Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחר שקראתי על הנושא לא מעט גם כאן בפורום וגם באתרים אחרים הבנתי שאני זקוק לייעוץ של מומחים.

ברשותי רכב אאודי A1 צבע לבן פנינה בן 13 שנים שלא טופל חיצונית בפוליש או ווקס כבר כמה שנים. לאחרונה שמתי לב שיש המון נקודות חומות/שחורות קטנטנות, בגודל כמעט מיקרוסקופי, שלא נעלמות לאחר שטיפה וגם לא יורדות בקלות, לפעמים רק לאחר גירוד בציפורן.

אין לי בעיה להשקיע זמן ועבודה כדי לטפל ברכב בעצמי, אבל גיליתי שיש מגוון עצום של תכשירים. איך אני יודע אם לקנות תרסיס ווקס, ווקס נוזלי, ווקס במשחה, קרמי, הידרופובי או עם טפלון? או שבכלל צריך פוליש? אני מעוניין בחומר שיעזור להסיר את הנקודות האלה בצורה הכי טובה, ועל הדרך גם ישאיר שכבת הגנה על הצבע ויחדש לו את הברק.

אשמח לקבל מכם המלצות גם לגבי דרך הפעולה המתאימה וגם לתכשירים ספציפיים שיעשו את העבודה.

תודה מראש לכל המשיבים

פורסם

מה שאתה צריך לנקודות שתיארת זה פלסטלינה.

דוגמה לסרטון קצר שמסביר את אופן השימוש, יש יותר מפורטים ביוטיוב אם תרצה.

 

 

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

הייתי מתחיל עם שטיפה טובה, הסרת מזהמים כימית עם מוצרים כמו CARPRO TarX +IronX ואז פלסטלינה. אחר כך תחליט אם אתה רוצה פוליש ואז יישום של ציפוי מכל סוג או שפשוט יישר ציפו, זו החלטה שלך לפי איך שמראה של הצבע מספק אותך. 

פורסם

אוקיי אז נתחיל בפלסטלינה. יחידה אחת אמורה להספיק לכל הרכב? פשוט מעולם לא השתמשתי. דגשים מיוחדים לגבי הפרוצדורה?
ומה אחרי הפלסטלינה? אין שריטות שמצריכות פוליש לדעתי אז פשוט לעשות ווקס ידני עם משחה או שיש המלצות למשהו אחר יותר טוב? לחידוש הברק ולהגנה...

×
×
  • תוכן חדש...