדו מהן דודים ורזונטורים. לא מערכת מלאה שנבניית מראש לשיפור ולא להרעשה. 

   ESSEESSE או אקרפוביץ או רמוס למשל מוצעות כאופציה לדגמי ביצועים. זה רחוק מאוד משינויי המערכות המיוצרות כאן במוסכי מדרכה או סדנאות מסויימות והתקנת פרפרים ותוספי עליאקספרס. 

מערכות מקצועיות לא פוגמות בנתוני זיהום או רעש מעבר למותר בחוק. 

עוד לא ראיתי אברט ESSEESSE שנכשלה על זיהום או רעש. או bmw עם מערכת אקרופוביץ מהמפעל. 

  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...